LASERPOINT 2007 - Dj Competition

300 posts, 15 pages, 109,616 views

vinsku

Posts: 749

#182 • • vinsku huba huba

-Alex-, 12.9.2006 17:14:
---
vinsku, 12.9.2006 16:12:
Hihi.. Mulle tuli jotenkin Eddy Satan mieleen näistä teksteistä.. *lmao* *pepsodent*

---


Aika turha kommentti mun mielestä *dissaa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

bubbelgum

Posts: 2,477

#185 • • bubbelgum ~sylikissa~
Jos tää touhu tosiaan menee tollaseen pilkunnussimiseen, et kaikki jotka on postannu vaan jompaankumpaan topicciin, tai vahingossa äänittäny väärällä bitratella, tai mikä lienee onkaan ollut se pieni "moka", diskataan kisasta kokonaan. Niin meni kyllä ainakin tällä bilettäjällä maku koko hommaan.

Ihan kiva ideana toteuttaa tällänen kilpailu. Mutta jos koko homma menee hirveeks spekuloinniks monesta eri asiasta, ja natsisian leikkimiseks sääntöjen osalta. Ja aiheuttaa pelkkää pahaa mieltä kaikille. (Varmasti osallistuneiden dj:den lisäksi myös monelle muulle mun kaltaiselle normibilettäjälle). Niin ei kyllä heru respectiä ainakaan tästä suunnasta.

Henk.koht. pistän vakavasti harkintaan haluunko tulevaisuudessa sponssaa järjestön toimintaa, joka menettelee näin. Ehkä sen sijaan että jälkikäteen vittuilis siitä miten joillain on ongelmia ymmärtää lukemaansa ja ottaa ohjeita vastaan. Niin vois ite panostaa siihen että ohjeistus ja pelisäännöt ois tarkat ja selvät, eikä tulkinnanvaraa jäis.

Luulis järjestävän organisaation itekkin tajuavan että tämmönen sekoilu ja sotkeminen ei tuo mitään muuta ku huonoa julkisuutta.

--
Hullu ku pullosta tullu.

Laserpoint

Posts: 177

#186 • • Edited Laserpoint

bubbelgum, 12.9.2006 21:22:
Jos tää touhu tosiaan menee tollaseen pilkunnussimiseen, et kaikki jotka on postannu vaan jompaankumpaan topicciin, tai vahingossa äänittäny väärällä bitratella, tai mikä lienee onkaan ollut se pieni "moka", diskataan kisasta kokonaan. Niin meni kyllä ainakin tällä bilettäjällä maku koko hommaan.

Ihan kiva ideana toteuttaa tällänen kilpailu. Mutta jos koko homma menee hirveeks spekuloinniks monesta eri asiasta, ja natsisian leikkimiseks sääntöjen osalta. Ja aiheuttaa pelkkää pahaa mieltä kaikille. (Varmasti osallistuneiden dj:den lisäksi myös monelle muulle mun kaltaiselle normibilettäjälle). Niin ei kyllä heru respectiä ainakaan tästä suunnasta.



Moi vaan! Eikai missään ole mainittu mistään diskaamisesta tai
kilpailusta sulkemisesta mitään? Jos on, niin se on väärää tietoa!

Virheet vaikuttavat kokonaisarvosteluun. Eli käytännössä
välinpitämättömyys sääntöjen osalta tuottaa miinuspisteitä,
jotka eivät kuitenkaan poissulje mahdollisuutta päästä jatkoon.

Toivottavasti tämä selventää tilannetta ja antaa hieman uskoa
inhimillisyyteen :)

Lauri / Laserpoint

P.S. yli 50 miksausta on sääntöjen osalta virheettömiä...

--
Laserpoint

Yallu

Posts: 1,910

#187 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

bubbelgum, 12.9.2006 21:22:
Jos tää touhu tosiaan menee tollaseen pilkunnussimiseen, et kaikki jotka on postannu vaan jompaankumpaan topicciin, tai vahingossa äänittäny väärällä bitratella, tai mikä lienee onkaan ollut se pieni "moka", diskataan kisasta kokonaan. Niin meni kyllä ainakin tällä bilettäjällä maku koko hommaan.

Ihan kiva ideana toteuttaa tällänen kilpailu. Mutta jos koko homma menee hirveeks spekuloinniks monesta eri asiasta, ja natsisian leikkimiseks sääntöjen osalta. Ja aiheuttaa pelkkää pahaa mieltä kaikille. (Varmasti osallistuneiden dj:den lisäksi myös monelle muulle mun kaltaiselle normibilettäjälle). Niin ei kyllä heru respectiä ainakaan tästä suunnasta.

Henk.koht. pistän vakavasti harkintaan haluunko tulevaisuudessa sponssaa järjestön toimintaa, joka menettelee näin. Ehkä sen sijaan että jälkikäteen vittuilis siitä miten joillain on ongelmia ymmärtää lukemaansa ja ottaa ohjeita vastaan. Niin vois ite panostaa siihen että ohjeistus ja pelisäännöt ois tarkat ja selvät, eikä tulkinnanvaraa jäis.

Luulis järjestävän organisaation itekkin tajuavan että tämmönen sekoilu ja sotkeminen ei tuo mitään muuta ku huonoa julkisuutta.



Kuka täällä on sotkenut ja mitä? Ihme voohotusta..
Bio

Posts: 4,429

#188 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Osallistuminen tähän kilpailuun on ollut täysin vapaaehtoista. Mun mielest kilpailun järjestäjä sit tekee kilpailusta minkälaisen haluaa. Ei tässä elämästä ja kuolemasta ole kyse, ihan ystävyyshenkinen kilpailu imo.
sts

Posts: 7,969

#189 • • sts Sama pyynti aitta!

Bio, 12.9.2006 22:00:
Osallistuminen tähän kilpailuun on ollut täysin vapaaehtoista. Mun mielest kilpailun järjestäjä sit tekee kilpailusta minkälaisen haluaa. Ei tässä elämästä ja kuolemasta ole kyse, ihan ystävyyshenkinen kilpailu imo.



Must on ehkä hienoo että joku ees jaksaa järjestää ja vielä hienompaa et jengi jaksaa osallistua.
Bio

Posts: 4,429

#190 • • Bio The Bullies / Pinky

sts, 12.9.2006 22:05:
Must on ehkä hienoo että joku ees jaksaa järjestää ja vielä hienompaa et jengi jaksaa osallistua.



Samaa mieltä :) Propsit siitä järjestäjille
remotion

Posts: 5,283

#191 • • remotion nostatus guru
kova homma kuunnella parissa vuorokaudessa kaikki nämä en laskenut miksausten kokonaismäärää koska osaa en saanut imailtua koneelle, mutta tuolla 50kpl:kin se tekee jo 37 ja puoli tuntia yhtäjaksoista kuuntelua! *hikoil* ja jokainen pitäs vielä rankata johonkin kastiin.
Juhgu

Posts: 7,921

#192 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Jep, eihän sitä natsilinjalle tarvitse ryhtyä, mutta onhan se hyvä että jollain tavalla otetaan huomioon onko säännöt kunnolla luettu (IMO niissä on aika vähän tulkinnanvaraa). Ja onhan esim. eri äänenlaadulla tallennetut setit hieman eri lähtöviivalla, ainakin teoriassa.

rmtn, 12.9.2006 23:30:
kova homma kuunnella parissa vuorokaudessa kaikki nämä en laskenut miksausten kokonaismäärää koska osaa en saanut imailtua koneelle, mutta tuolla 50kpl:kin se tekee jo 37 ja puoli tuntia yhtäjaksoista kuuntelua! *hikoil* ja jokainen pitäs vielä rankata johonkin kastiin.



Jep, tosin luulisin että kaikkea ei tarvitse huolellisesti arvostella jos jatkoon valitaan ne muutama - ts. jos miksaus vaikuttaa alusta lähtien todella kehnolta, sitä tuskin tarvitsee niin läpikotaisesti analysoida jos tiedossa on jo 5 erinomaista settiä. Kymmenien tuntien raskas hommahan tuo vertailu toki on, sitä ei käy kiistäminen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

KittyCleo

Posts: 205

#193 • • KittyCleo PiweHiwe
Ei mulla sittenkään ollut hajuakaan miten sen nauhan oisin tänne nettiin saanu tungettua..*nyyh*
Ja mulla kun oli niin hauskaa sitä soittaessa..*blush*

Hurja määrä osallistujia! Jäi mietityttää miten ois alottelia pärjänny*hihu*

--
Rouva Korpela*hymy*

Yallu

Posts: 1,910

#194 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

rmtn, 12.9.2006 23:30:
kova homma kuunnella parissa vuorokaudessa kaikki nämä en laskenut miksausten kokonaismäärää koska osaa en saanut imailtua koneelle, mutta tuolla 50kpl:kin se tekee jo 37 ja puoli tuntia yhtäjaksoista kuuntelua! *hikoil* ja jokainen pitäs vielä rankata johonkin kastiin.


Niinpä, hirveä homma. Sitten vielä kuuntelijan (kuuntelijoiden) pitäis pysyä sen verran terävänä, ettei 15 setin jälkeen vaan ala kelailemaan loppuja läpi asenteella -joojoo, tääonkuultu.. Itelläni menis varmaan kuukausi, että saisin kuunneltua kaikki..

Eli kiitos että olemme saaneet tällaisen mahdollisuuden! *super* *ökkö*
Tarsu

Posts: 2,449

#196 • • Tarsu
obey the rules or don't!

tälläst scheibaa ei voi olla ku klubberisbubberissa!



kaikki propsit järjestävälle taholle :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

T3k

Posts: 1,221

#197 • • T3k semmonen
Joo kyl propsit to laserpointti, vaikka ite säädin vaik kui tosissani tän osallistumiseni kans nii ei se mua harmita, oma moka :) olen ihan vapaasti tuomareiden vallan alla *hih*
psydog

Posts: 4,536

#198 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

Max Dee, 12.9.2006 18:46:
---
psydog, 12.9.2006 14:45:
Niitä jotka tekivät kaiken täysin oikein varmaan onkin just se 4-5henk *nauru*

---


HEP o/
ainakin yritin tavata ohjeet tarpeeksi monta kertaa *pepsodent*



Itse kyllä tein hieman erilla tavalla. Ensin nauhoitin ja julkaisin linkin tänne kilpailutopikkiin ja sitten muutaman päivän kuluttua lukasin ohjeet *nauru*
s.a.v.

Posts: 11

#199 • • s.a.v.
Milloinkohan tulokset julkistetaan ?
Juhgu

Posts: 7,921

#200 • • Edited Juhgu Virnistelijä

s.a.v., 14.9.2006 14:36:
Milloinkohan tulokset julkistetaan ?



Villi veikkaus, että sitten kun mixtapet on kuunneltu ja parhaat valittu. Ja sitä kuunneltavaahan on, kuten todettu, muutamia kymmeniä tunteja. Ei kai sitä voi etukäteen tietää :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)