vinsku, 12.9.2006 16:12:
Hihi.. Mulle tuli jotenkin Eddy Satan mieleen näistä teksteistä..
Aika turha kommentti mun mielestä
300 posts, 15 pages, 115,200 views
-Alex-, 12.9.2006 17:14:
---
---
psydog, 12.9.2006 14:45:
Niitä jotka tekivät kaiken täysin oikein varmaan onkin just se 4-5henk
-Alex-, 12.9.2006 17:14:
---
---
bubbelgum, 12.9.2006 21:22:
Jos tää touhu tosiaan menee tollaseen pilkunnussimiseen, et kaikki jotka on postannu vaan jompaankumpaan topicciin, tai vahingossa äänittäny väärällä bitratella, tai mikä lienee onkaan ollut se pieni "moka", diskataan kisasta kokonaan. Niin meni kyllä ainakin tällä bilettäjällä maku koko hommaan.
Ihan kiva ideana toteuttaa tällänen kilpailu. Mutta jos koko homma menee hirveeks spekuloinniks monesta eri asiasta, ja natsisian leikkimiseks sääntöjen osalta. Ja aiheuttaa pelkkää pahaa mieltä kaikille. (Varmasti osallistuneiden dj:den lisäksi myös monelle muulle mun kaltaiselle normibilettäjälle). Niin ei kyllä heru respectiä ainakaan tästä suunnasta.
bubbelgum, 12.9.2006 21:22:
Jos tää touhu tosiaan menee tollaseen pilkunnussimiseen, et kaikki jotka on postannu vaan jompaankumpaan topicciin, tai vahingossa äänittäny väärällä bitratella, tai mikä lienee onkaan ollut se pieni "moka", diskataan kisasta kokonaan. Niin meni kyllä ainakin tällä bilettäjällä maku koko hommaan.
Ihan kiva ideana toteuttaa tällänen kilpailu. Mutta jos koko homma menee hirveeks spekuloinniks monesta eri asiasta, ja natsisian leikkimiseks sääntöjen osalta. Ja aiheuttaa pelkkää pahaa mieltä kaikille. (Varmasti osallistuneiden dj:den lisäksi myös monelle muulle mun kaltaiselle normibilettäjälle). Niin ei kyllä heru respectiä ainakaan tästä suunnasta.
Henk.koht. pistän vakavasti harkintaan haluunko tulevaisuudessa sponssaa järjestön toimintaa, joka menettelee näin. Ehkä sen sijaan että jälkikäteen vittuilis siitä miten joillain on ongelmia ymmärtää lukemaansa ja ottaa ohjeita vastaan. Niin vois ite panostaa siihen että ohjeistus ja pelisäännöt ois tarkat ja selvät, eikä tulkinnanvaraa jäis.
Luulis järjestävän organisaation itekkin tajuavan että tämmönen sekoilu ja sotkeminen ei tuo mitään muuta ku huonoa julkisuutta.
Bio, 12.9.2006 22:00:
Osallistuminen tähän kilpailuun on ollut täysin vapaaehtoista. Mun mielest kilpailun järjestäjä sit tekee kilpailusta minkälaisen haluaa. Ei tässä elämästä ja kuolemasta ole kyse, ihan ystävyyshenkinen kilpailu imo.
sts, 12.9.2006 22:05:
Must on ehkä hienoo että joku ees jaksaa järjestää ja vielä hienompaa et jengi jaksaa osallistua.
rmtn, 12.9.2006 23:30:
kova homma kuunnella parissa vuorokaudessa kaikki nämä en laskenut miksausten kokonaismäärää koska osaa en saanut imailtua koneelle, mutta tuolla 50kpl:kin se tekee jo 37 ja puoli tuntia yhtäjaksoista kuuntelua! ja jokainen pitäs vielä rankata johonkin kastiin.
rmtn, 12.9.2006 23:30:
kova homma kuunnella parissa vuorokaudessa kaikki nämä en laskenut miksausten kokonaismäärää koska osaa en saanut imailtua koneelle, mutta tuolla 50kpl:kin se tekee jo 37 ja puoli tuntia yhtäjaksoista kuuntelua! ja jokainen pitäs vielä rankata johonkin kastiin.
Max Dee, 12.9.2006 18:46:
---
psydog, 12.9.2006 14:45:
Niitä jotka tekivät kaiken täysin oikein varmaan onkin just se 4-5henk
---
HEP o/
ainakin yritin tavata ohjeet tarpeeksi monta kertaa
s.a.v., 14.9.2006 14:36:
Milloinkohan tulokset julkistetaan ?