LASERPOINT 2007 - Dj Competition

300 posts, 15 pages, 109,626 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#62 • • hrdkvr KURGO
saaks näitä kommentoida?

no teen sen silti

remotionin setti oli kivan nostattava energinen.. väliin oli jemmattu pari rankempaakin raitaa..teknisesti kaikki meni nappiin..hyvä!

wertin alun huonoiluteknojen jälkeen mies otti "nolon" ässän hihasta.. ja pisti klasarit putkeen..
varmasti lattia räjähtäis tässä setissä

--
-keep it hard-

remotion

Posts: 5,283

#63 • • remotion nostatus guru
kai niitä saa, mut veikkaan et (lähes) joka sälli tulee laittaa setin jakoon tonne chartseihin, kunhan kilpailu aika on umpeutunut. ja sinne sitten ehkä parempi jättää kommentteja. mut kiva että maistuu!
Laserpoint

Posts: 177

#64 • • Laserpoint
Mieluiten kommentoinnit vasta sen jälkeen kun kontribuutio-aika
on ummessa, ettei tule etukäteen mitään ylimääräistä +/- asettelua.

--
Laserpoint

kap-pu

Posts: 1,167

#78 • • kap-pu the amazing suction cup boy

-Alex-,
Ja mitä tohon salonkikelpoisuuteen tulee, ni kyseinen tyyli on esimerkiks hollannissa ja italiassa todella kova juttu, varmaan kovin. Ja mun mielestä bileissä pitää olla muutaki, ku housea ja trancea, joita kuulee nykyään ihan tavallisissa teinidiscoissakin.



joo eiköhän kaikki oo tiennyt jo jonkin aikaa mitä polkka on ja et jotkut siitä myös diggaa. :D yleensä kyseessä on kuitenkin sellainen mielipidejakaja, että musta on siunaus, että ko. tyylille on omat bileensä tahi sit isommis bileissä usein omat puolensa. kommenttisi "bileis pitää olla muutakin" on vähän höpöhöpöö, koska jos sitä ajatellaan niin et house ja trance on nykyään jo hyvin geneerisiä genrejä ni ei se polkka todellakaan ole mitään uudisraivaavaa bileiden pelastajamusiikkia, joka erottaa bileet teinidiskoista.

sori offtopic-seikkailu, itse kilpailu on hieno juttu. uutta verta kaivataan aina, ja itse toivoisin että esille tulisi etenkin omaleimaisia tyyppejä, jotka mahdollisesti vielä soittaisivat jotakin, mitä ei ehkä niin kovin usein kuule? mihin on kadonnut esimerkiksi Steve Lawlerin ja Frank Papan kaltaisten tyyppien soittama matalatempoinen (mut äärimmäisen korkeadraivinen ;) tribaalivivahteinen synkistelyhouse? vai eikö moista muka enää sitten tuotetakaan? ja joku jo taisikin sanoa mahdollisesti osallistuvansa EBM-pitoisella setillä. kyllähän esim. Proteus joskus, kun olen paikalle eksynyt, on yllättänyt Apoptygma Berzerkillä yms mut en hirveesti nauti siitä kun se on pitchattu +16%. mielenkiintoisia osanottoja odottaessa ja kuunnellessa, siis!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

-Alex-

Posts: 706

#79 • • -Alex- Dj

kap-pu, 3.9.2006 23:51:
kommenttisi "bileis pitää olla muutakin" on vähän höpöhöpöö, koska jos sitä ajatellaan niin et house ja trance on nykyään jo hyvin geneerisiä genrejä ni ei se polkka todellakaan ole mitään uudisraivaavaa bileiden pelastajamusiikkia, joka erottaa bileet teinidiskoista.



Ei oo mitään höpöhöpöö. Aika usein, ku menee bileisiin mis tulee vaan housea ja trancea, ni eroa ei kyl huomaa teinidiscoon. Sen takia, et ne tyylit on just niitä kaikista popimpia ja pinnalla olevia. Samat biisit soi monen housejätkän seteissä ku mitä on tanssilistoilla.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#80 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

-Alex-, 4.9.2006 10:34:


Ei oo mitään höpöhöpöö. Aika usein, ku menee bileisiin mis tulee vaan housea ja trancea, ni eroa ei kyl huomaa teinidiscoon. Sen takia, et ne tyylit on just niitä kaikista popimpia ja pinnalla olevia. Samat biisit soi monen housejätkän seteissä ku mitä on tanssilistoilla.



missä teinidiskoissa sä oikein käyt? mä kuulen niis yleensä
vaan jotain darinia :(

--
dasinoaisnvs