LASERPOINT 2007 - Dj Competition

300 posts, 15 pages, 109,637 views

remotion

Posts: 5,283

#141 • • remotion nostatus guru

Steven Hoaks, 11.9.2006 13:49:
Jos itse olisin raadissa niin en välittäisi nimestä kyllä metrin vertaa. Itseasiassa antaisin uusille nimille ehkä vähän enemmän pojoja. Harmittaa nyt kyllä kun en itse osallistunut *hmph*



Niin. eli välittäisit vai et?
Ite pitäisin ehkä rajana sitä et jos on jo jonkun organisaation vakkari nimenä ja soitellut jo kymmenissä tapahtumissa ni omatunto ei sallis tämmösiin kilpailuihin osallistumista.
Mutta kukin taplaa tyylillään nyt kun säännöissä ei oltu mitään tämmösiä määritelty.

lopputuloshan on tämähän on täysin raadin päätettävissä ja sinällään mun osalta pähkäilyt on pähkäilty, musiikki puhukoon puolestaan ja parhaat voittakoon (ja palkittakoon). onnea kaikille.
Dominatrix

Posts: 23

#142 • • Dominatrix

rmtn, 11.9.2006 14:12:
-clips-



Puhuu mies joka vielä hetki sitten merkkasi nimen peräänsä [SDMF] (vaikka ei ollutkaan tuon residentti)
hrdkvr

Posts: 3,929

#143 • • hrdkvr KURGO

Dominatrix, 11.9.2006 14:15:
---
rmtn, 11.9.2006 14:12:
-clips-

---


Puhuu mies joka vielä hetki sitten merkkasi nimen peräänsä [SDMF] (vaikka ei ollutkaan tuon residentti)



inhimillinen moga.. ei saa lyödä lyötyä

--
-keep it hard-

display23

Posts: 3,069

#144 • • display23

rmtn, 11.9.2006 14:12:



Niin. eli välittäisit vai et?
Ite pitäisin ehkä rajana sitä et jos on jo jonkun organisaation vakkari nimenä ja soitellut jo kymmenissä tapahtumissa ni omatunto ei sallis tämmösiin kilpailuihin osallistumista.
Mutta kukin taplaa tyylillään nyt kun säännöissä ei oltu mitään tämmösiä määritelty.

lopputuloshan on tämähän on täysin raadin päätettävissä ja sinällään mun osalta pähkäilyt on pähkäilty, musiikki puhukoon puolestaan ja parhaat voittakoon (ja palkittakoon). onnea kaikille.




Kyllähän tälläsiin on ihan mukava ottaa mukaan kaikki soittajat, starat ja aloittelijat.
Mietippä itsekkin sitä, että esim. Orkidea tekis tänne mixauksen ja sitten sun setti valitaan jatkoon ja Orkidean ei. Eiköhän jonkun nimekkään dj:n päihittäminen tuntuisi aloittejalle vielä hitosti hienommalta?

Vaikka tämä nyt ei ole kilpailun perusidea niin omasta mielestä kelpaa selitykseksi siihen miksi artistejä ei ole rajattu mihinkään kohtaan.

Itse ainakin haluaisin nähdä miten pärjään kaikkiin verrattuna. Nytten vaan ei ollut aikaa väsätä.
hrdkvr

Posts: 3,929

#145 • • hrdkvr KURGO
niin eri asia olis jos tää olis tyyliin newtalent tai bedroom dj compo..

--
-keep it hard-

remotion

Posts: 5,283

#146 • • remotion nostatus guru

Galrav, 11.9.2006 14:17:
Kyllähän tälläsiin on ihan mukava ottaa mukaan kaikki soittajat, starat ja aloittelijat.
Mietippä itsekkin sitä, että esim. Orkidea tekis tänne mixauksen ja sitten sun setti valitaan jatkoon ja Orkidean ei. Eiköhän jonkun nimekkään dj:n päihittäminen tuntuisi aloittejalle vielä hitosti hienommalta?

Vaikka tämä nyt ei ole kilpailun perusidea niin omasta mielestä kelpaa selitykseksi siihen miksi artistejä ei ole rajattu mihinkään kohtaan.

Itse ainakin haluaisin nähdä miten pärjään kaikkiin verrattuna. Nytten vaan ei ollut aikaa väsätä.



Olisihan se toki hienoa, mutta ajatteleppa karrikoituna tilannetta.

Meinasin juuri ottaa esimerkiksi tämän, että mitäs jos tuolla olisi voittajina vaikka seuraavat nimet:
1. Orkidea
2. Proteus
3. Neon
4. Dj Tab
5. Eliot Ness

tuntuisi varmaan jokaisesta kilpailuun osallistuneena aika turhauttavalta jos nämä pääsisivät sitten soittelemaan, ja tuskin eka slotti highlightissa ois näillekään miehille enää mikään kovin ihmeellinen juttu.
hrdkvr

Posts: 3,929

#148 • • hrdkvr KURGO

rmtn, 11.9.2006 14:34:
---
hrdkvr, 11.9.2006 14:17:
---
Dominatrix, 11.9.2006 14:15:
---
rmtn, 11.9.2006 14:12:
-clips-

---


Puhuu mies joka vielä hetki sitten merkkasi nimen peräänsä [SDMF] (vaikka ei ollutkaan tuon residentti)

---


inhimillinen moga.. ei saa lyödä lyötyä

---


Viimeksi se oli unikin tyttöystävä joka otti elämän tehtäväkseen läksyttää minua jostain ja kenes nyt on. kiitti hyvistä nauruista.



varo ettei tuu dominalta piiskaa

--
-keep it hard-

Caro²

Posts: 5,301

#149 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Jospa ny katotaan mitä lp-organisaatio tuosta kehittää ja arvostellaan sitten.

Ei kuulemma kannata arvostella lopputulosta työn ollessa kesken *joo*
domi

Posts: 7,069

#150 • • domi Työn sankari.

hrdkvr, 11.9.2006 14:39:
---
rmtn, 11.9.2006 14:34:
---
hrdkvr, 11.9.2006 14:17:
---
Dominatrix, 11.9.2006 14:15:
---
rmtn, 11.9.2006 14:12:
-clips-

---


Puhuu mies joka vielä hetki sitten merkkasi nimen peräänsä [SDMF] (vaikka ei ollutkaan tuon residentti)

---


inhimillinen moga.. ei saa lyödä lyötyä

---


Viimeksi se oli unikin tyttöystävä joka otti elämän tehtäväkseen läksyttää minua jostain ja kenes nyt on. kiitti hyvistä nauruista.

---


varo ettei tuu dominalta piiskaa


Pahin ois jos domi antaisi piiskaa :(
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#151 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

rmtn, 11.9.2006 14:25:
Meinasin juuri ottaa esimerkiksi tämän, että mitäs jos tuolla olisi voittajina vaikka seuraavat nimet:
1. Orkidea
2. Proteus
3. Neon
4. Dj Tab
5. Eliot Ness



Kaikki varmaan tietää ihan hyvin ettei kukaan näistä jampoista osallistuis tälläseen *hih* En nyt vähättele tämän kilpailun arvoa millään tavalla, mutta eiköhän nämä pojat saavat ihan tarpeeksi keikkaa muutenkin.

rmtn, 11.9.2006 14:12:
Niin. eli välittäisit vai et?



En siis välittäisi nimestä ollenkaan. Se että onko sulla nimeä vai ei, ei pitäis vaikuttaa millään tavalla raatiin. Mutta tolla ekstra pojolla meinasin sitä että jos minulla olisi jäljellä kaksi parasta ehdokasta ja toinen heistä olis vanha ja toinen uusi tekijä niin ottaisin ehdottomasti sen uuden jampan *joo* Vaikka se vanha nyt oliski se "hyvä kaveri"

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

nuance

Posts: 1,963

#152 • • nuance cov ops, combat, sunrise
kyllä foorumeita on joskus pakko vaan rakastaa.
Laserpoint

Posts: 177

#153 • • Laserpoint
Moikka

Tilanne näyttää vielä aiheuttavan negatiivissävytteistä keskustelua,
joten painotan vielä kertaalleen :

Nimellä, joka kilpailuun osallistuu ei ole väliä. Ainoastaan sisällöllä.
Jos haluamme järjestää kilpailun, jossa nimellä on väliä, järjestämme -
nyt sillä ei kuitenkaan ole merkitystä. Samalta viivalta lähtisi niin
Dj Orkidea tai Dj Eliot Ness, kuin Dj Remotion. Osallistumismahdollisuus
oli kaikilla - ikään, sukupuoleen tai taitoihin katsomatta.

Näillä mennään,

Lauri / Laserpoint

--
Laserpoint

nuance

Posts: 1,963

#154 • • nuance cov ops, combat, sunrise
just meinasin sanoa et: vähemmän spekulaatiota, vähemmän selittelyä, enemmän hyviä miksauksia. taitaa olla jo kakka housussa.
remotion

Posts: 5,283

#158 • • remotion nostatus guru

nuance, 11.9.2006 15:02:
just meinasin sanoa et: vähemmän spekulaatiota, vähemmän selittelyä, enemmän hyviä miksauksia. taitaa olla jo kakka housussa.



mikään mun kirjoituksista ei ollut mitenkään negatiivinen ainakaan. mutta ilmeisesti monella on sitten yleinen suhtautuminen kokonaan negatiivista. ja ummetus vaivaa. :D
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#159 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

rmtn, 11.9.2006 00:21:
toivottavasti raati ottaa huomioon et täältä löytyy seasta todella kokeneiden ja tunnettujen dj:den settejä. mielestä melko turhaa semmoisten ole edes osallistua kun ovat jo jalkansa vakiinnuttaneet ovenrakoon.


Ajattelin myös ihan samaa. Muutamalla kaverilla näytti olevan kalenterissa syyskuulle enemmän keikkoja, kun allekirjoittaneella yhteensä 4 vuoden aikana...

Noh, jännityksellä odotellaan mitkä ovat tuomariston valintakriteerit. Aika paljon osallistujia ja varsin kova taso tekevät valinnasta varmasti todella vaikean. Enpä itse haluaisi istua tuomarin pallilla.
jaywink

Posts: 1,668

#160 • • jaywink bass warrior

De Souza, 11.9.2006 16:27:
---
rmtn, 11.9.2006 00:21:
toivottavasti raati ottaa huomioon et täältä löytyy seasta todella kokeneiden ja tunnettujen dj:den settejä. mielestä melko turhaa semmoisten ole edes osallistua kun ovat jo jalkansa vakiinnuttaneet ovenrakoon.

---

Ajattelin myös ihan samaa. Muutamalla kaverilla näytti olevan kalenterissa syyskuulle enemmän keikkoja, kun allekirjoittaneella yhteensä 4 vuoden aikana...



se että on jonkin verran keikkaa ei tarkoita että olisi superhyvä dj *vink* eiköhän siis laserpointin tuomaristo tee omat tyylinsä valita henkilöt - tuskin sen mukaan kenellä sattuu olemaan paljon keikkaa ainakaan. kilpailuhan käsittääkseni on järjestetty jotta löytävät freesiä tallenttia.