Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 266,036 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#121 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kävin tänään äänestämässä ja muksut olivat mummolassa hoidossa sen aikaa. ku tulin takasin, ni sanoin että olen ääneni antanut. ja tämähän kummastutti kovasti miroa 3,6 vee joka ei voinut käsittää että mihin olen ääneni antanut, kun sitä kuitenkin oli vielä... *nauru*

"ai mihin annoit äänen? *ding* "
"näytä"
"eikö sulla ole ääntä enää? *ding* "

hahahah *tirsk* mainio pieni *joo*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#122 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 18.3.2007 15:58:


"ai mihin annoit äänen? *ding* "
"näytä"
"eikö sulla ole ääntä enää? *ding* "

hahahah *tirsk* mainio pieni *joo*



mulle väitettiin et äänestin Ärrällä ! *ding*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#123 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 18.3.2007 16:10:

mulle väitettiin et äänestin Ärrällä ! *ding*



kaikenlaista... *ding* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#124 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
"sä oot kuule kimmo aika epäkohtelias opettajaksi,
edes johanna (esikoulun varsinainen opettaja) ei
oo yhtä epäkohtelias meille!" :D

--
dasinoaisnvs

Miinapiina

Posts: 3,494

#125 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

k1mm0, 22.3.2007 17:28:
"sä oot kuule kimmo aika epäkohtelias opettajaksi,
edes johanna (esikoulun varsinainen opettaja) ei
oo yhtä epäkohtelias meille!" :D



hahaha *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Sundust

Posts: 314

#126 • • Sundust Behind The Sun
Kummipoika keksi ku katottiin saksikäsi eetvarttia niin "Meisselikäsi eetvart" *tirsk*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

perhosnei

Posts: 85

#127 • • perhosnei siivellinen
tämän sanoi 6v poika minulle: "sul on maailman isoimmat tissit. ainakin tosta seinästä tohon seinään ...enkä oo ikinä nähnyt noin läskiä ihmistä kuin sä!" tais olla mittasuhteet iiihan vähän hukassa. o_O
Jutu

Posts: 3,054

#128 • • Jutu Blondi
Kaverin pojan ensimmäisiä sanoja oli "kajja" eli kalja ja "karrrrrrrrrrljjala" eli karjala. Ja sitten se joskus näytti James Bondin kuvaa ja sanoi "papa". Ei tainnut olla ihan pappa siinä kuvassa, vaikka aikamoinen bondi sekin taitaa olla. *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Slim_Jim

Posts: 573

#129 • • Edited Slim_Jim
Muistuu mieleen kun kävimme koko perheen voimin katsomassa aikoinaan se KARSEA Flintstones the Movie".

Leffa oli jo pyörinyt varmaan puolisen tuntia kun 4-vuotias veljeni tokaisi "MILLON TE KIVITET JA TOLATET ALKAA?" koko katsomo höhötti sokerinmurut viiksikarvoista rapisten.

No minkä sille mahtaa jos on tottunut piirrettyyn versioon, joka muutenkin oli miljoona kertaa parempi kuin se karsea elokuvaversio.
luode

Posts: 287

#130 • • luode

sune, 9.8.2006 21:36:
Laitoin tänään rakkaan mussuni joka täytti tänää 2v päikkäreille. No yllättäen se pikku enkeli ei käyny nukkumaan vaan hyppi sängyssään. Mä huusin sille olkkarista että "pää tyynyyn!" Vastauksena kuului vaan että "Soitellaan, saatana!"

*nauru*



*lmao*
Miinapiina

Posts: 3,494

#131 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oltiin tänään katsastamassa autoa miron (3vee6kk) kanssa, ja sit ku mentiin sinne "kuoppaan" missä jarrut ja iskarit testataan ni tää kysy et miks ei mennä eteenpäin... ni kiltti (tukevahko) katsastajasetä sit selitti et mitä tehään ja jne...

ni sit miro sano et "me ei sitte päästä eteenpäin ku setä on niin painava..." *nauru*

haahaa kyllä nauratti, ja istuin vielä siin etupenkillä... *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#132 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
haahaa *nauru*

nuorimmaisella 1vee4kk on napatyrä... miro 3vee6kk ja tää rinsessa sit näytteli napojaan ja tökki niitä ja kutitteli toisiaan, ku sit miro huomas sen napatyrän ja tokas, että

"tolla on pippelinapa... ihan ku pippeli..."

"mulla ja äitillä ei oo pippelinapaa..."

hahah *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Lyylikki

Posts: 2,975

#133 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Miinapiina, 30.3.2007 16:30:
haahaa *nauru*

nuorimmaisella 1vee4kk on napatyrä... miro 3vee6kk ja tää rinsessa sit näytteli napojaan ja tökki niitä ja kutitteli toisiaan, ku sit miro huomas sen napatyrän ja tokas, että

"tolla on pippelinapa... ihan ku pippeli..."

"mulla ja äitillä ei oo pippelinapaa..."

hahah *lmao*



Täytyy kyllä sanoa, että nää Miron sutkautukset on ihan parasta viihdettä. Kiitos.
Miinapiina

Posts: 3,494

#134 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Lyylikki, 30.3.2007 17:24:

Täytyy kyllä sanoa, että nää Miron sutkautukset on ihan parasta viihdettä. Kiitos.



joo, arvaa kuinka montaa kertaa se saattaa mut sellassiin tilanteisiin ettei oikeen tiiä pitäiskö itkee vai nauraa... *nauru*

ja sit ku meitin pihassa on sellai "vajooma" ja miron pappa (=huoltomies) on laittanut siihen sellaset esteet ettei autolla pääse ajamaan ja se niitä ihmetteli ja selitin että pappa on laittanut, että siitä ei saa ajaa...

ni yks päivä oltii sit tulossa kotiin ku auto ajo meidän pihaan ja miro alko huutaa sille äijälle ku se tuli autosta , että

"pappa on naittanut noi tohon... ei siitä saa ajaa..." no oli sit sellai tympee äijä ku ei vastannut mitään ni miro sit kovaan ääneen että

"setä on tyhmä ku se ei ymmällä..."


(ja joo... Naittanut, ku sitä L kirjainta ei aina muisteta siihen LAITTAA sanaan laittaa...) *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#135 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
pääsiäisjuttuja...

mä : mennäänkä keräämään pajunkissoja?
miro : joo mennään vaan.
mä : tiiätkö mitä ne on?
miro : en, tiiäkkö sinä? onko ne eläimiä...
mä : ei, ne on sellasia puiden oksia...
miro : ai pitääkö nille laittaa puujalat että ne voi kävellä...??

ööö ei...

mä : no lähetään hakee niitä pajunkissoja, mistäköhän niitä löytyis?
miro : tarhasta... (miron tarhassa on sellai ryhmä ku pajunkissat...)

sit ulkona annoin sille yhen pajunkissa oksan, ja sanoin että tässä on nyt tällanen ettei tartte miettii enää et mikä on pajunkissa... miro otti sen käteen ja kysy...

"onko ne kuollut tohon?" (ne pajunkissat siis....)

hahahha *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Sunflower

Posts: 363

#137 • • Sunflower
Venla 2vee teki hienon taideteoksen puuväreillä seinään ja äiti ei ollut tästä järin innoissaan. Tämän tapahtuman jälkeen puuvärit menivät pannaan, mutta neiti tietysti pyyti niitä tasaisin välein takaisin. Pari kertaa näytin seinää ja muistutin sotkemisesta ja tyttö meni hiljaiseksi, kun muisti tekeleensä. Kolmannella kerralla neidillä oli vastaus valmiina: "Ei sotke" Kysäisin sitten, että kukas sen seinän mahtoi sotkea, jos et Sinä kerran ja tyttö katsoi kirkkain silmin mua ja osoitti kilpikonnapehmolelua ja sanoi: "Konna se sotki". Tämän jälkeen neiti otti konnan syliiin ja meni näyttämään konnalle sotkettua seinää ja torui kovasti. "Ei saa sotkee. Konna se sotki. Ei saa piirtää."

Tuota mutinaa jatkui tunnin verran ja äiti oli ihan tyhmä, kun ei ymmärtänyt, että kilpikonna oli sotkenut seinän ja miten epistä on, ettei Venla sen takia saanut piirtää.
La Petite

Posts: 1,160

#139 • • Edited La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Tänään kun nousin silmät ristissä klo 7.30, koska pikkuneiti oli pyörinyt ja ähkinyt sängyssään jo varmaan sen puol tuntia kommentoi neiti: "Vähänkö ihanaa kun me herättii samaan aikaan!"

ei voinut muuta kuin nauraa... vaik uni olis kyl maistunut vielä...

--
Rem tene, verba seqventur

Gleba

Posts: 549

#140 • • Gleba
"leena, sulla on tissit."
3-vuotiaan toteamus aamupalalla.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.