166 posts, 9 pages, 39,222 views
Pyr0n, 9.9.2006 19:32:
Olipas kemut.
Tässä pieni teaser eilisestä.
Btw, kiitos Tommi majoituksesta

lopputulosta odotellessa
Garage oli tosi onnistunut, ja musiikki hyvää varsinkin neonin setin viimeinen 30min oli 
ja sellasta oliskin saanut tulla semmosen 4 tuntii (ainakin minun hulluun makuun) *tirks*.anis, 9.9.2006 17:46:
Oli ihanaa*sydän* Ja hauskat jatkot*tirsk* Kiitokset soittajille ja järjestäjille sekä terveisiä Ankalle, Tonille, Johnnylle, Niinalle ja Hellulle sekä kaikille niille joiden nimet oon unohtanut*pus* Toivottavasti C-hill löytää takkinsa!
eltura, 11.9.2006 12:54:
---
ens kuussaha (13pvä?) neon on tulos seinäjoelle heittää sen 4 tunnin setin :P
anis, 9.9.2006 17:46:
Oli ihanaa*sydän* Ja hauskat jatkot*tirsk* Kiitokset soittajille ja järjestäjille sekä terveisiä Ankalle, Tonille, Johnnylle, Niinalle ja Hellulle sekä kaikille niille joiden nimet oon unohtanut*pus*
Niin ja tietenkin itse bileet loistavat!

Sellaista lisää!

liquido, 9.9.2006 16:07:
oli kyl erittäin hyvät kemut ei voi muuta sanoo! parkkihalli toimi loistavasti (omasta mielestä parempi äänentoisto kuin mitä yläkerrassa...mukavan pehmee saundi) tuli tanssahdeltuu tunti jos toinenkin
kiitokset dj:lle, järjestäjille & mukavasta matkaseurasta.

crissy, 18.9.2006 13:13:
---
oli kyl erittäin hyvät kemut ei voi muuta sanoo! parkkihalli toimi loistavasti (omasta mielestä parempi äänentoisto kuin mitä yläkerrassa...mukavan pehmee saundi) tuli tanssahdeltuu tunti jos toinenkin
---
ja seuraavat sitten joulukuussa täälä
tuliko flabat jo??
domi, 18.9.2006 13:19:
---
crissy, 18.9.2006 13:13:
---
---
ja seuraavat sitten joulukuussa täälä
tuliko flabat jo??
---
Flabat on, ja niitä tulee Seinäjoelle tällä viikolla :)