MILLENNIUM "ATLANTIS" 8.9.2006 @ Seinäjoki

166 posts, 9 pages, 30,963 views

Lash!

Posts: 57

#101 • • Lash! Lost soul

Lash!, 14.8.2006 20:40:
Mahtavaa etttä tännekkinpäin on tulossa moiset bileet... kyl näit onki sitten varrottu*aplodit*
näihin bileisiin on pakko päästä.. tarviikin alkaa kavereilta kysellä alotus/nukkumis mestaa!!

jee rupee nyt jo hypytyttään*jiihaa*



Mulle tulee itku silmään ku en pääsekkään tänne... joutuu lauantai aamuna heti lähteen Helsinkiin ku joutuu lähteen työreissulle itäiseen Eurooppaan.. mie niin odotin näitä bileitä...*nyyh*
tekis mieli kieltäytyä mutta ulkomaan komennuksai tulee niin kovin vähän ja tahtoo tarttua niihin jokaiseen...
zip

Posts: 2

#102 • • Edited zip
voi voi, kun ois kiva lähtee näihin bileisiin, mutta oon vasta muuttanut vaasaan, enkä tunne täältä vielä ketään, joka lähtis tranceileen seinäjoelle *nyyh* enkä edes oikein tiedä millä seinäjoelta pääsee takasin vaasaan ennen aamun junia. Ei oo helppoa, mutta ehkä mä selviän *pepsodent*
domi

Posts: 7,069

#103 • • domi Työn sankari.

aonize, 5.9.2006 13:45:
voi voi, kun ois kiva lähtee näihin bileisiin, mutta oon vasta muuttanut vaasaan, enkä tunne täältä vielä ketään, joka lähtis tranceileen seinäjoelle *nyyh* enkä edes oikein tiedä millä seinäjoelta pääsee takasin vaasaan ennen aamun junia. Ei oo helppoa, mutta ehkä mä selviän *pepsodent*


Onhan tänne paljon tulossa Vaasasta porukkaa, ei muutakuin rohkeesti privaviestiä vaan *vink*
kosmo

Posts: 759

#107 • • kosmo TJH87
Tulossa. Itseasiassa aion olla hyvissä ajoin ja hyppään junaan jo tänään. *blush*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#110 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
pitääpä alkaa pian pakkaileen kiksukarvoja ja
treenailemaan progemahan sisäänvetämistä :P

--
dasinoaisnvs

C-Hill

Posts: 1,141

#111 • • Edited C-Hill Syna / Deck Jagger
Huomenna on siis bileet!
Missäs muuten jatkot, 2/3 Synasta ilmoittautuu heti messiin ja
viimonen kolmasosa tulee jos saa tarpeeks viinaa ;)

Kaitsu ja Albertti soitti ainakin viimeksi kun olin kuulemassa melkoisen maistuvaa kiksua. Hyvä että nyt on 2 puolta auki, tarjolla sitä perinteistä polkkaa ja sit tota ransempaakin...Proteuksellakin on nyt enempi tilaa kuin klubipuolen dj-kopissa!

Hyvä Tommi, hyvä Kerho!
anniini

Posts: 917

#112 • • anniini a-double n-double i-n-a
Morgen ein bisschen tanzen jawohl! *tanssittel*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

py555

Posts: 121

#113 • • py555
Huomenna joo, mahtavat bileet varmasti tulos. *jiihaa*

Kyau vs Albert julkaisee sopivasti uuden artistilevynkin täs piakkoin, toivottavasti kuullaan uusia biisejä levyltäkin (muitakin kuin kiksu/walk down/are you fine). Ainaki ku Are you fine soi niin Kerho repeää liitoksistaan. *tanssittel*
anis

Posts: 2,451

#114 • • anis
*tanssittel*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

sizzler

Posts: 198

#117 • • Edited sizzler

Peke5, 7.9.2006 18:46:
Huomenna joo, mahtavat bileet varmasti tulos. *jiihaa*

Kyau vs Albert julkaisee sopivasti uuden artistilevynkin täs piakkoin, toivottavasti kuullaan uusia biisejä levyltäkin (muitakin kuin kiksu/walk down/are you fine). Ainaki ku Are you fine soi niin Kerho repeää liitoksistaan. *tanssittel*



hewetto...jooo...ja toivottavasti proteuskin heittää uusia omia biisejään setissään...

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"

sizzler

Posts: 198

#118 • • sizzler

Comandante, 8.9.2006 02:30:
---
liquido, 7.9.2006 23:09:
---
Peke5, 7.9.2006 18:46:
Huomenna joo, mahtavat bileet varmasti tulos. *jiihaa*

Kyau vs Albert julkaisee sopivasti uuden artistilevynkin täs piakkoin, toivottavasti kuullaan uusia biisejä levyltäkin (muitakin kuin kiksu/walk down/are you fine). Ainaki ku Are you fine soi niin Kerho repeää liitoksistaan. *tanssittel*

---


hewetto...jooo...ja toivottavasti proteuskin heittää uusia omia biisejään setissään...

---


Don't give a fuck about kyau & albert. Just wanna' hear Proteus!



joo kuule ei vois vähempää kiinnostaa..

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"

Heiska

Posts: 118

#119 • • Heiska
illallakos sitten *jiihaa* *tanssittel* *känni* *pepsodent*