HALLMARK 17.2.2007 @

136 posts, 7 pages, 23,192 views

sts

Posts: 7,969

#121 • • sts Sama pyynti aitta!

Hoitsu, 23.2.2007 17:25:
-clips-



Luulen että olet itsekkin monen mielestä ollut ns. "wannabe" kun ensimmäisiä kertoja olet bileissä käynyt, tajuamatta sitä itsekkään.
Marqueezi

Posts: 86

#122 • • Marqueezi
Mielestäni tuon wannaben voi nyt käsittää henkilönä, joka menee halluihin, koska muutkin menevät. Tämän lisäksi henkilö on sielä esittelemässä itseään, ei kuuntelemassa musiikkia (tämän tyylisestä musiikista wannabe ei välttämättä edes tykkää).
Hoitsu

Posts: 154

#123 • • Edited Hoitsu HOITOTAKUU=)

Marqueezi, 23.2.2007 19:37:
Mielestäni tuon wannaben voi nyt käsittää henkilönä, joka menee halluihin, koska muutkin menevät. Tämän lisäksi henkilö on sielä esittelemässä itseään, ei kuuntelemassa musiikkia (tämän tyylisestä musiikista wannabe ei välttämättä edes tykkää).



Nimenomaan tätä tarkoitin. Juu olen tottakai joskus jostain bileilyt alottanut kuten moni meistä=) ja uutta porukkaa saa aina tullakin*hymy* ja niin tulee ainalemaan mutta en itse ainakaan ekoissa bileissä haukkunut musaa, immeisiä, bailaajia ja koko biletouhua.

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

Hoitsu

Posts: 154

#124 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)

sts, 23.2.2007 18:04:
---
Hoitsu, 23.2.2007 17:25:
-clips-

---


Luulen että olet itsekkin monen mielestä ollut ns. "wannabe" kun ensimmäisiä kertoja olet bileissä käynyt, tajuamatta sitä itsekkään.



Kts. yllä...... ja näin ollen pilannut muiden bailaajien iltaa

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

Claquesous

Posts: 3,206

#125 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa

Marqueezi, 23.2.2007 19:37:
Mielestäni tuon wannaben voi nyt käsittää henkilönä, joka menee halluihin, koska muutkin menevät. Tämän lisäksi henkilö on sielä esittelemässä itseään, ei kuuntelemassa musiikkia (tämän tyylisestä musiikista wannabe ei välttämättä edes tykkää).



Hei, mä tein ja olin kaikkia noita yllämainittuja! Voi ei!


Niin ja tein mitä ylimmäisen etikettivirheen ja olin kännissä!

--
32. of December

Mar6

Posts: 2,178

#126 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
I *sydän* Hallutopicit.
Nyt ei harmita kun ei päässy bileisiin kun täältä voi tiivistää tunnelman :D

--
-Where there is house there is a home-

chrisu

Posts: 30

#127 • • chrisu härö petteri
Kiwat oli Hallut mutta mix ei prkl jo isompaa mestaa vaikka studio 51 nytt kun siellä on ihan vitun perseest =) siis Studiolla
Marqueezi

Posts: 86

#128 • • Edited Marqueezi

mayah,
Siis ihan MIELETÖNTÄ analyysiä. Ooks koskaan aatellu, et tekisit tästä ammatin?


Heh.. Mikä toi ammattinimike tulis olee?

PS. Tiedän, että täällä saadaan kyllä joka asiasta hervoton vääntö aikaan, joten en lähe enää enempää hämmentämään soppaa.
antti83

Posts: 206

#129 • • antti83
Oikein mukavat bileet oli kyllä. Kerrankin pääsi vain kymmenen minuutin odottamisella sisään. Musiikki oli parasta, erityisesti Orkidean setti oli kerrankin vaihteleva ja positiivisia yllätyksiä täynnä. Klassikot toimivat ja menoa riitti niin kuin aina Tapsan keikoilla. Seuraaviin Hallmarkeihin sitten taas.
sts

Posts: 7,969

#130 • • sts Sama pyynti aitta!

Marqueezi, 23.2.2007 19:37:
Mielestäni tuon wannaben voi nyt käsittää henkilönä, joka menee halluihin, koska muutkin menevät. Tämän lisäksi henkilö on sielä esittelemässä itseään, ei kuuntelemassa musiikkia (tämän tyylisestä musiikista wannabe ei välttämättä edes tykkää).



Ja sinä menit ekoihin bileisiin ihan omasta päätöksestä ilman yhtään kaveria...
sts

Posts: 7,969

#131 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Hoitsu, 23.2.2007 20:02:
-clips-


Eikö toi tuollanen suvaitsemattomuus vähä oo sitä wannabe "ollaa tosi skeneä" asennetta?

Mut mistä mä tietäsin... Mä oonkin wannabe :((( *NYYH*
toma

Posts: 2,009

#132 • • toma Tototoototo

sts, 28.2.2007 19:30:
Ja sinä menit ekoihin bileisiin ihan omasta päätöksestä ilman yhtään kaveria...


Mä ainakin menin kavereiden mukana normifarkut jalassa, hyvin hatara käsitys teknosta mielessä ja salmaripullo takataskussa eräisiin UG-bileisiin. Kuuleman mukaan mulla oli myöhemmin illalla hyvä meno tanssilattialla (vaakatasossa) kaiuttimen edessä. )8-D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Anselmi

Posts: 2,578

#133 • • Anselmi And sell me

Marqueezi, 23.2.2007 19:37:
Mielestäni tuon wannaben voi nyt käsittää henkilönä, joka menee halluihin, koska muutkin menevät. Tämän lisäksi henkilö on sielä esittelemässä itseään, ei kuuntelemassa musiikkia (tämän tyylisestä musiikista wannabe ei välttämättä edes tykkää).


Mitäs ihmeen vikaa siinä on jos menee kavereitaan moikkaamaan? Itse en todellakaan ole kiksun suurimpia ystäviä(joskus kyllä maistuu), mutta pidän Halluista kovasti jo pelkästään sen takia että harvemmassa paikassa on noin paljoa tuttuja naamoja saman katon alla. Itseäni toki esittelen joskus, katsomalla silmiin ja sanomalla, moi mun nimi on Anselmi*hymy*

Ihmeen skenepoliisi toimintaa julistaa että jotkut bileet olisi enemmän jonkun, kun jonkun toisen ja jaella oikeutuksia olla siellä.

--
sen pituinen se

sts

Posts: 7,969

#135 • • sts Sama pyynti aitta!

toma, 28.2.2007 19:32:
-clips-



Nii ja käyttäydyt ku wannabe :((( niinku mä :(((( Kelaa nyt :( Tosin mul on nykyää kyl salmarit taskumatissa :P
Marqueezi

Posts: 86

#136 • • Edited Marqueezi

sts, 28.2.2007 19:30:
---
Marqueezi, 23.2.2007 19:37:
Mielestäni tuon wannaben voi nyt käsittää henkilönä, joka menee halluihin, koska muutkin menevät. Tämän lisäksi henkilö on sielä esittelemässä itseään, ei kuuntelemassa musiikkia (tämän tyylisestä musiikista wannabe ei välttämättä edes tykkää).

---


Ja sinä menit ekoihin bileisiin ihan omasta päätöksestä ilman yhtään kaveria...



Noh.. itse asiassa olin jo pidemmän aikaa kattonu kuvia yms. ulkomaan bileistä, kunnes tajusin, että näitä tapahtumiahan on suomessakin. Joo.. ja mukana oli kavereita, kun menin ekoihin bileisiin (tosin en nyt muista, mitkä ne ois ollu). En todellakaan väitä, että olisin itse mikään "skenekuningas" menen paikalle ihan normi vaatteissa ja ilman valotikkuja yms. "skenekamaa", mutta nautin kuitenkin musiikista.

Tarkotus ei todellakaan ollut lähteä jakamaan porukkaa kahteen eri ryhmään, vaan sainoin sen suomeksi, mitä Hoitsu oli ehkä yrittänyt sanoa, mutta kaikki eivät olleet sitä ymmärtäneet. (oho.. tulipas kauhee lause)