HALLMARK 17.2.2007 @

136 posts, 7 pages, 23,182 views

Avatar
#41 • • Dorka Guest

$, 18.2.2007 04:34:
Peräti 45 minuutin ajan tahdoin näihin bileisiin.


Ennakko tai member kortin hakeminen varmaan olis aika pop *ding*
$

Posts: 1,802

#42 • • $ Destination weekend!

Dorka, 18.2.2007 04:35:
---
$, 18.2.2007 04:34:
Peräti 45 minuutin ajan tahdoin näihin bileisiin.

---

Ennakko tai member kortin hakeminen varmaan olis aika pop *ding*



Joo, jos perustaisi kikkelibileistä edes sen vertaa.

Tänään oli poikkeus kun veli olisi lähtenyt isompiin bileisiin useamman vuoden tauon jälkeen.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#43 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Enpä odottanu Orkidealta PPK - Resurection biisiä *pepsodent*
Sillon räjähti pankki *jiihaa*

Mutta muutenkin loisto saundii alusta loppuut sekä chillissä että Tabilta *piis*

Kiitän ja kumarran *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#44 • • Annakins Guest

Dorka, 18.2.2007 04:35:
---
$, 18.2.2007 04:34:
Peräti 45 minuutin ajan tahdoin näihin bileisiin.

---

Ennakko tai member kortin hakeminen varmaan olis aika pop *ding*



Siinä vaiheessa ku me tultiin jonoon, pääsi sisään ainoastaan ennakolla tai jos oli nimi listassa, ei siis edes jäsenkortilla.
Siren

Posts: 826

#45 • • Siren Seinäruusu
Mä tulin sen verran aikasi et jonottaa piti ainoostaan reilu 5 minsaa :) Tabi oli aivan mahtava *aplodit* Orkidea loisti kyllä myös vaikka mulla pieni epäilys olikin mitä sieltä tulis..

Yhteenvetona: *tanssittel* *jiihaa* *hihu* *jiihaa* *tanssittel*

Niin ja *plur*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

DaVinci Oliivi

Posts: 51

#46 • • DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!
Musiikki:
Ne muutamat kappaleet, saivat hyvälle tuulelle ja nauttimaan klubin tarjoamastaeksotiikasta!


Ihmismassasta, dekoista ja lopputunnelmat:
Lucky number slevin ei tuottanut onnellista loppua vaan haukottelevan miehen, joka lähti kotiin, koska mitään uutta tämä paikka ei pystynyt tarjoamaan vuoden tauon jälkeen. Jos tässä oli synttärit menossa niin mulla meni ohi, että kuka täytti vuosia. Paikka näytti enemmän sedulalta (puolet sitä samaa asiakaskuntaa onkin) kuin klubbareiden panostukselta. Se on vaan totta ettei selvinpäin känniääliöitä kestä kukaan ja niillä pilataan ilta! Men vi måste vara mera positivare *nauru*

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

lostgone

Posts: 2,493

#47 • • lostgone
Luokkatovereitten kanssa vietetyn kostean alkuillan jälkeen*känni*, nuokuin ohi oman pysäkin ja havahduin rautatieasemalla ja siitä se ajatus Halluista taas lähti.*eiei*
Illan toiminta omalta osaltani oli taas sitä samaa ääliöintiä mitä ennenkin, mut toisaalta Hallutkin olivat ihan samanlaiset q aina. Kiitos ja anteeksi siis.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

thomas

Posts: 5,618

#48 • • thomas

Siren, 18.2.2007 09:51:
Mä tulin sen verran aikasi et jonottaa piti ainoostaan reilu 5 minsaa :) Tabi oli aivan mahtava *aplodit* Orkidea loisti kyllä myös vaikka mulla pieni epäilys olikin mitä sieltä tulis..



mistäköhän saattoi olla epäilys ? :o
Syce

Posts: 1,649

#49 • • Syce
Jopas paukutti sopivasti=) taidan olla vieläkin aivan naamat aamujen takia..*nauru*
Armadance

Posts: 322

#50 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer
Happy Anniversary, Hallmark!

Tulin Hallujen synttäribileisiin kuuntelemaan Orkidean setin. Klo 01 talo oli täysi, jono epätoivoisen pitkä mutta onneksi ovimies oli ystäväni ja ennakolla pääsin sisään. Tab lopetteli juuri ihqulla Destinationilla ja oli mielenkiintoista kuulla minkälaisen illan lopettajaissetin Orkidea soittaisi.

Alkuun *sydän*Baas*sydän* ja *sydän*Angelicus*sydän*ja olin ihan *plur*. Rmxit Flight 643:sta ja Fallista toimi myös. Sen jälkeen hyvä kun osasin tanssia Orkidean pudotellessa kunnon kiksutrancee mitä en ole kyseisen DJ:n seteissä kuullut aikoihin. Lopussa Resurection oli aika reps *nauru* mutta ihan osuva valinta illan yleisölle - samoin kuin Awekening. Olisihan noita klassikoita taas kuunnellut vaikka aamuun... *pihkassa* Liberta!
Late

Posts: 3,441

#51 • • Edited Late team Lasse
Täytyy kyllä alkaa taas käymään bileissä useammin. *sydän*
Musa iski täysillä koko illan, humala oli hyvä ja paikalla oli paljon mukavia ihmisiä. Jalat sai kyllä kunnolla kyytiä tanssilattia, thank's to the dj's. *jiihaa*


edit: eos kirjoittaa
Siren

Posts: 826

#52 • • Siren Seinäruusu

thomas,
mistäköhän saattoi olla epäilys ? :o



Joskus Orkidea on soittanu liian löysän setin mun mieleen ni siitä se epäilys. Mut kyl se nyt sai mut varmistumaan siitä että kyl sieltä pirun hyvää settiä tulee *hihu*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

thomas

Posts: 5,618

#53 • • thomas

Siren, 18.2.2007 12:25:
---
thomas,
mistäköhän saattoi olla epäilys ? :o

---


Joskus Orkidea on soittanu liian löysän setin mun mieleen ni siitä se epäilys. Mut kyl se nyt sai mut varmistumaan siitä että kyl sieltä pirun hyvää settiä tulee *hihu*



illassa illan tavalla, sanoisin :)
AlexS

Posts: 1,389

#54 • • Edited AlexS kummasetä
Joutu kyllä tamppaa ja pomppii melekoisesti. Hyvä meno oli etenkin siellä "lavalla" :D Hyvät popit oli ja perinteiseen tapaan kauniita typyjä pyöri joka paikassa *joo*

Kiiiitosss.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

sts

Posts: 7,969

#55 • • sts Sama pyynti aitta!
Kiitos oli kivaa, harmi että pieni flunssan tapainen veti virrat pois ja joutui lähtemään jo puoli kahdelta.
itis

Posts: 2,518

#56 • • itis Morning Star
Kivaa oli. Kiitos kaikki kaverit kun olitte. kaikki. siellä. *joo*

Taattua Tabia ja taattua Orkideaa. Eli Hallut. Just sitä mistä halluissa on kyse. Noi on siitä hyvä tuote, että tietää mitä saa kun bileisiin lähtee. Jokainen tavallaan, mut mä olen iloinen että joka kerta tiedän takuuvarmasta mihin olen menossa kun halluihin suuntaan. Toimii samaan tapaan kuin vuoristorata. Olen ollut siinä ehkä 100 kertaa, mut silti se on mun suosikkilaite johon menen aina uudelleen ja kiljun riemusta.

*jiihaa*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Smorb

Posts: 193

#57 • • Smorb
Oli kyl hauskaa! Musa oli hyvääää :)
Mut jengin paljouden takii tuoppii sai välillä jonotella aika suhteellisen kauan.
Tanssimassa oli rasittavaa ku vähä välii joku tuli takaa ja oli tuuppaa sut nurin *eiei*
Ja miks sitä paikkaa oli muutettu niin et alhaalla on vain narikka...(eikös siinä ylhäälläki ollu narikka joskus??) tuli meinaa suht hyvä tungos sinne!
Mut muuten oli kyl jees ilta! *hymy*
odecca

Posts: 41

#58 • • odecca
Mukavaa oli ja hirmu määrä tuttui tuli vastaan *nauru* Oliskos jollakulla kuvia?
Samu81

Posts: 1,224

#59 • • Samu81 kokolihaa
Eipä valittamista. Mitä nyt jonoa oli jo 23 maissa aika kivasti, piti oikein tarkistaa onko kello 23 eikä 0.00. Hauskaa oli ja homma toimi, kukaan ei kaadellut tuoppeja päälleni tai sohinut röökillä *piis*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Tomu

Posts: 63

#60 • • Tomu
Pitkän tauon jälkeen oli positiivinen yllätys käydä taas halluissa! Tabin ja Orkidean setit oli jotain aivan uskomatonta!! mutta.. vi**u 1/2h tiskillä että saan kaljan.. eikö ne koskaan opi..? se narikka..*nauru* ja missä oli illan viimeinen biisi..? no mutta joo, loistavat bileet eli kiitos kaikille mukana olleille ja erityisesti järjestäjille että ollaan saavutettu jo kouluikä!! *tanssittel**sydän*

--
Viisas apina sanoo:
Lihava apina liikkuu hitaasti