HALLMARK 17.2.2007 @

136 posts, 7 pages, 23,184 views

Kultakisu

Posts: 145

#61 • • Kultakisu una sambista
Wau *sydän* mikä ilta... En oo vastaavaa aiemmin kokenu, yhet parhaista kemuista ikinä!
Paljon tuttuja ja uusiakin sellasia. Niiiin hyvä meno *tanssittel*
pyllyjumala

Posts: 469

#62 • • Edited pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Suurimmat kiitokset annan Tabille, setti ei olisi voinut olla enää parempi *aplodit*
Ja järkkäreille suurimmista suurimmat kiitokset ja kiitokset Hallmark kanta-asiakaskortista.. *vink*
Ihmisiä oli kyllä ängetty tuohon tilaan aivan liikaa *uuh* Enpä ole koskaan ennen jonottanut juomaa Hallmarkeissa baaritiskillä.

--
*känni*hölökyn kölökyn!

pupsik

Posts: 86

#63 • • pupsik
Todella täytti odotukset ja kivaa oli koko illan*jiihaa* kiitos kavereille ja tutuille seurasta!

--
Elämässä on paljon juttuja jotka tapaa..
..Ja mä lupaan, etten koskaa lopetaa niiden tekeminen..

pululu

Posts: 1,102

#64 • • pululu .jemmutti.
voiko parempaa olla? kiitos kaikki ihanat ystävät jotka olitte paikalla. erityiskiitos sinulle, vanha tuttu *hihu*

hallut ei vaan petä koskaan. kerrankin oli sellainen fiilis ettei tarvi miettiä mitään ekstraa vaan vain nauttia ja olla *plur*

sinkkuna on hyvä olla! *piis*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Marqueezi

Posts: 86

#65 • • Marqueezi
En tiedä, mikä siinä on, mutta pikkuhiljaa nuo Tabin tasapaksut setit alkavat maistumaan puulta. Orkidean setti oli ihan hyvä, tuommonen "legenda"-setti toimi ainakin minun kohdallani.

Jotenkin tuntuu, että Hallmarkitkin huononee vain kerta kerran jälkeen. Porukka ei jostain syystä osaa hetkeäkään pysyä paikoillaan, vaan paikka on täynnä wannabe Justin Timberlakeja yms. muita henkilöitä joilla on hirveä hinku päästä keskelle lavaa tuopin kanssa. Sitten kun sinne keskelle päästään, tuopin sisältö kaadetaan lattialle, ravataan ympäri lavaa, hypitään muitten varpaille, otetaan toinen kolma neljäs... n:s tuoppi, tönitään muita, ihmetellään ku muut tönii takas, lopulta saadaan tappelu aikaan ja lähetään menemään. *eiei*

Ei näin!
Birgie

Posts: 1,311

#66 • • Birgie Kikati

pulu-chan, 18.2.2007 15:51:


sinkkuna on hyvä olla! *piis*



moon niin samaa mieltä, bileet vaan paranee ku ei oo erästä nimeltä mainitsematonta tyyppiä häsläämässä. Ja saa jopa ihan rauhassa moikkailla kavereita.

Kiitos bileistä, oli kolmannet ja parhaimmat Hallmarkit tähän asti *jiihaa*

*plur*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

pululu

Posts: 1,102

#68 • • pululu .jemmutti.

sts, 18.2.2007 17:15:
---
pulu-chan, 18.2.2007 15:51:
sinkkuna on hyvä olla! *piis*

---


Mä lyön vaikka vetoa että sut nappaa vielä joku pois "vaihtopenkiltä".



että mitä että? *täh*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Tianna

Posts: 38

#69 • • Tianna Team PÖHKÖPirtti
Hienot oli pileet. *aplodit*
Itse saavuin paikalla melko aikasessa enkä jonottanut ollenkaan ja juomatkin koko illan aikana sain melkeen heti kun tiskille saavuin *ding*. Mä en ainakaan jonoja siis missään huomannu.

Olin niin hyvällä fiiliksellä liikkeellä, ettei muutama kääliö, tönijä tai tuopinkaatajakin fiilistä haitannut. Ihanaa oli olla vanhojen tuttujen kanssa ja nähä paljon uusia *plur*
Tykkäsin. *jiihaa*
Air

Posts: 319

#71 • • Edited Air
Hallut toimii ku junan vessa. Upee ilta taas kerran! Seuraavia odotellessa*pepsodent*


Ainii, joku turisti tuli tiedustelemaan multa että "lauletaanko näissä biiseissä ikinä??!". Hohoh. Nauratti.
Sheeva

Posts: 7

#72 • • Sheeva
Uusi täällä.:)..Olin ensikertaa eilen hallmarkeis...aivan MAHTAVAT bileet!!! Fiilis katossa! Huh, vieläkin hymyilyttää, kun muistelee eilistä...
Avatar
#73 • • Annakins Guest

sts, 18.2.2007 18:09:
---
$, 18.2.2007 04:34:
-clips-

---


Ennakko tai ajoissa tuleminen olis aika pop.



Siitä tuskin kukaan on eri mieltä. Joskus sitä vaan päättää lähteä ex tempore.
Kiera

Posts: 101

#74 • • Kiera
Olipa ihan mukavaa kyllä, tosin ei parhaat hallut :( kaverit väsähti aikasin joten piti sitten ittekki ehtiä viimoseen junaan. Kiitos kamusille <3 ens kerral sit paremmal energialla!! *tanssittel*
dj upi

Posts: 1,835

#75 • • dj upi
Saako nuita jässäreitä mistään muualta kun sieltä itse pileistä kun en nyt ehtiny paikalle?
Jay T

Posts: 70

#76 • • Jay T
Mukavat synttäribileet oli ja setit oli mahtavia *aplodit*. PPk:n Resurrection oli kyl loistava veto Hakaselta *jiihaa* Niistä Hypen ajoistakin on tosisaan jo 7v aikaa...*ding* Toivottavasti monta vuotta vielä edessä.

--
-clubbing since 1998-

Nika

Posts: 11

#77 • • Nika
Tälläisen tapahtuman pitäisi tapahtua isommassa paikassa, kun tilan tanssimiseen oli melkein mahdotonta löytää. Mutta se hirveä ihmismassa vaan kertoo siitä miten suosittu tapahtuma on. Kiitos järjestäjille ja dj:lle. Kaikki oli ihan mahtavaa! *aplodit*Tämä oli ensimmäinen kertani hallmarkissa eikä tulee olemaan viimeinen, odotan innossaan seuravaa. *jiihaa*
Gang$tori

Posts: 45

#78 • • Gang$tori
Huh huh!!! Olipas kinkerit! Hauskaa oli, vaikka ihmisiä oli niin hemmetisti! Mutta paikka kuhisi kauniita naisia ja todella hyvää musaa, joten mikäs siinä oli jammatessa... Tänx again! Seuraavia odotellessa..
Hanz

Posts: 929

#79 • • Hanz Team Lasse
Hauskaa oli pitkästä aikaa käydä bileissä. Kiitoksia
vinsku

Posts: 749

#80 • • Edited vinsku huba huba
Täällä tuli oleiltua ja oli ihan jees alkuillasta, tabikin soitti kohtuullista musaa mitä oli kiva tanssia. Porukkaakin oli sopivasti.
Loungessaki tuli istuskeltua tunnin verran ja rupateltua porukan kans, oli just kivaa *plur*

Mut sit se yks ISO epäkohta: Onks niitä tuoppeja pakko rikkoa sinne lattialle?! Onks pakko sikailla niin älyttömästi? Tällasen kokemattoman baareilijan/bilettäjän silmään osu tosi pahasti se huolettomuus mikä porukalla oli päällä lasien suhteen, oho, tossa on pari lasia täs kaiteella mihin oon just nojaamassa, heitänpä noi tosta lattialle ku en muutakaan keksi, oonpa ihan vitun juntti mut ei se mitää!!

Ei jumalauta *eiei*

Ja tää ei ollu kuulemma ees pahimmasta päästä, en haluu ees nähä mikä meininki volumes tai sedulois on.. *grr*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus