HALLMARK 17.2.2007 @

136 posts, 7 pages, 23,185 views

-Tomppa-

Posts: 46

#101 • • -Tomppa-
Perus Hallut...

Takuuvarma...

Kiitos siitä...
Cress

Posts: 405

#102 • • Cress
it vas good... GUUUUUUD! *plur*
trustus

Posts: 178

#103 • • Edited trustus
*pepsodent*Jep jep ihan JEES!!..

ja yläkerran lattia*eikä*, tahmea kuin kärpäspaperi..
pyllyjumala

Posts: 469

#104 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

trustus, 19.2.2007 13:34:
*pepsodent*Jep jep ihan JEES!!..

ja yläkerran lattia*eikä*, tahmea kuin kärpäspaperi..



ja yläkerran lattia*eikä*, tahmea kuin kärpäspaperi.. <---- hyvin sanottu, tanssiminen oli loppuvaiheessa hieman hankalaa, kun kengät meinasivat lähteä jalasta (avokorkkareita ei tästä lähin Hallmarkeihin laiteta) *nauru*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Sand3

Posts: 1,157

#105 • • Sand3 satuolento

trustus, 19.2.2007 13:34:
ja yläkerran lattia*eikä*, tahmea kuin kärpäspaperi..



Joo huomasin kanssa saman...Lattia oli osaksi myös todella liukas juuri kaatuneiden drinkkien takia, tuli aika hyvät muuvit tanssiliikkeisiin kun kokosin jalat takaisin alle etten olisi tutkinut soittajia ruohonjuuri tasosta...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

kinderi

Posts: 1,783

#107 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Joo pöh *igor*
Tulipas lähdettyä turhaan.. Olis ihan hyvin voinu jättää kokonaan väliin.
Oli niin huppuhauskaa että mielummin lähdettiin kotiin syömään *lmao*
Ei vaan jaksa ymmärtää minkä takia pitää paikka ahtaa noin pahasti liian täyteen. Yleensä on mahtunu edes kävelemään mut ei nyt..
Huoh. Olipas tylsää.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

DaVinci Oliivi

Posts: 51

#108 • • DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!

kriba, 19.2.2007 12:10:
---
sts, 19.2.2007 11:59:
---

Hyvä verrata oneoff tapahtumaa jatkuvaan klubiin. Ja voisin sanoa että jos känniääliöt häiritsevät Hallmarkissa, sienensyöjä hipit häiritsevät yhtäpaljon psykebileissä.

---


Mielestäni en verrannut Wider Vision-tapahtumaa Hallmark:n, mutta odotan tapahtumaa huomattavasti innokkaammin kuin Hallua. Eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia sieniä nappaavista hipeistä. Ja tuo määritelmähän on hyvin yleistävä. Kaikki ko. genren bileissä käyvät eivät ole hippejä tai käytä sieniä tms kuten esim allekirjoittanut. Mutta jos tuon kaavan mukaan mennään hipit on suvaitsevampia ja ystävällisempiä kuin känniääliöt.





Studio Julmahuvin mukaan "Hippi on hipille hippi" ja taitaa känniääliö olla ääliölle samanlainen. Itselläni veni vuosi sitten fiilikset, kun yhdessä Halluissa 5 kaverii tulee pyytää jotain mitä minä en ole itsekään syönyt...niin meni nää pompulat taas! ..eikä jaksanut paikkaan mennä kuin vuoden tauon jälkeen vasta. Nyt meisingit enemmän kuin Onnelassa ja kukaan ei onneksi tullut pilaamaan iltaa, pitämällä mua huurupäänä...eli maassa maan tavalla! ...jatketaan *haukottel* Eli onko Halluista tulossa vuoden 2007 disko!!!! *pepsodent*

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

kriba

Posts: 173

#109 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Hupsu, 19.2.2007 12:21:
---
Fyraett, 18.2.2007 21:53:
---
vinsku, 18.2.2007 21:33:

Mut sit se yks ISO epäkohta: Onks niitä tuoppeja pakko rikkoa sinne lattialle?! Onks pakko sikailla niin älyttömästi?
---




:D

---


Voi Lollerströöt toi video! Ei näin!



Suomi taitaa olla yks harvoja maita tuossa asiassa. Mikä meihin ihmisiin, varsinkin miehiin, menee kännipäissämme?
Hoitsu

Posts: 154

#110 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Vuosi sitten käynyt viimeksi halluissa. Musa on aina takuuvarmasti parasta mutta tunnin jonotus, yläkerran narikan poisto ja ns. WannaBe porukan lisääntyminen *eiei* saa nähdä tuleeko sitä enää sitten mentyä uuestaan. Tuntui vaan että paikka olisi pienentynyt, vaikka uutta tanssitilaa oli lavalle saatu.

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

Maago

Posts: 326

#111 • • Edited Maago
Marko ja Lara kiittää ja niiaa... *tanssittel**igor*
Kipatsu

Posts: 96

#112 • • Kipatsu Team Vink Vink
oijoijoi... oli niin kivaa et meni ihan hymyillessä koko ilta. Jopa niinkin paljon että posket vallan puutui :)

--
Paras keino päästä yhden miehen yli, on hankkiutua toisen alle..

DaVinci Oliivi

Posts: 51

#113 • • DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!

kriba, 21.2.2007 01:05:
---
Hupsu, 19.2.2007 12:21:
---
Fyraett, 18.2.2007 21:53:
---
vinsku, 18.2.2007 21:33:

Mut sit se yks ISO epäkohta: Onks niitä tuoppeja pakko rikkoa sinne lattialle?! Onks pakko sikailla niin älyttömästi?
---




:D

---


Voi Lollerströöt toi video! Ei näin!

---


Suomi taitaa olla yks harvoja maita tuossa asiassa. Mikä meihin ihmisiin, varsinkin miehiin, menee kännipäissämme?



Juuri näin! Henkilökähtaisesti en ole edelleen ymmärtänyt, tuoppien heittämistä/jättämistä tanssilattialle...se on juuri se mikä tekee miehestä 14 vuotiaan ja se mikä saa monet muistamaan ne vuodet...arkussa, grogyssa ja muissa teini laitoksissa, jotka nykyään ovat jo muilla nimillä... Valitettavasti sama toistuu ja ketään ei kiinnosta...mutta sano mun sanoneen, että Tukholmassa taannoisena vuonna mainstream baariin kysyttiin, että aiheutammeko ongelmia, vaikka kaikilla oli pikkutakit päällä...niin ei voi ymmärtää! Jos minä pistäisin klubin pystyyn..se olisi se kaveri joka saisi nöyryytyksen keskellä lavaa, joka sen tuopin sinne lavalle kaatoi....


sen nöyryytyksen olen jo itsekin saanut ja se tekisi monelle pamille helvetin hyvää....
mutta ei muuta kuin jatkakaa....minä jatkan nauramista *nauru*

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

kriba

Posts: 173

#114 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

amun-ra, 21.2.2007 23:23:
---
kriba, 21.2.2007 01:05:
---
Hupsu, 19.2.2007 12:21:
---
Fyraett, 18.2.2007 21:53:
---
vinsku, 18.2.2007 21:33:

Mut sit se yks ISO epäkohta: Onks niitä tuoppeja pakko rikkoa sinne lattialle?! Onks pakko sikailla niin älyttömästi?
---




:D

---


Voi Lollerströöt toi video! Ei näin!

---


Suomi taitaa olla yks harvoja maita tuossa asiassa. Mikä meihin ihmisiin, varsinkin miehiin, menee kännipäissämme?

---


Juuri näin! Henkilökähtaisesti en ole edelleen ymmärtänyt, tuoppien heittämistä/jättämistä tanssilattialle...se on juuri se mikä tekee miehestä 14 vuotiaan ja se mikä saa monet muistamaan ne vuodet...arkussa, grogyssa ja muissa teini laitoksissa, jotka nykyään ovat jo muilla nimillä... Valitettavasti sama toistuu ja ketään ei kiinnosta...mutta sano mun sanoneen, että Tukholmassa taannoisena vuonna mainstream baariin kysyttiin, että aiheutammeko ongelmia, vaikka kaikilla oli pikkutakit päällä...niin ei voi ymmärtää! Jos minä pistäisin klubin pystyyn..se olisi se kaveri joka saisi nöyryytyksen keskellä lavaa, joka sen tuopin sinne lavalle kaatoi....


sen nöyryytyksen olen jo itsekin saanut ja se tekisi monelle pamille helvetin hyvää....
mutta ei muuta kuin jatkakaa....minä jatkan nauramista *nauru*



Niimpä niimpä. Ihmettelen vain kun matkustaminenhan avartaa ja olen huomannut ettei muissa maissa ole vastaavaa käyttäytymistä ja sikailua kuin Suomessa. Toki löytyy poikkeuksia ja pahempiakin tapauksia ulkomailla, mutta noin yleisesti tuntuu olevan kovin humalahakuista ja sikailua tämä Suomen touhu. Eikä täälläkään siis kaikki ja aina, mutta turhan monet. Tästä on hyvä jatkaa harjotuksia.
wetware

Posts: 244

#115 • • wetware wenator

kriba, 21.2.2007 23:47:

Niimpä niimpä. Ihmettelen vain kun matkustaminenhan avartaa ja olen huomannut ettei muissa maissa ole vastaavaa käyttäytymistä ja sikailua kuin Suomessa. Toki löytyy poikkeuksia ja pahempiakin tapauksia ulkomailla, mutta noin yleisesti tuntuu olevan kovin humalahakuista ja sikailua tämä Suomen touhu. Eikä täälläkään siis kaikki ja aina, mutta turhan monet. Tästä on hyvä jatkaa harjotuksia.



briteissä, irlannissa, saksassa, hollannissa.? urpoimmissa bileissä aika paljon tollasta jos sen antaa kiinnittää huomion. ethän kuitenkaan matkustaessa mene ihan niihin paskimpiin tarjolla oleviin mestoihin vaan valitset jyvät akanoista. jotkut valitsevat hallmarkin kun siellä on tisseja ja transea, toiset taas jotain muuta :)
wetware

Posts: 244

#116 • • wetware wenator

Hoitsu, 21.2.2007 15:38:
ja ns. WannaBe porukan lisääntyminen *eiei*



niin. sinähän et tietenkään kuulu wannabeihin koska olet ollut hallmarkissa jo tarvittavat 6 kertaa enemmän ja skenepistekortissa on jopa 3 extra-smileyleimaakin
kriba

Posts: 173

#117 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

wetware, 21.2.2007 23:57:
---
kriba, 21.2.2007 23:47:

Niimpä niimpä. Ihmettelen vain kun matkustaminenhan avartaa ja olen huomannut ettei muissa maissa ole vastaavaa käyttäytymistä ja sikailua kuin Suomessa. Toki löytyy poikkeuksia ja pahempiakin tapauksia ulkomailla, mutta noin yleisesti tuntuu olevan kovin humalahakuista ja sikailua tämä Suomen touhu. Eikä täälläkään siis kaikki ja aina, mutta turhan monet. Tästä on hyvä jatkaa harjotuksia.

---


briteissä, irlannissa, saksassa, hollannissa.? urpoimmissa bileissä aika paljon tollasta jos sen antaa kiinnittää huomion. ethän kuitenkaan matkustaessa mene ihan niihin paskimpiin tarjolla oleviin mestoihin vaan valitset jyvät akanoista. jotkut valitsevat hallmarkin kun siellä on tisseja ja transea, toiset taas jotain muuta :)



En mene paskimpii mestoihin, mutta Briteissä olen käynyt ja vaikka kävin hämärillä seuduilla Lontoossa ihan vain klubien takia en silti törmännyt. Samoin kuin Serbiassa, kaveriporukassa oltiin perjantai-iltana puolenyön aikoihin Belgradin keskustassa eikä kukaan ollu nelivedolla tai laatannu saati kuseksinu kadulle. Ja kuten sanoin varmasti kaikissa maissa löytyy, se vaan tuntuu olevan täällä meillä jotenkin ihannoitava tapa, ainakin joissain piireissä. Kyllähän tissit ja transe kivoja on, ei siinä mitään :) samoin kuin muutama juoma siinä bilettäessä mut otetaa ne muutkin bilettäjät huomioon :D
wetware

Posts: 244

#118 • • wetware wenator

kriba, 22.2.2007 00:15:

En mene paskimpii mestoihin, mutta Briteissä olen käynyt ja vaikka kävin hämärillä seuduilla Lontoossa ihan vain klubien takia en silti törmännyt. Samoin kuin Serbiassa, kaveriporukassa oltiin perjantai-iltana puolenyön aikoihin Belgradin keskustassa eikä kukaan ollu nelivedolla tai laatannu saati kuseksinu kadulle. Ja kuten sanoin varmasti kaikissa maissa löytyy, se vaan tuntuu olevan täällä meillä jotenkin ihannoitava tapa, ainakin joissain piireissä. Kyllähän tissit ja transe kivoja on, ei siinä mitään :) samoin kuin muutama juoma siinä bilettäessä mut otetaa ne muutkin bilettäjät huomioon :D



ei ne hämärät alueet, vaan se tuttu ja turvallinen poppisaareke. ja serbia ja itäblokki muutenkin on sitä seutua jossa kannattaa olla kaveriporukassa, kontrastit käytöstavoissa on aina kovia ja saattavat ehkä yllättää jos on tottunut linnunkotoisaan meininkiin (tällä en tarkoita sua).

offtopic eli jatketaan tästä muualla
kinderi

Posts: 1,783

#119 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Huggu, 19.2.2007 20:00:
---
kindertin, 19.2.2007 18:45:
Ei vaan jaksa ymmärtää minkä takia pitää paikka ahtaa noin pahasti liian täyteen. Yleensä on mahtunu edes kävelemään mut ei nyt..

---


Paskapuhetta. Olin ensimmäistä kertaa täysin selvinpäin mestoilla ja sanoin jopa ääneen kavereille, että taas joku tulee valittamaan liiasta väenpaljoudesta vaikka tilaa on.



*whaat* Aijaa.. No ehkä me ollaan oltu eri "kohdilla".. Mun mielestä oli enemmän porukkaa kun ikinä,eikä tosiaan löydetty mitään paikkaa missä tanssia tai ees oleilla..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Hoitsu

Posts: 154

#120 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)

wetware, 22.2.2007 00:05:
---
Hoitsu, 21.2.2007 15:38:
ja ns. WannaBe porukan lisääntyminen *eiei*

---


niin. sinähän et tietenkään kuulu wannabeihin koska olet ollut hallmarkissa jo tarvittavat 6 kertaa enemmän ja skenepistekortissa on jopa 3 extra-smileyleimaakin



Ööö mitkä helvetin skenepisteet? Ja mistäs hän tietää kuinka monissa Halluissa olen ollut? kaikesta kun ei aina palautetta tule kirjotetuttua. Ja nykyäänkö kuuluu "WannaBeJulkkis" jos käyttää Klubbarin Hymiöitä... ? Noh kukin tavallaan =)

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)