Aziz Combat Fighter, 20.2.2010 21:10: Kuten olen toistuvasti, jatkuvasti ja useita kertoja tässäkin todennut, minä en suhtaudu ihmisiin näiden edustamien viiteryhmien kautta vaan yksilöinä. En myöskään odota, että minuun suhtauduttaisiin edustamani viiteryhmän kautta (joista ammatti-identiteetti on vain yksi lukuisista).
Et ehkä odota, mutta niin nyt kuitenkin helposti käy. Newsflash: maailma ei ole sinun odotuksistasi riippuvainen.
Ymmärrätkö, että sanoessasi "muslimit ovat sellaisia-ja-sellaisia" suhtaudut muslimeihin, so. kaikki muslimi
yksilöt, siihen ryhmään liittämiesi attribuuttien kautta?
Esim. muslimeissa on porukkaa aivan laidasta laitaan, mutta se ei estä puhumasta esim. muslimeista ryhmänä.
No miltä susta tuntuu, kun joku puhuu vartsoista ryhmänä tyyliin "vartsat on kusipäitä"? Aika tunnetasolla olet sellaiseen suhtautunut ainakin ennen, etkä ole ymmärtänyt, että se on ihan ok yleistää asioita.
En ole kokenut tarpeelliseksi toistaa tätä asiaa joka kerta, kun puhun ryhmistä, sillä oletan että sinulla on kultakalaa parempi muisti.
No onko se mun vika, et sä oletat asioita? Eikä tämä sinun selityksesi asiaa korjannut lainkaan. Sanot, että et suhtaudu ihmisiin näiden edustamien ryhmien kautta, mutta silti yleistät erilaisia attribuutteja niihin ryhmiin, ja SITÄ KAUTTA jokaiseen yksilöön, josta se ryhmä muodostuu.
Se, että luulet minun ajattelevan tuolla tavalla osoittaa sen mitä olen aina epäillytkin - sinulla on minusta ja ajatuksistäni täydellisen harhainen käsitys jota vahvistaa kyvyttömyytesi lukea kirjoittamaani tekstiä neutraalisti vailla ideologisia tunnereaktioita.
Miten se, millainen minä olen ihmisenä liittyy tähän? "Ideologisia tunnereaktioita"?
No mitä ideologiaa minä mielestäsi edustan, jos se kerran on noin päivänselvää? Väitätkö sinä, että et suhtaudu asioihin tunteellisesti, varsinkaan tähän maahanmuuttokeissiin???
=D
Kiskot sieltä ne itseäsi kiihottavat jutut, rakennat minusta sopivan äärioikeistolaisen natsivihollisen jonka kimppuun karautat valkealla ratsulla. Sehän toki feilaa, ilmiselvistä syistä.
=? Mistäs sä ton repäsit? NO, olet väärässä. Et ensimmäistä, etkä viimeistä kertaa. Jos joku on tässä "kiihoittuneessa tilassa", niin se olet kyllä sinä omine fobioinesi.
p.s. hommawatchin kasa yksittäisiä postauksia ei ole "terminologiaa ja sen tulkintaa". Luulisi sinun tietävän tämän. Jos halusit postata tuon linkin, oisit voinut tehdä sen alentumatta tuollaiseen sumuttamiseen.
=? Se oli keventävä ilmaus, jonka siis bloggasin SUN tekstistäs.
PLUS et hommawatchissa aika paljon just käsitellään homma-foorumin semantiikkaa ja kielipelejä.
edit: Ja mitä vittua mä edes postaan tätä sulle,
No mistäs mä sen voisin tietää? Sähän olet selkeesti vetänyt linjauksen, et sellasta dialogia et aio käydä, jossa sun pitäis vastata suoriin kysymyksiin tai selventää omaa terminologiaas.
Mikset kirjota blogia, mihin ei voi kommentoida, kuten suurvisiirisi tekee? Ei tulis koko ajan näppylöitä näyttixee. =)
kyllähän sä tän jo hyvin tiesit ennenku baittasit mut taas kirjoittamaan itsestäänselvyksiä sadannen kerran. jos sä pidät mua noin vitun tampiona, ni miksi sä jaksat ees replytä?
Ja sadannen kerran väistelet ja jätät vastaamatta, sen takia toisto. Yritin saada sut käymään sitä avointa keskustelua, minkä perään sä ja muut mokukriitikot aina itkette, ja myöskin provosoida sut jatkamaan täällä.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=71197;sivu=9999#loppu
Mä en epäile sua äärioikeistolaiseks, sähän olet ennemmin sosialisti, ku porvari, enkä pidä vitun tampiona, ehkä hieman yksinkertaisena. Tällä hetkellä pidän sua "hyväuskoisena hölmönä, joka pelkää monia asioita ihan turhaan", jos nyt haluat itsestäs tai minusta jutella, ja siis tämä on minun näkemykseni, ei mikään absoluuttinen totuus. Sen verran ristiriitaisia argumentteja ja epäilyttäviä, lähes rikollisia asenteita olet interwepissä esittänyt vuodesta toiseen, että mua vaan ihmetyttää ettet itse sellaista tajua. Ja JOS tajuat, silloin peittelet jotain tietoisesti, muutenhan kyse on vain alitajunnan puolustusmekanismista.
Tässäkin viime pätkässä mä olen mielestäni käynyt ihan kohteliasta dialogia, mut sulle tuli tarve alkaa ad homineilemaan ja vittuilemaan. Haluatko todella lähteä sille polulle?
Jokaisen olisi hyvä tietää omat rajoituksensa. Myös sinun.
Replyile vaikka Damienille ja Reivaajalle, niistä luulis löytyvän kivaa nälvittävää.
=? Molemmat ovat olleet mulla noressa, kuten sinäkin. Damien ja Reivaaja eivät kuitenaan esitä niin ristiriitaisia argumentteja kuin sinä, ovat johdonmukaisia. Tämä ei tietenkään tarkoita, että olisin heidän kanssaan samaa mieltä, MUTTA sanoa "mielipiteesi on väärä" on aika idioottimaista. Sinun kohdallasi taas on yleensä tilanne, jossa olet esittänyt lauseet A ja B, jotka (tai niiden implikaatiot) ovat ristiriidassa keskenään, ja sellainen on osoitettavissa.
JOS siis molemmat dialogin osapuolet hyväksyvät samat säännöt lauseiden ymmärtämiselle, eli hyväksyvät logiikan johdonmukaisuuden kulmakiveksi.
Plus, et mä olen tuntenut sut ennen ku hurahdit tohon mokukriitikkosekoiluun, olit todella erilainen ihminen silloin, ja uskon, et kärsivällisyys palkitaan, ja luovut tästä hullutukssta.
PS. Mukava huomata, et sun argumentointis kulkee yhä yhtä matkaa Hommassa näkyvien päätelmäketjujen kanssa, nyt on muodissa "sisäryhmä-ulkoryhmä" diipadaapa.