Pitääkö Sennheiser HD 25-1 kuulokkeita ajaa sisään jotenkin? Mua rupes ärsyttää ne basso- ja diskanttikorostukset jo ensimmäisellä kuuntelukerralla, joten haluaisin palauttaa kuulokkeet, jos ne ei tosta parannu. Sennheiser HD 280 Pro kuulokkeissa oli jonku mielestä tasapainoisempi ääni. Pitäisköhän harkita niitä sitten?
Toinen mua kummastuttava juttu on se, että kun HD 25 kytkee Vestax VMC-002XL mikseriin, kuulokkeista kuuluu hirvee suhina, ja sen saamiseksi muun äänen peittoon pitäisi äänenvoimakkuutta todennäköisesti nostaa niin korkeelle, etten välttämättä korvatulpillakaan voisi käyttää noita. Kun kokeilin kuulokkeita eräällä Numark DM3002X mikserillä, ei suhinaa kuullut ollenkaan eikä myöskään omalla Vestaxilla, jos käytti toisia Sennheiser kuulokkeita, jotka tarvitsivat selvästi enemmän tehoa mikseriltä soidakseen tarpeeksi kovaa. Luulin, että HD 25 kelpaa mikseriin kuin mikseriin, koska se on niin suosittu, mutta pitäiskö mun Vestaxin kanssa käyttää kuitenkin joitain vähemmän herkempiä kuulokkeita?
edit: Mikseri on siis tämä:
http://www.vestax.com/v/products/mixers/vmc-002.html