[Nuclear]:
En nyt kuitenkaan tarkoittanut et jos joku lyö sua puukolla, niin morjestat ja sanot et toivottavasti ei toistu. Lähinnä tarkotin näitä ihmisiä, jotka valittaa kun muutama henkilä nyt sattu polttamaan tanssilattialla tai oli siellä juomat kädessä. En mäkään siitä pidä, muttei se nyt sentään mun iltaa kaada. Eli ei sitä kaikkea tarvitse sietää kuten sanoin jo viime kirjotuksessakin. Tottakai ongelmista pitää puhua, muttei nyt kenties kuitenkaan niistä pienimmistä tarvitse avautua.
onhan se totta että jotkut rupeaa kitisemään ihan turhista asioista, mutta mielestäni erittäin harva ihan turhasta kommentoi. täytyy vain tietää syyt ja seuraukset. yksi ihminen nurkassa röökin kanssa tuskin pistää ketään valittamaan. sen sijaan ahtaalla tanssilattialla yksi ihminen vieressä joka tuikkaa sillä röökillä isoeleisin tanssiliikkein mahaasi kirvelevän palohaavan koko loppuillan ajaksi on varmasti riittävän hyvä syy ärsyyntyä asiasta. jos kolmannes tanssiajasta menee milloin minkäkin tulipään väistelemiseen niin pinna kiristyy taas.
Ja yllä sanoit että kategorisointi (=lokerointi) on ahdasmielinen näkökanta hatarin perustein jotain kohtaan, mutta kuitenkin niitä on pakko tehdä jos haluaa jutella säästä vakavemmasta asiasta? Kuulostaa mun korvaan aika negatiiviselta. Toisekseen sanoit, että ?tavis vs. skenet?-kategorisointi on turhaa, mutta kuitenkin itse sen teit tuolla aiemmin.
et vieläkään käsitä näkökantaani. kategorisointi ei tarkoita mulle samaa kuin lokerointi. nimetessäni tämän musan teknoksi, tuon rokiksi, tämän ihmisin skiniksi, tuon hoppariksi ja kolmannen brittipoppariksi, teen kategorisointia; yleistä osviittaa antavaa nimitystä hyvin isoskaalaiselle käsitteelle jotta ihmiset pystyisivät edes jotenkin ymmärtämään mistä helvetistä oikein horisen :) tässä ei pitäisi olla kenellekkään mitään loukkaavaa tai negatiivista. jos on niin imho kaikki ei ole pääkopassa ihan kohdallaan silloin. ja aivan yhtälailla olen itsekkin täysi turisti jos menen yhtäkkiä vaikkapa hmm.. kansantansseihin :)
[Dementation]:
Ja tuohon toiseen toteaisin että moiset poistettaisiin paikalta, kuten myös varmasti tekee minkä tahansa konemusaskenen järjestäjät jos joku alkaa rikkoa paikkoja tai oikein urakalla olemaan häiriöksi.
ikävä kyllä näkökantasi on todella toimimattoman naivi. esimerkkejä: viimeksi e10v bileissä revittiin useaan otteeseen voimajohdot irti seinistä ja jopa katkottiin johtoja. kukaan ei tiedä ketä nämä teki, enkä koskaan ennen ole noin suorasukkaista ilkivaltaa teknobileissä nähnyt. Aktia-salissa rushin bileissä joku humalainen ?turistin? näköinen jätkä päätti yhtäkkiä kiskoa raskaat verhot aulasta alas. tämän jälkeen jätkä nuokahti rauhallisesti istumaan alas tuolille eikä poke näin ollen heittänyt tyyppiä ulos kun ei nähnyt itse mitään. Premieren aamuissa paikalle eksynyt korsto löi tuntemaani naishenkilöä nyrkillä päähän. Poke ei heittänyt kyseistä tyyppiä ulos ja myöhemmin samainen porukka veti turpaan kahta muuta ihmistä. lentämättä ulos.
tuossa oli vain pari viimeisintä mitkä olen itse vierestä päässyt todistamaan, enkä tasan tiedä kaikesta härdellistä mitä tapahtuu. luuletko että tälläiset asiat jotenkin edesauttavat bilejärjestystä ja paikkojen saamista, kun se on pirun hankalaa jo entuudestaan teknon maineen vuoksi? puhumattakaan ihmisten yrityksistä viettää mukava ilta bilettäen
erittäin usein huonosta käytöksestä esitetystä huomautuksesta saa myös maksaa. kiukkuinen turisti nimittäin saattaa helposti ruveta haistattelemaan siitä hyvästä että hänen käytöstään on julkeasti kritisoitu muka jotenkin sopimattomaksi. viimeksi infernossa työnnettyäni 2 kertaa jotain paritanssia väkisin yrittäneen kännisen turistin kauemmaksi itsestäni yritti samainen henkilö tönäistä minut koko loppuillan kumoon aina lähelle sattuessaan
blackout: ?mun mielestä käsitteiden ?turisti? tai ?tavis? käyttäminen synonyymina häirikölle on harhaanjohtavaa, sillä noilla sanoilla on selvä ?skenen ulkopuolisen henkilön? merkitys, eikä läheskään kaikki häiriökäyttäytyminen johdu näistä ?skenen ulkopuolisista henkilöistä?.?
---
ei tietenkään, ei kai kukaan ole sellaista väittänytkää :) vaikka turisti voi olla häirikkö, niin ei häirikkö= turisti. sama kun sanoisi että jää=vettä, vesi=jäätä
edit. typoja
[muokattu 30.1.2004 13:30]