340 posts, 17 pages, 92,393 views
Itis:
Olen myös ollut huomaavinani että moiset (mitä pinkki tuossa listasi) elkeet suvaitaan paremmin jos noita kämmejä tekee joku tuttu bilettäjä.
pinkki:
tietenkin kaikki kämmäilee ja römyää ja tekee tyhmyyksiä aina välillä. ero onkin siinä tiedostaako - edes jälkeenpäin - toimineensa v***n idiootisti. Yhdet kaatokännit ei vielä tee turistia. ..myöskin se järkyttävään kuntoon itsensä saanut erh... bilettäjä toimii mitä todennäköisemmin silti järkevämmin kuin samassa tilassa oleva turisti
pinkki:
...ja molemmille sukupuolille yhteinen holtiton kännitörmäily bisset ja röökit heiluen keskellä täpötäyttä tanssilattiaa, tai holtiton kiimainen esileikkisessio jälleen kerran keskellä sitä täpötäyttä tanssilattiaa..
diezel:
Jotenkin tuntuu, että täällä Klubituksessa tulevat tapahtumat-osiossa on enemmän uhoamista [verrattuna esim. Platinumiin], että 'aion olla niin perseissä tuolla bileissä' samoin kun menneissä tapahtumissa sitä, että 'olin ihan vi*** naamoissa enkä muista juuri mitään eli oli tosi kivaa' karrikoidusti.
Blackout:
Jaa? Ainaskin kun noita Plattarin bilepalautteita lukee, niin huomattava osa viesteistä on tyyppiä ?kiitos ja anteeksi, mitään en muista mutta tais olla v*tun hauskaa?. Nämä siis Bilettäjiltä (tm), koska turistit harvemmin alan foorumeille kirjoittelevat.
Runsas alkoholinkäyttö kuuluu kiinteästi monen vakiobilettäjän tapoihin, enkä ole lainkaan vakuuttunut siitä, että ns. turisteiksi kutsuttu ihmisryhmä aiheuttaisi tänä päivänä runsaammin häiriöitä kuin ns. skeneihmiset. Lähinnä mieleen tulee se, että turisteja käytetään kätevänä syntipukkina, vaikka ?hetkellisesti megaylimitoitettu määrä alkoholia? antaisi bilettäjällekin aihetta katsoa peiliin, mikäli kyseessä on toistuva harrastus.
hallaaa:
en mä kyl oo tollast huomannu
pinkki:
eikä nyt puhuta siis siitä etteikö bilepiireihin saisi tulla uusia ihmisiä, nyt puhutaan niistä ihmisistä jotka tulee bileisiin ja yrittää morffata meiningin samanlaiseks lihatiski-kännäykseks kuin perus baareissakin. Se on ainakin mulle se asia mihin ihan ensimmäisenä rakastuin bilettämisen alottaessani (musiikin lisäksi, tietenkin); että se meininki EI ollut sitä baarisähläystä. Eikä se mun mielestä vieläkään ole sitä lähimainkaan, vaikka sulautumista onkin tapahtunut vähän liikaakin
pinkki:
..ja mikä ihmeen turistit vs skeneihmiset (haha argh mikä termi) kiista tää on. eiköhän se ny oo kaikille selvää että sinne bileisiin eksyy vähän väliä niitä turisteja sähläämään, riippumatta siitä vetävätkö bilettäjät kuinka pahoja perseitä vai eivät. Ja jos joku bilettäjä on käytökseltään yhtä häiriköivä kuin random turisti niin ei se mitenkään sulje pois toista. Jos mä nään jonkun turistin käyttäytyvän peelosti niin kyllä se on tasan sen turistin kontolla eikä mitään ihme ”syntipukki”-pelleilyä.
jos joku bilettäjä taas käyttäytyy niin tökerösti että häntä erehdytään luulemaan turistiksi, niin se on voi voi, ja siinä vaiheessa ois tosiaan varmaan aihetta vähän ruotia itseään.
eikä nyt puhuta siis siitä etteikö bilepiireihin saisi tulla uusia ihmisiä, nyt puhutaan niistä ihmisistä jotka tulee bileisiin ja yrittää morffata meiningin samanlaiseks lihatiski-kännäykseks kuin perus baareissakin. Se on ainakin mulle se asia mihin ihan ensimmäisenä rakastuin bilettämisen alottaessani (musiikin lisäksi, tietenkin); että se meininki EI ollut sitä baarisähläystä. Eikä se mun mielestä vieläkään ole sitä lähimainkaan, vaikka sulautumista onkin tapahtunut vähän liikaakin
pinkki:
---
[Nuclear]:
IMO kiista alko sillon ku jengiä aletaan kategorisoimaan eri lokeroihin, väistämättä niitä aletaan sen jälkeen vertaamaan toisiinsa. Toisaalta mun mielestä tässä ei oo ?kiistelty? vaan kommentoitu molempien puolelta, kiista on mun määritelmissä piirun verran agressiivisempaa sananvaihtoa.
Sitä se markkinointi ja volyymin nousu valitettavasti tekee. Koko ajanhan meno on menny kohti normirafla menoa, etenkin klubeissa, ja mun mielestä klubi onkin tavallaan bileiden (TM) ja raflan välimuoto.
pinkki:
nääh.. lokeroihin sulkeminen on sitä kun otetaan yksittäinen tyyppi ja sanotaan että se on toimittava tällä tavalla koska kuuluu siihen ja siihen lokeroon. Nyt on lähinnä puhuttu tietynlaisen ryhmän tyypillisestä käytöksestä, tässä tapauksessa niistä vähemmän maireista piirteistä.
Kiistalla viittasin joltisenkin siihen että kun joku tässä threadissa mainitsee noista piirteistä niin heti on joku toinen heittämässä ”skenetyyppi”-nimitelmiä, itsensä ylentämisestä ja ”kyllä bilettäjätkin tekevät niin ja näin”-kommenttia takas, mikä mun mielestä on täysin epäoleellista. sitä varten voidaan perustaa toinen threadi; ”vitun teknoilijat” :)
Enemmänkin on tullu sellasta fiilistä että jotku pelkää saavansa taviksen leiman otsaansa tietyiltä tahoilta koska eivät ole niin .. extreme bilettäjiä viimeseen vaaterihmaan asti, ja siitä ärtymys aiheesta.
kategorisoimiselta noin yleensä voidaan tuskin koskaan välttyä, ei asioista voi oikeen puhua antamatta niille yleistäviä piirteitä. jos otetaan kaikki mahdolliset eri variaatiot huomioon niin siinä meneekin sitten loppuvuos niiden selittelyyn.. eli pakko vaan yrittää käsittää mitä tarkoitetaan rivien välissä eikä irrallisilla termeillä :/
Dementation:
Ja kuitenkin, mun on pakko kertoa teille, ettei mua vois vähempää kiinnostaa kumpaan kastiin te mut laitatte, koska totuus on se, että mä tulen joihinkin bileisiin kuuntelemaan musaa ja ehkä tapaamaan ihmisiä.
Samoinajattelija:
---
Dementation:
Ja kuitenkin, mun on pakko kertoa teille, ettei mua vois vähempää kiinnostaa kumpaan kastiin te mut laitatte, koska totuus on se, että mä tulen joihinkin bileisiin kuuntelemaan musaa ja ehkä tapaamaan ihmisiä.
---
Sinänsähän ei luulis
ketään paljon hetkauttavan jos hänet tavikseksi
luokitellaan, sen kummemmin kuin mua haittais se
jos mut luokiteltais vaikka anaalihomostelevaksi
uusliberaaliksi kansallissosialistiksi
[muokattu 29.1.2004 14:52]
Itis:
Dementation> huhhuh, tiukkaa settii
Samoinajattelija:
Tässä ihmisten niputtamisessa on riskinsä,
kuten nuclear jo totesi, ja toisaalta niinkuin pinkki
sanoi, niin nyt kun joidenkin ihmisten silmiinpistävästä
ja jopa sopimattomasta HÄIRIÖkäyttäytymisestä
puhutaan niin on kätevämpää viitata tähän ihmisryhmään
jollakin yksittäisellä käsitteellä. Sinänsähän ei luulis
ketään paljon hetkauttavan jos hänet tavikseksi
luokitellaan, sen kummemmin kuin mua haittais se
jos mut luokiteltais vaikka anaalihomostelevaksi
uusliberaaliksi kansallissosialistiksi
[Nuclear]:
Eli siis isompia ryhmiä ei voi lokeroida vaan vain yksittäisiä ihmisiä? Näin itse tän käsitin ja vähän hämmästelin, että käsitinkö oikein ja jos väärin niin pieni selventely ois poikaa. Mun mielestä tässä nimeomaan lokeroidaan ?tavis vs. skene?-lokeroihin ja lyömällä leima otsaan.
Mun mielestä täällä oo ollu mitään itsensä puolusteluja skenetyypiks tmv.,
Jos joukossa sattuu olemaan mun mielestä muutama kusipää, niin ei se mun iltaa pilaa. Sen sijaan suosittelisin ihmisille hyväksyntää myös noita huonommin käyttäytyviä kohtaan inhimillisissä määrin. Välillä tuntuu et jengi avautuu siitä kuinka nyt muutama henkilö käyttäyty huonosti ja pilasi heidän illan.
Toisaalta kyllä, mutta mun mielestä pitäis pystyä keskustelemaan myös ihmisen kanssa kenellä on samasta sanasta eri käsitys. Muutama selvennys ja keskustelu jatkuu taas ja kaikilla on kivaa. Toisaalta en nyt oikein tajunnut tätäkään kappaletta...
[Nuclear]:
elämän suuri tittelikehä taitaa mennä: tavis (känniörmyilyä) -> skene (sivistynyttä sanailua) -> tavis (känniörmyilyä).