r2d2:
On ikävää kun joku ?vastasyntynyt? tulee kommentoimaan, että setä taitaa olla eksynyt väärin bileisiin.
o_O uskomatonta. näytä ne mulle niin mä meen vähän
;) ...jos tollasta rupee esiintyy niin on kyllä hommat degeneroitunu pahemman kerran, ihme \?mitä ton näköne tekee meiän pileis\?-suvaitsemattomuutta, menee samaan kastiin kun henry saaresta kitisevät..
..jos \?tavikselle\? (turisti on kyl teh sana) on pakko antaa joku määritelmä, niin vaatteista ja biletystavasta viis, mulle se ainakin tarkottaa niitä ihmisiä jotka tulevat bileisiin tekemään sitä samaa kuin baareihinkin; pariutumaan
EI siis niin että ois mitään vikaa pienessä flirtissä tai esim bongata kultsu bilettäjien joukosta, vaan nyt puhutaan niistä jotka käyttää tanssilattiaa omana henkilökohtaisena mating ritual -areenanaan >_<
..aka typyt lyö käsilaukkunsa lattialle ja kikatellen hötkyvät niiden ympärillä äärimmäisen huonosti tanssimiseen soveltuvissa vaatteissa ja korkkareissaan, vieden exponentiaalisesti tilaa, tai tunkevat itsensä ihan dj:n eteen esittämään show girl liikkeitään (mikä saattaa saada dj:n
todella vaivautuneeksi ja hermostuttaa entisestään)..
..ja äijät käyvät teknotypyjen perseille kiinni ja/tai yrittävät jos jonkinmoista paritanssia 160 biittisen teknon pauhatessa taustalla, tuurilla vielä torjutuksi tultuaani huutavat isoon ääneen \?vitun huora!\?:a perään
...ja molemmille sukupuolille yhteinen holtiton kännitörmäily bisset ja röökit heiluen keskellä täpötäyttä tanssilattiaa, tai holtiton kiimainen esileikkisessio jälleen kerran keskellä sitä täpötäyttä tanssilattiaa.. samaiset ihmiset myös yleisimmin piinaavat häiritsevästi soittavaa dj:tä mäkättääkseen musasta ja/tai vonkuakseen biisitoiveitaan
se että hermostuuko näihin ihmisiin tietenkin riippuu ihan tapauksesta, esim käsilaukkurinki nyt ei järin hetkauta elleivät tanssi päälle, mutta vaikkapa tökerön lähentely-yrityksen päätteeks heitetyn \?vitun huora\?-huudahduksen jälkeen on ainakin meikäläisellä sietokyvyt ja fiilikset pitkään hyvin matalalla *taputapu*