TAVIKSET

340 posts, 17 pages, 92,594 views

vaavu

#201 • • vaavu vara-vana
Itse olen havainnut sellaisen ilmiön, että monia ns. vanhoja partoja pidetään usein turisteina. Niin, he eivät välttämättä pukeudu uusimpiin kiksureleisiin ja notkuvat ehkä herkemmin baaritiskillä tuoppi kädessä kuin tanssilattialla tamppaamassa. Tämän perusteella monet vähemmän aikaa bileissä käyneet saattavat pitää heitä vaihtoehtoisesti a) turisteina b) huumepoliiseina.

Ehkä itse kunkin elinkaari menee siis turisti -> skeneilijä -> turisti. ;)
hallucinogen

#202 • • hallucinogen Edain
Eiks skeneturisti ois parempi *nauru*

--
pikku-*possu*

kap-pu

#203 • • kap-pu the amazing suction cup boy

kei:
... 1:1 kokoisia, ja kokoon puhallettavia. Jokaisen parhaita ominaisuuksia korostaen tietty.

you dirty little varmint...

-K

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

-P

#204 • • -P

vaavu:
Itse olen havainnut sellaisen ilmiön, että monia ns. vanhoja partoja pidetään usein turisteina. Niin, he eivät välttämättä pukeudu uusimpiin kiksureleisiin ja notkuvat ehkä herkemmin baaritiskillä tuoppi kädessä kuin tanssilattialla tamppaamassa. Tämän perusteella monet vähemmän aikaa bileissä käyneet saattavat pitää heitä vaihtoehtoisesti a) turisteina b) huumepoliiseina.

Ei voinut muuta tehdä kuin nyökkäillä lukiessani vaavun palautteen*joo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

#205 • • UnityF joo just se

Jone:
Kaste, Garden of Eden. Sanotaan nyt sitten kaksi kolmen sijaan. *vink*

oih mitkä bileet.. *sydän*
Kasteen bileet oli jotain ihan omaa luokkaansa..*sydän*
kertokaa nyt joku viisas tälle tavikselle miksi ei oo enää tän tyylisiä bileitä?
Kasteessa oli nimittäin sitä jotain mitä oon kaivannu todella pitkään..
vai onko ollu ja mulle ei vaan oo kerrottu *igor*

Garden of Edenissä mulla ei ollu niiiiin hauskaa johtu kai siitä kun olin vähän huonossa hapessa..*poks*

ai niin mä en oo tavis mulle sanottiin että oon sivari kun halasin uv:na jokkee (illujen portsari)*nauru*
Howdy

#206 • • Howdy Oldie
logoAM2.gif

--
Käpy vailla vertaa

r2d2

#207 • • r2d2 Droid from Naboo

vaavu:

Hiukka jo vanhus allekirjoittaa Vaavun kommentin, ainakin osittain. En tosin itse juo viinaa, mutta jonkinlaista elintilaa olisi mukava saada, vaikka näyttää turistilta tai on vaikka sellainen synti kuin pikkutakki tai normaalit vaatteet päällä.

On ikävää kun joku ”vastasyntynyt” tulee kommentoimaan, että setä taitaa olla eksynyt väärin bileisiin. Voisko sitä vaikka kysyä, että ”setää ei ole tainut täällä joka lauantai näkyä?” Jos ei muut häiritse, niin voiko sitä antaa muille elintilaa vaikka he eivät olekaan juuri niin kuin sinä itse?

Sitä kun ei kaljuuntuvana ja mahaa kasvattavana jaksa enää mennä Mossoon pikkutakin ja suorien housujen kanssa hakemaan viimeisimpiä Cyberdoogin kiksupaitoja. :)

Tietysti noille nuorille tytöille voisi vastata, että olitko nää edes syntynyt kun tampattiin Helsingin ja Joensuun kellareissa acidin ja teknon ensiaskeleita tai soitettiin Erkki Kurenniemen 60-70- luvun vaihteessa tekemiä kipaleita tai tehtiin about samanlaista musiikkia itse. Välineinä television vastaanotinosa, itse tehty putkivahvistin, vahvistin, koulun oskiloskooppi, Commandore 64 / VIC20, kaiuttimet ja hiukan elektroniikan taitoa...

1980-luvun lopussa acid / tekno / house yms. hakeutui Suomeen. Itse muistelisin, että jo 1987 Joensuussa oli kaverillani Acid merkki rinnassa. Vuonna 84 tai 85 alkoi ilmestymään MikroBitti lehti (J.J.Kasvi kirjoitteli siihen jo silloin ja on nyt eduskunnassa!!) ja samoihin aikoihin taisin saada ensimmäisiä C-kasetillisiä äärimmäisen huonosti äänitettyä elektroniikkamoskaa jota
sitten kotibileissä soitettiin Helsingissä.

V...stako minä näistä tiedän, kunhan jorisen. Täältä jostain...

t.
R2D2
Droid from Naboo
hallucinogen

#208 • • hallucinogen Edain
On muuten todella hienoa huomata se ,että ihmiset käyvät bileissä päälle kolmikymppisinä koska pitävät siitä musiikista vaikka nauttisivatkin bileistä hieman eri tavalla kuin nuorempina *iloinen*

--
pikku-*possu*

Karski

#209 • • Karski Pomon kätyri

Unity(f):
Kasteen bileet oli jotain ihan omaa luokkaansa..*sydän*
kertokaa nyt joku viisas tälle tavikselle miksi ei oo enää tän tyylisiä bileitä?
Kasteessa oli nimittäin sitä jotain mitä oon kaivannu todella pitkään..
vai onko ollu ja mulle ei vaan oo kerrottu *igor*

Kaste oli muutaman pienen bileorganisaation sekä
n. 40 vapaaehtoisen talkootyöläisen pyyteettömän
ponnistuksen tulos aikana, jolloin pystyi vielä
ilman sarkasmin häivää puhumaan Platinumin
yhteishengestä. Omaa aikaani meni Kasteen lupa-asioita
ja tilan vuokrajärjestelyitä yms. hoitaessa sekä
itse bileitä paikan päällä pystyttäessä ja purkaessa
yli sata työtuntia, jotka olivat kaikki pois
varsinaisesta leipätyöstäni. Varsinaiset bileet käytin
lähinnä nukkumiseen takahuoneessa. Vaikka Kaste
olikin mahtava kokemus ja eittämättä paras yksittäinen
tapahtuma jota olen itse ollut mukana järjestämässä,
en ainakaan itse olisi ihan heti valmis ja kykenevä
samanlaiseen ponnistukseen, eikä kovin moni muukaan
mukana olleista.

Lyhyesti: kyseessä oli sen kokoluokan ponnistus,
että ihan amatööriltä se ei onnistu, ja kokeneemmat
keksivät mieluummin yksinkertaisempia bilekonsepteja.

Periaatteessa kyllä kiehtois, mutta on helpompiakin
tapoja hankkia itselleen vatsahaava. *känni*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

[Nuclear]

#210 • • [Nuclear] el aprendiz
Oon ilmeisesti tavis ku en tiedä millaset bileet Kaste oli. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

#211 • • kelasin Guest
mä ainakin pukeudun iha perus vaatteisiin (sellaset mis on hyvä joraa, chillaa ja posettaa baaritiskillä) bileisiin mennessäni, mut en nyt mihinkää resusiin farkkuihin sentään.. silleen varsinaista bilepukeutumista en oo koskaan harrastanu, enkä koe sen olevan mun juttu *ding* mut arvostan sitä et jotkut jaksaa ehostaa itseänsä monta tuntia (vaatteisiin sekä tuccaan ja meikkeihin)..

ja nää ns. ”tavikset” ei oo mua häirinny ikinä, enkä oo nähny millään klubilla/bileissä tappeluitakaan.. onks se sit vaan ollu hyvästä tuurista kiinni? ja ravintolloillahan on oikeus valita asiakkaansa, jo ovella (vaikka ikä riittäis) näin mä oon ymmärtäny, joku varmaan korjaa jos oon vääräs *vink*
[Nuclear]

#212 • • [Nuclear] el aprendiz

hallaaa:
[...] ja ravintolloillahan on oikeus valita asiakkaansa, jo ovella (vaikka ikä riittäis) näin mä oon ymmärtäny, joku varmaan korjaa jos oon vääräs *vink*

Aika löyhä tilanne sinänsä, koska ravintola ei sais syrjiä mitään eri etnisiä tai muitakaan ryhmiä. Tosin aika helppo poken on sanoa ”Oot liian kännissä, et pääse” jos sitä ei kiinnosta päästämään sisälle, mut kaippa siihenkin voi sitten pyytää ravintolapäällikköä tai vastaavaa keskustelemaan asiasta...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Damien

#213 • • Damien [tr3ox]
Vaatetuksella ei tod. ole koskaan ollut väliä ja kännissäkin saa olla, se ettei bileissä ole tappeluita ja sanaharkkoja samaan malliin kuin ravintoloissa on mun kriteerit tavisten sisäänpääsylle.
Tykkään bilekansan non-violence tyyppisestä kemuttamisesta ihan sairaasti, poislukien satunaiset kärhämät.
silencio

#214 • • silencio el
kaipa mäkin olen sitte tavis, ainakin noin vaatetuksen puolesta (kännissä en ole oikeastaan ikinä, ainakaan niin kännissä että se näkyis), kaipa se on taas se ikä mikä on tehnyt tehtävänsä..... joskus ennen tuli kuljettua ties missä ihme vetimissä joka paikassa, vaan ei enää.... on toi tyylitaju sen verran heikko näiden ”normaali” vaatteidenkin suhteen että en uskalla edes kuvitella miten tyylittömiä ylilyöntejä tulisi jos yrittäisin vetää oikeen kunnon biletys vaatteet päälle *blush**nauru*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Kanifarmari

#215 • • Kanifarmari

dco:
---
Cofeingirl:

Anyway, tämä pelottelu siitä että dj:stä tulee kohta samanlainen stara kuin poikabändistä alkaa näköjään pikkuhiljaa toteutua uusien ?nuorten? tullessa mukaan. Itselläni se kyllä nostaa niskakarvat pystyyn, vaikea ajatella, että esim. juuri proteusta pitäis katsoa jotenkin ylempänä olevana, samanlainen se on kuin me muutkin, tosin hel****n hyvä soittamaan levyjä ja hyvä showmies, muutenkin mukavan leppoisa miekkonen. *iloinen*

Vähä off topic, *iihhih* Sorry!

---

Mä kyllä toivoisin ainakin Proteuksesta, Neonista ja Phazesta tehtävän muovisia näköisleluja tyyliin He-manit. Jokaisen parhaita ominaisuuksia korostaen tietty.

ei vittu...hekoheko, toi oli aika hauska juttu*aplodit**lmao**jiihaa**nauru*
meitsi vois ainaki ostaa proteus-nuken*lmao*
kohta kaikki lapsukaisetkin leikkisivät näillä nukeilla*joo*
hyvä bisnesidea, hihii*hih*
itis

#216 • • itis Morning Star
Hmm mä haluaisin myös tietyistä klubituslaisista nukkeja olivat he sitten taviksia tai eivät.

Esimerkiksi puhuva Jone-nukke piristäisi muuten niin arkista työpäivääni kiperillä ja Kyynisillä kommenteillaan (meillä on töissä kung-fu fighting -biisiä laulava vauvanukke joka samalla huitoo kuin viimeistä päivää nunzalla).

Mulle ei vaatteet merkkaa välttämättä mut satun vaan tykkäämään niiden kans puljaamisesta joten muut mun puolesta olkaa omia itsejänne niin mäkin olen. Tosin olen myös huomannut että jos erehtyy biletamineissa ”tavis”baariin saa aika monta ”ooksä joku homo”, tms älykästä kommenttia. Ei silti että olis mulla ystäviäni gaymiehiä ja muita lepakkoja vastaan yhtään mitään. Päin vastoin. Ainakin ovat omaperäisempiä kuin useimmat muut ihmisryhmät, jos ryhmästä tässä tapauksessa voi edes puhua.

”Tavis” ei ole mun mielestä henkilö -se on ikävä asenne jollakulla henkilöllä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

hallucinogen

#217 • • hallucinogen Edain

Itis:
”Tavis” ei ole mun mielestä henkilö -se on ikävä asenne jollakulla henkilöllä.

Voiko sen paremmin enään kiteyttää? *aplodit*

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

#218 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Tosin olen myös huomannut että jos erehtyy biletamineissa ”tavis”baariin saa aika monta ”ooksä joku homo”, tms älykästä kommenttia

eksyin kerran perusbaariin piikkikaulapanta ylläni, ja sain aika moneen otteeseen kuulla yhdessä pöydässä istuvalta poikajoukolta, että ”tuskaaaa...” *nauru* hassua sinänsä, että mä en edes ole liittänyt sitä (kaulapantaa) mihinkään metallimusiikkiin. Mulle se on vaan bileasuste.

Tuohon kyllä yhdyn, että olkaa omia itsejänne. Kiksukarvoilla tai ilman.

(mä olen kiksukarvoilla *aplodit*)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

#219 • • Jone Archibald Haddock

Itis:
Hmm mä haluaisin myös tietyistä klubituslaisista nukkeja olivat he sitten taviksia tai eivät.

Oon itseasiassa itse ajatellut lähinnä Klubitus-pelikorttien tekemistä. Henkilö / kortti ja korttiin mahdollisesti joku lentävä lause. Ei mullakaan ihan kauheasti näköjään aina ole tekemistä kun on aikaa suunnitella kaikenlaista. :D

Aini, haluun itse olla Jokeri ja Anqqa on luonnollisesti pataässä.

[muokattu 9.1.2004 17:23]
Hixxy

#220 • • Hixxy HaroPup
Ihan sama se mulle minkä näkösissä kuteissa, minkä näköset ihmiset bileissä bileissä liikkuu. kuha kaikki hiffais sen että bileissä ei prkle tapella! Ja mitä viina puolee tulee ni pitää sitä välillä vetää semmoset örinät että seuraavana päivänä kasvaa tappi otsassa!!! esim minä uutenavuotena!!! *lohduttel* Ja mitä bileisii tulee nykyää ni ei oo iha hirveesti ollu meikäläise mielestä kehumista, varsinkaa ns. trance bileissä soi nykyään semmosta juustoa että huhhei! pikemminki könkästä housee! Mut säteet yllättää aina välillä, eipä varmaa koht tarvii muissa käydäkään *taputapu*