Ehkä itse kunkin elinkaari menee siis turisti -> skeneilijä -> turisti. ;)
340 posts, 17 pages, 92,635 views
vaavu:
Itse olen havainnut sellaisen ilmiön, että monia ns. vanhoja partoja pidetään usein turisteina. Niin, he eivät välttämättä pukeudu uusimpiin kiksureleisiin ja notkuvat ehkä herkemmin baaritiskillä tuoppi kädessä kuin tanssilattialla tamppaamassa. Tämän perusteella monet vähemmän aikaa bileissä käyneet saattavat pitää heitä vaihtoehtoisesti a) turisteina b) huumepoliiseina.
Jone:
Kaste, Garden of Eden. Sanotaan nyt sitten kaksi kolmen sijaan.
vaavu:
Itse olen havainnut sellaisen ilmiön, että monia ns. vanhoja partoja pidetään usein turisteina. Niin, he eivät välttämättä pukeudu uusimpiin kiksureleisiin ja notkuvat ehkä herkemmin baaritiskillä tuoppi kädessä kuin tanssilattialla tamppaamassa. Tämän perusteella monet vähemmän aikaa bileissä käyneet saattavat pitää heitä vaihtoehtoisesti a) turisteina b) huumepoliiseina.
Unity(f):
Kasteen bileet oli jotain ihan omaa luokkaansa..
kertokaa nyt joku viisas tälle tavikselle miksi ei oo enää tän tyylisiä bileitä?
Kasteessa oli nimittäin sitä jotain mitä oon kaivannu todella pitkään..
vai onko ollu ja mulle ei vaan oo kerrottu
hallaaa:
[...] ja ravintolloillahan on oikeus valita asiakkaansa, jo ovella (vaikka ikä riittäis) näin mä oon ymmärtäny, joku varmaan korjaa jos oon vääräs
dco:
---
Cofeingirl:
Anyway, tämä pelottelu siitä että dj:stä tulee kohta samanlainen stara kuin poikabändistä alkaa näköjään pikkuhiljaa toteutua uusien ?nuorten? tullessa mukaan. Itselläni se kyllä nostaa niskakarvat pystyyn, vaikea ajatella, että esim. juuri proteusta pitäis katsoa jotenkin ylempänä olevana, samanlainen se on kuin me muutkin, tosin hel****n hyvä soittamaan levyjä ja hyvä showmies, muutenkin mukavan leppoisa miekkonen.
Vähä off topic, *iihhih* Sorry!
---
Mä kyllä toivoisin ainakin Proteuksesta, Neonista ja Phazesta tehtävän muovisia näköisleluja tyyliin He-manit. Jokaisen parhaita ominaisuuksia korostaen tietty.
Itis:
Tavis ei ole mun mielestä henkilö -se on ikävä asenne jollakulla henkilöllä.
Tosin olen myös huomannut että jos erehtyy biletamineissa tavisbaariin saa aika monta ooksä joku homo, tms älykästä kommenttia
Itis:
Hmm mä haluaisin myös tietyistä klubituslaisista nukkeja olivat he sitten taviksia tai eivät.