425 posts, 22 pages, 106,390 views
sts, 22.5.2006 22:22:
---
alex kunnari, 22.5.2006 12:19:
Tila nro 2.
Studio. Tila oli ennen Maestro ja silloin sitä kehuttiin kaupungin clubi jengin puolesta parhaana tilana...itkettiin kun se meni pois. Tila ei ole muuttunut yhtään mihinkään vaan tanssitilaa on tullut jopa enemmän.
---
Studiosta on tehty sedusokkelu, maestro oli avoimempi.
alex kunnari, 23.5.2006 13:36:
-clips-
Remotion, 23.5.2006 19:31:
mua ei inhota seduloissa mikään muu kuin se et juomat on oikeesti hervottoman kalliita.
mua ei inhota seduloissa mikään muu kuin se et juomat on oikeesti hervottoman kalliita. mutta eipä edeltäjänsä ollut yhtään halvempi.
Ozie, 23.5.2006 19:43:
---
mua ei inhota seduloissa mikään muu kuin se et juomat on oikeesti hervottoman kalliita. mutta eipä edeltäjänsä ollut yhtään halvempi.
---
Hmm...ei nyt pidä liikaa taas yleistää
Clubilla ja Baarikärpäsessä missä bisse maksaa muistaakseni 2,5 ja virtasta saa muistaakseni 3,5 hintaan. Keskustasta ainakaan hirveen montaa halvempaa paikkaa löydy.
Ibou, 23.5.2006 04:12:
Mielenkiinnolla luin kyl tota alexin tekstiä. Armin ja Tiesto taitaa juur nimenomaan olla ne ainoat clubitapahtumat Suomessa joissa oikeasti tahkotaan sitä hilloa ja kunnollapa vielä tahkotaankin, siksi kummastutti erittäin suuresti tämä kirjoitus ;) Ja muiden promoottorien puolesta on myös outoa puhua jos on itse tuomassa niitä "maailman kalleimpia deejiitä" maahan. Tieston/Arminin liksa & illan olemattomat muut kulut (käytännössä 0) versus sponsseilta saatavat rahat ja korkea lipunhinta = no, sanotaanko näin että ei tarvita mitään suurta matematiikan neroa jotta voi laskea yhteen onko tuo pelkkää mukavaa harrastustoimintaa vai jotain ihan muuta, heh ;) Vähänkään alalla oleva ja jotain tietävä tasan tarkkaan tietää mikä business tuollaisten ukkojen kanssa liikkuu. Myös täälä Suomessa. Tiesto ja Armin tuskin tekevät tätä myöskään harrastustoimintana. Ainakaan se ei siltä vaikuta kun katsoo heidän nettisivujaan ja seuraa äijien toimintaa muutenkin ;)
IInesAnkka, 23.5.2006 19:41:
---
mua ei inhota seduloissa mikään muu kuin se et juomat on oikeesti hervottoman kalliita.
---
Oot vaan pihi pari kertaa nyt missannut Mr. VanBuurenin, toivottavasti tällä kertaa onnistuu. Shiiiiiveeeeerss!!!
>kalle kirjoitti: Onko siinä jotain vikaa, jos joku tekee hommalla rahaa?
>kalle kirjoitti: Jos ihan järjen kanssa bisnesmielessä lähdet analysoimaan bileiden järjestämistä, niin et saa siitä mitenkään järkevää yhtälöä kun mietit miten isoilla panoksilla pelataan, miten epävarmat markkinat ovat, miten älytön kilpailutilanne on ja miten naurettavan pieneksi mahdollinen riskipreemio (voitto) jää suhteessa mahdollisiin tappioihin. Sen takia tarvitaankin niitä hulluja, jotka eivät kuuntele järjen ääntä, vaan tekevät näitä tämän kokoluokan tapahtumia
>kalle kirjoitti: Jos Tieston ja Arminin buukkaamisella olisi tienattavissa ilmaista rahaa, niin uskoisin että Sedu olisi siinä tapauksessa tuonut itse kummatkin DJ:t Studio51:een soittamaan ja jättänyt Club Colorsin ulos koko kuviosta turhaan voittoa syömästä . Veikkaisin myös, että jos millä tahansa konemusa-artistilla pystyisi tekemään helppoa rahaa, niin silloin varmasti Welldonen kaltaiset yritykset myös tätä loputonta kultakaivosta hyödyntäisivät nykyistä paremmin
>kalle kirjoitti: Näkisin mieluusti, että Suomessa alkaisi koko konemusascenessä pyöriä n. 3-5 krt enemmän rahaa, jolloin saataisiin enemmän näitä Armada-iltojen tyyppisiä ammattimaisia produktioita
Remotion, 24.5.2006 08:46:
olet jäävi sanomaan tähän mitään... ;)