Club Colors presents Armada 2006 in Helsinki 11.8.2006 @ Helsinki

425 posts, 22 pages, 105,913 views

kaheli

Posts: 239

#261 • • kaheli
Jippiiii! Mahtavaaaa *aplodit*
SyndroDome

Posts: 1,103

#262 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Jeps aivan loisto meininki *joo* Itsellä oli välillä vähän liiankin hauskaa, kun ei aina oikein tiennyt edes että miten päin olisi pitänyt olla *hymy* Markus ja Armin vetivät kyllä loistosettiä, Markus uppos kyllä meikäläiselle ehkä hieman paremmin... Jengii oli paljon, mutta ei häirinny juurikaan sen alku shokin jälkeen. Ainahan sitä on tämän luokan bileissä. Control freakista ja helsinki scorchinista tuli ehkä illan parhaat kiksit *plur* Tampattua tuli taas hullun lailla, puolen yön jälkeen ei tullut poistuttua tanssilattialta kuin pikaisesti vessaan.

Iso kiitos ja kumarrus. Marraskuussa sitten Tiesto *vink*

--
Life is full of choises.

Zapa

Posts: 1,393

#264 • • Zapa Mr Wrangler

alpha_, 12.8.2006 04:29:
. joku vois kertoa mikä oli se schulzin soittama biisi jossa toistettiin vokaalia "i wanna let you go" tjsp, oli nimittäin itselleni illan paras biisi.



Tais olla
David Guetta Vs The Egg - Love Don't Let Me Go (Walking Away)
en kyl muista mikä remixi. Ihan jees bileet, ihmiset ja kuumuus ei haitannu, harmi kun Remyn settiä ei kuullu paljon yhtään.
Pyr0n

Posts: 617

#265 • • Edited Pyr0n Metsänpeikko
Liikaa ihmisiä paikalla. *eiei*
Terassilla viihtyi mukavasti, mutta kun terassi suljettiin niin kaikki pakkaantuivat sisätiloihin. Ulos ei voinnut mennä tämän jälkeen jos halusi vielä bileisiin osallistua. Hyvä kikka ehkä lisätä juomien myyntiä, mutta olisi se ollut mukava päästä välillä haukkaamaan raitista ilmaa. *hikoil*

Myös yläkerta ansaitseen kehuja, mukava meininki ja sopivan vilpoista. Ilmeisesti suurin osa paikalla olleista eivät tienneet ko. "ullakon" olemasta olosta.

+ Terassi
+ Yläkerta

- Liikaa ihmisiä
- Terassin sulkeuduttua ei mahdollisuutta ulos vilvoittelemaan, mikäli halusi jammailla loppuun asti.

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

sune

Posts: 2,096

#266 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ihan liikaa ihmisiä, meni fiilikset totaallisesti. *eiei*

--
ei kovin ihku eikä plur

murhis

Posts: 152

#267 • • Edited murhis team hullut
Ihan vaan kyssärinä, et mitä siinä voi odottaa ku stagelle talsii Armin ton kokoses tilas... Hysteeriä ja ihmistungos. *kuolaa* Ajatelkaas toisaalta mitä ne liput maksais jos ois isompi stage? Toiseks oli stage minkä kokonen vaan, niin etualalla on aina tollanen tungos jos on kunnon starba esiintymässä _muutaman_ fanaattisen fanin kera yleisössä. Eli ihan vinkkinä jos ei halua älytöntä tunkua, niin älä tunge sinne eteen... Taaempana oli huomattavasti väljempää(vaikken sielä itse ollutkaan). mm. tästä esimerkki kokemus kun olin katsomassa Prodigyn konserttia viime vuonna Jäähallis, ni itse olin kyllä sielä edessä ja sinne meinasi kirjaimellisesti litistyä kuoliaaksi, mutta toisaalta kaikesta huolimatta se oli aivan huikea kokemus, juuri se kun jengi kirjaimellisesti aivan sekasin ja fiilikses mukana. Toisaalta itsekkin kyllä tykkään liekittää enemmä väljemmässä tilassa, ni ei tarvitse vain hytkyä paikallaa ja väistellä kyynerpäitä.

Kieltämättä edessä jotku eivät oikee kunnioittaneet toisten tilaa vaan ajattelivat, että heidät voi kirjaimellisesti jyrää kumoo. *grr* Saati pari känniääliötä lisäks... *toktok*

Mutta joo erittäin mukavat bileet, meni jo aerobicistä melkee ku ei päässy tanssilattialt huilaa missää välis *hikoil**sydän**jiihaa**aplodit**super*

Kiitos ja kumarrus! *joo* Niin ja Arminille kiitsa nimmarist! *sydän*

Edit: Niin ja tosiaa se prkln lasi lattialla! Eikö voisi olla muovimukei tjsp... *ding*
Pyr0n

Posts: 617

#269 • • Pyr0n Metsänpeikko

sune, 12.8.2006 04:43:
Ihan liikaa ihmisiä, meni fiilikset totaallisesti. *eiei*


En siis ollut ainut jonka fiilikset katos *igor*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Zapa

Posts: 1,393

#270 • • Zapa Mr Wrangler
Mun mielestä terassi oli aika heikko esitys, musiikki soi liian hiljaa ja ei mitään värinää. Ainoo plussa et sai juomaa ja pääs hengähtää välillä.
sapeli

Posts: 11,768

#271 • • sapeli jokukukamikä?
En siis ollut itse paikalla koska juuri tälläistä palautetta odotinkin - isot nimet on aina buukattu niin täyteen että allekirjoittaneella ei ole mitään mahdollisuuksia rentoutua ja pitää hauskaa... Ihan vaan huvin vuoksi kysyisinkin että kuinka moni olisi maksanut ylimääräiset 5 euroa siitä että paikalla olisi ollut 15% vähemmän porukkaa?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

juhi

Posts: 49

#272 • • juhi
Kiitos Armin!!! loistava setti, ja muutenkin mahtava meno!*jiihaa*
soturi

Posts: 194

#274 • • soturi hypnotoad
No olihan siellä kieltämättä vähän turhan paljon porukkaa, mutta hauskaa oli silti ja musiikki hyvää. Miinusta tosiaan ne lasinsirut lattialla. Boonusta järkkäreille. Hoitivat homman kotiin...

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

asdf

Posts: 3,155

#275 • • asdf
Helvetti.

Oli kyllä paras mahollinen lopetus kesälomalle *sydän*

Saavuttiin paikalle just Schulzin setin alkuun, joka ei kyllä jättäny kylmäks. Air for life ja Without you near, ei perkele! *sydän* Oli itku lähellä kun fiilis oli aivan loistava, porukka hyvällä tuulella ja eräs nuoriherra vielä vilvoitteli mua huiskimalla flaijerilla *plur*

Arminkaan ei jättäny kylmäks ollenkaan. Odotukset oli kyllä ehkä hieman liian korkeella kun pääsin herraa vasta ekan kerran katsomaan, mutta pettymys se ei todellakaan ollu. Helsinki Scorchin' *plur* Kyl se Armin osaa! Schulzin setin alusta pilkkuun tän tytön jalka nousi vaikka väsymys ja huono ilma otti veronsa, mut on se kumma mitä vaikutuksia hyvällä musiikilla on! Ja varsinkin sillä, kuinka Armin ite jaksoi bilettää ja luoda fiilistä paikalle. *pihkassa* Hitto se on kyl söpö.

Terassi oli todellakin hyvä vilvoittelumesta vaikka siel vaan kerran kävinkin alussa, jolloin porukkaa ei ollu vielä nii helvetisti. Itseäni ei kyllä se väenpaljous häirinnyt kun kukaan ei tunkenu päälle eikä kaadellu juomaan. Inhottavaa oli vain tamppaila lasinsirujen päällä *dissaa* Mut noita normijuttuja tapaa joka baarissa.

Kaiken kaikkiaan iha täydellinen ilta, harvoin pysyy hymy huulessa koko illan. *hymy*

PS. Ja Arminin nimmari menee kehyksiin seinälle!
Nightraver

Posts: 321

#276 • • Nightraver Nightraver
Kivaa musiikkia tuli ja pääs pistään jalalla koreaksi mutta miinuksia satelee siitä että ei päässyt terassin sulkeutumisen jälkeen mihinkään vilvoittelemaan ja paikka oli todella kuuma ja porukkaa liikaa. Muuten oli kivat bileet ja Buuren soitti selvästi paremman setin kun vuosi sitten...

--
In TRANCE We TRUST

nenna

Posts: 1,916

#277 • • Edited nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..ihmisiä paljon..joo..mut meininki.."ihan jees" silti, eikös? *vink*

colors110806c.jpg

..tässä vielä videoo , Arminin setin alotusbiisi.. *tanssittel*
KooKie

Posts: 4,338

#278 • • KooKie aka. Petress Pan

murhis, 12.8.2006 04:45:
... Eli ihan vinkkinä jos ei halua älytöntä tunkua, niin älä tunge sinne eteen... Taaempana oli huomattavasti väljempää(vaikken sielä itse ollutkaan).



Ehkä huomattavasti väljempää kuin edessä, mutta silti paljon nihkeämpää, kuin mm. DR:n eturivissä Kaapelilla, tuossa keväällä.



Mä en henk. koht. tajua ihmisten valitusta "liian vähästä porukasta" bileissä, missä sitä kuitenkin riittää, kun sitten on tää vastakohta: täysin ahtaaksi tungettu tila, jossa hädin tuskin pystyy hengittää tönimättä edessä likistelevää kaveria.

Mä olin valmiina pistämään pillit pussiin ja painumaan kotiin jo Schultzin setin alussa, kun meni fiilarit aika nolliin, kun varpaille kaatu jonkun bisset. Onneksi murun takia jäin sinne ja vaihdettiin terassille, missä fiilikset nousi yhden ja ainoan biisin (This is sensation) takia korkeuksiin.

Kyllä sitä Armininkin settiä jaksoi tamppailla, vaikka aika kuraa se mielestäni olikin. Ei toi kiksu vaan tän kesän house -innostuksen jälkeen oikein maistu. Kyllä siinä kuitenkin kuuma tuli, eli kiitos veden tarjoilusta sihen syyllistyneille.

Oli tää kyllä aivan turhaa rahan hukkaa erään henkilön tapaamista lukuunottamatta. :) Eli ehkä tää oli sittenkin jokseenkin onnistunut ilta. Ja olihan toi muru matkassa koko ajan. (Nytkin pidän sitä hereillä tätä romaania näpytellessäni. :D)

Kiitos taas illan hymyistä, kiva nähdä, että vaikka monia varmasti tungos ärsytti, niin pinna venyi hyvinkin pitkälle. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

tattoo

Posts: 167

#279 • • tattoo
:) mitä muuta voi sanoa

--
Kerta kokeilusta vakio käyttäjäksi....

Burncycle

Posts: 106

#280 • • Burncycle Konttorirotta
Oli kivat bileet! Myönnän että porukkaa oli joissain kohdissa kuin pipoa, mutta ehkä se toisaalta kuului asiaan. Itse tamppasin alussa siellä takana missä oli mukavan väljää, ja lopussa löysin itselleni mukavan tilan sieltä sivusta. Vaikka aluksi epäilin bileisiin yksin menemistä, niin onneksi menin. Ei taas ole tullut tampattua noin paljon vähään aikaan.

Kiitos kaikille jotka tekivät tämän tapahtuman mahdolliseksi!!!