425 posts, 22 pages, 122,045 views
Itsellä oli välillä vähän liiankin hauskaa, kun ei aina oikein tiennyt edes että miten päin olisi pitänyt olla
Markus ja Armin vetivät kyllä loistosettiä, Markus uppos kyllä meikäläiselle ehkä hieman paremmin... Jengii oli paljon, mutta ei häirinny juurikaan sen alku shokin jälkeen. Ainahan sitä on tämän luokan bileissä. Control freakista ja helsinki scorchinista tuli ehkä illan parhaat kiksit
Tampattua tuli taas hullun lailla, puolen yön jälkeen ei tullut poistuttua tanssilattialta kuin pikaisesti vessaan.
alpha_, 12.8.2006 04:29:
. joku vois kertoa mikä oli se schulzin soittama biisi jossa toistettiin vokaalia "i wanna let you go" tjsp, oli nimittäin itselleni illan paras biisi.

Ajatelkaas toisaalta mitä ne liput maksais jos ois isompi stage? Toiseks oli stage minkä kokonen vaan, niin etualalla on aina tollanen tungos jos on kunnon starba esiintymässä _muutaman_ fanaattisen fanin kera yleisössä. Eli ihan vinkkinä jos ei halua älytöntä tunkua, niin älä tunge sinne eteen... Taaempana oli huomattavasti väljempää(vaikken sielä itse ollutkaan). mm. tästä esimerkki kokemus kun olin katsomassa Prodigyn konserttia viime vuonna Jäähallis, ni itse olin kyllä sielä edessä ja sinne meinasi kirjaimellisesti litistyä kuoliaaksi, mutta toisaalta kaikesta huolimatta se oli aivan huikea kokemus, juuri se kun jengi kirjaimellisesti aivan sekasin ja fiilikses mukana. Toisaalta itsekkin kyllä tykkään liekittää enemmä väljemmässä tilassa, ni ei tarvitse vain hytkyä paikallaa ja väistellä kyynerpäitä.
Saati pari känniääliötä lisäks... 

Niin ja Arminille kiitsa nimmarist! 
sune, 12.8.2006 04:43:
Ihan liikaa ihmisiä, meni fiilikset totaallisesti.

Oli itku lähellä kun fiilis oli aivan loistava, porukka hyvällä tuulella ja eräs nuoriherra vielä vilvoitteli mua huiskimalla flaijerilla 
Kyl se Armin osaa! Schulzin setin alusta pilkkuun tän tytön jalka nousi vaikka väsymys ja huono ilma otti veronsa, mut on se kumma mitä vaikutuksia hyvällä musiikilla on! Ja varsinkin sillä, kuinka Armin ite jaksoi bilettää ja luoda fiilistä paikalle.
Hitto se on kyl söpö.
Mut noita normijuttuja tapaa joka baarissa.
murhis, 12.8.2006 04:45:
... Eli ihan vinkkinä jos ei halua älytöntä tunkua, niin älä tunge sinne eteen... Taaempana oli huomattavasti väljempää(vaikken sielä itse ollutkaan).