Club Colors presents Armada 2006 in Helsinki 11.8.2006 @ Helsinki

425 posts, 22 pages, 102,052 views

HEEBO

Posts: 2

#421 • • HEEBO
Mulla tosi vähän kokemusta vastaavista tapahtumista enkä osannut häiriintyä väenpaljoudesta tms. Fiilis oli mahtava ja Markus ihana<3 Oli kivaa!!

--
piupiu!

PaiA

Posts: 65

#422 • • Edited PaiA
Tässä oon lueskellut muiden kommentteja, ja halusin kertoa vaan oman mielipiteeni.
Vaikka lattia olikin täynnä lasinsiruja, ja niiden päällä oli hieman inhottava tallata ja kuumakin oli, mutta en muista koska olisin viimeks nähny väkee noin hyvissä fiiliksissä. Mulla oli ainakin supermukava ilta, kiitos siitä järjestäjille ja seuralle. Markus ja Armin oli ihan huippuja!!*sydän**plur*
Eikö se oo pääasia että on musiikki on hyvää ja fiilikset huipussa? Olihan se tiedossa että ahdasta tulee olemaan.
Seuraavia odotellessa... *tanssittel*

Niin ja vielä sen verran että jos jollain on kuvia/videopätkiä vielä illasta niin laittakaa ihmeessä, mielelläni muistelisin, oli niin *super*-mukavaa!!!
pake80

Posts: 14

#423 • • pake80

Niin ja vielä sen verran että jos jollain on kuvia/videopätkiä vielä illasta niin laittakaa ihmeessä, mielelläni muistelisin, oli niin *super*-mukavaa!!!


Joo, videoita tuli otettua 51kpl, hieman vajaa 30min (eli sellaset 3,5GB).*jiihaa* Pitäis vaan ehtiä käymään ne läpi ja poistaa huonoimmat...
miss-madam

Posts: 75

#424 • • miss-madam
Öyjees! Ilta oli hieno. Schultzin setti oli mielestäni paras illasta, ois voinut säästää viimeiseksi. Lähdettiinkin pikkasen ennen jo pois, kun A oli lopettanut. Mutta viikonloppu jatkui railakkaasti ytimessä sunnuntaihin asti *pepsodent*
juGis

Posts: 563

#425 • • Edited juGis
-