Club Colors presents Armada 2006 in Helsinki 11.8.2006 @ Helsinki

425 posts, 22 pages, 102,245 views

1ncarnation

Posts: 542

#181 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Anny, 9.8.2006 14:16:
---
1ncarnation, 9.8.2006 14:12:
---
Anny, 9.8.2006 14:06:
---
1ncarnation, 9.8.2006 14:01:
---



No kaapeli se vasta masentavampi paikka onkin...

Toisaalta, eikö näitten bileiden tarkoitus ole, että mennään katsomaan artisteja? Ihmeellsitä kitinää että paska paikka blaa blaa blaa... Voiko älyttömämpää syytä keksiä bileiden passaukselle? Tai sitten ei vaan ole niin kiinnostunut edes näkemään ko. herroja.

Ja juu, mä menisin vaikka sinne Stockmannin vessaan kuuntelemaan! *vink* *piis*

---

Joo tuu mukaan, soitan arminille pyydän nauhoittaa A state of Diarrhoea in STK WC ja sit vaan joraa :D metalli ovet ja kaikki :P

Onneksi minulla on vaan tarkoitus saada nimmari viel yhteen lippuun..sen jälkeen ei tarvi edes nähdä koko herraa.. 3 kerta suomessaki jo, ei häntä tarvi kattoo , voi vaan mennä istuu kauas massasta ja nauttia hänen setistä (toivottavasti)

---


Kiinni veti! Oon messissä! *joo* ainiin, miesten vai naisten vessa?

---

ainiin.. turun vai helsingin stockmann ?(oks siel ees stockmann *ding*) ja kumpi vessa en tiedä :)

---


Onhan Turussa stockmann vaikka paljon muuta ei olekaan... *justjoo*

Ei muuta kun neliöt vertailuun. Vois kuvitella että miesten vessassa ois enemmän tilaa kun vähemmän koppeja... Tutki sä HKI:n pää, mä teen tutkivaa journalismia Turussa *joo*

Onpas taas järkevää juttua... Helle pehmentänyt pään... Lähen ulos!! *piis*


hehe ok :D näin teen.. toivotaan että ne päätä pehmentävät helteet ovat myös perjantaina :P

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

gravel

Posts: 272

#182 • • gravel saloUG
Jes! Nyt on liput taskussa.. pari yötä enään! *jiihaa*

--
Allekirjoitus: _______________________

bubbelgum

Posts: 2,477

#183 • • bubbelgum ~sylikissa~

Anny, 9.8.2006 13:18:
Toisaalta, eikö näitten bileiden tarkoitus ole, että mennään katsomaan artisteja? Ihmeellsitä kitinää että paska paikka blaa blaa blaa... Voiko älyttömämpää syytä keksiä bileiden passaukselle? Tai sitten ei vaan ole niin kiinnostunut edes näkemään ko. herroja.



Kyllä, bileisiin kun bileisiin menen katsomaan/kuuntelemaan/fiilistelemään artistia ja musiikkia.

Mutta oikeesti, "ihmeellistä kitinää/älytön syy". Wtf?

Mitä helvetin järkeä sitä on lähteä paikkaan joka on ahdas, kuuma kun sauna, ja ahdistava... Aivan sama vaikka siellä olis itse jeesus soittamassa, niin siitä keikasta ei saa mitään irti jos koko ajan on epämukava olo, ja tunne että haluu vaan pois.

Monia paskoja syitä oon kuullut et miks jätetään bileitä väliin. Mutta se että paikassa ei viihdy, siellä ahdistuu, ja koko bileet menee pilalle ahdistuksen takia, on imo aika helvetin hyvä syy jättää moiset väliin.

--
Hullu ku pullosta tullu.

Anny

Posts: 666

#184 • • Anny Hurricane-Munster

bubbelgum, 10.8.2006 01:35:
---
Anny, 9.8.2006 13:18:
Toisaalta, eikö näitten bileiden tarkoitus ole, että mennään katsomaan artisteja? Ihmeellsitä kitinää että paska paikka blaa blaa blaa... Voiko älyttömämpää syytä keksiä bileiden passaukselle? Tai sitten ei vaan ole niin kiinnostunut edes näkemään ko. herroja.

---


Kyllä, bileisiin kun bileisiin menen katsomaan/kuuntelemaan/fiilistelemään artistia ja musiikkia.

Mutta oikeesti, "ihmeellistä kitinää/älytön syy". Wtf?

Mitä helvetin järkeä sitä on lähteä paikkaan joka on ahdas, kuuma kun sauna, ja ahdistava... Aivan sama vaikka siellä olis itse jeesus soittamassa, niin siitä keikasta ei saa mitään irti jos koko ajan on epämukava olo, ja tunne että haluu vaan pois.

Monia paskoja syitä oon kuullut et miks jätetään bileitä väliin. Mutta se että paikassa ei viihdy, siellä ahdistuu, ja koko bileet menee pilalle ahdistuksen takia, on imo aika helvetin hyvä syy jättää moiset väliin.



No, verrataan vaikka yleisellä tasolla konsertteihin, joihin myydään tuhansia lippuja. Bändi jota diggaat on tulossa Suomeen, mutta hei jätetään väliin kun sinne on niin moni muukin tulossa ja kyynerpäästä tulee kuitenkin...

Ehkä vähän huono vertaus, mutta tuntuu että porukka aina vaan valittaa, valittaa ja valittaa. Jollei mikään miellytä niin alkakaa itse järkkäämään niitä bileitä ja kovia nimiä Suomeen. Ei ole mikään herkku duuni varsinkaan kun vapaat mahdolliset paikat on aika kortilla eikä mikään ole ilmaista.

IMO olkaa kiitollisia että joku edes viitsii vaivautu mitään järkkäämään tälle epäkiitolliselle suomalaiselle klubikansalle jolla kritisoitavaa aina vaan tuntuu riittävän. *piis*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

T-Justice

Posts: 892

#185 • • T-Justice

No, verrataan vaikka yleisellä tasolla konsertteihin, joihin myydään tuhansia lippuja. Bändi jota diggaat on tulossa Suomeen, mutta hei jätetään väliin kun sinne on niin moni muukin tulossa ja kyynerpäästä tulee kuitenkin...

Ehkä vähän huono vertaus, mutta tuntuu että porukka aina vaan valittaa, valittaa ja valittaa. Jollei mikään miellytä niin alkakaa itse järkkäämään niitä bileitä ja kovia nimiä Suomeen. Ei ole mikään herkku duuni varsinkaan kun vapaat mahdolliset paikat on aika kortilla eikä mikään ole ilmaista.

IMO olkaa kiitollisia että joku edes viitsii vaivautu mitään järkkäämään tälle epäkiitolliselle suomalaiselle klubikansalle jolla kritisoitavaa aina vaan tuntuu riittävän. *piis*




totta joka sana! *aplodit* *plur*
ellutus

Posts: 39

#186 • • ellutus
Olen tulossa hyvillä mielin ja jos on liian kuuma ni vähemmällä vaatetuksella runsaasti nestettä juoden*känni*. On se niin harmi ku näistä bileistä keskustelu lähtee aina tälle valitus uralle, mut niin se kai on ku kaikki muut tietää aina vähän paremmin mitä pitäis tehä ku ne jotka ne asiat oikeesti tekee. Näin siinä vain käy ku ihmiset rupee ajattelemaan liikaa asioita eikä vaan nauti ku jotain hyvää tapahtuu..
1ncarnation

Posts: 542

#187 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali



Mitä helvetin järkeä sitä on lähteä paikkaan joka on ahdas, kuuma kun sauna, ja ahdistava... Aivan sama vaikka siellä olis itse jeesus soittamassa, niin siitä keikasta ei saa mitään irti jos koko ajan on epämukava olo, ja tunne että haluu vaan pois.

Mutta se että paikassa ei viihdy, siellä ahdistuu, ja koko bileet menee pilalle ahdistuksen takia, on imo aika helvetin hyvä syy jättää moiset väliin.


Miten voi missään bileis olla epämukava olo ? ei sua kukaan pakota mennä sinne keskelle. Aina on joku paikka joka on vähän rauhallisempi. Mut joo ymmärrän että ehkä ei koko iltaa noin jaksaa.
Jos ahdistut niin se on kyllä ihan henkilökohtainen ongelma..normaali ihminen ei ahdistu(tai hänen ei pitäisi jos hän on tarpeeksi terve) Oks tää nyt niinkuin - voi ku tiedän etukäteen että ku Armin tulee niin ahdistun saan kohtauksen sun muuta, niin jätänpä bileet väliin. Jos tiedät etukäteen että ahdistut se on sama ku esim lentämisen pelko - Sä tiedät etukäteen että ahdistut, sä ennakoit jo...Oks teil ihmiset Armin/Tiesto/iso herra fobia kenties :D ? Se ei mun mielestä ole normaalia, . Jos se on epänormaalia sitä ei voi soveltaa massaan.. Joten massa viihtyy.. eli palataan siihen että ihan sama mitkä olosuhteet kummiskin siel on ihmiset ja ne viihtyy :)
Ei ollu henk koht sulle osoitettu.

Jos te haluatte nähdä Armin livenä ja teillä on varaa maksaa 25e heilua siel 1h ja lähteä jatkoille muualle - siitä vaan, suosittelen vaikka teillä olisi mikä ahdistus/fobia/kammo.
Jos te arvostatte kyseistä herraa ja maksoitte siitä rahaa : niin miten ois sopeutuminen.. ollaan kummiskin tämmönen ''evolving being'' joka osaa sopeutua :)
Muistakaa se on joko 25e ja ehkä pikkasen epämukavaa tai ei mitään.




No, verrataan vaikka yleisellä tasolla konsertteihin, joihin myydään tuhansia lippuja. Bändi jota diggaat on tulossa Suomeen, mutta hei jätetään väliin kun sinne on niin moni muukin tulossa ja kyynerpäästä tulee kuitenkin...

Ehkä vähän huono vertaus, mutta tuntuu että porukka aina vaan valittaa, valittaa ja valittaa. Jollei mikään miellytä niin alkakaa itse järkkäämään niitä bileitä ja kovia nimiä Suomeen. Ei ole mikään herkku duuni varsinkaan kun vapaat mahdolliset paikat on aika kortilla eikä mikään ole ilmaista.

IMO olkaa kiitollisia että joku edes viitsii vaivautu mitään järkkäämään tälle epäkiitolliselle suomalaiselle klubikansalle jolla kritisoitavaa aina vaan tuntuu riittävän. *piis*


Turku puhuu asiaa :D
Ja olen kyl sitä mieltää et jokainen esittää omat näkemyksensä asiasta.. En usko että yllä olevat ihmiset valittivat..he vaan kertoivat oman mielipiteen :)

ps. en jaksa editoita typot sun muut..et pysty lukee älä lue :)

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Anny

Posts: 666

#188 • • Anny Hurricane-Munster

1ncarnation, 10.8.2006 11:47:

Turku puhuu asiaa :D
Ja olen kyl sitä mieltää et jokainen esittää omat näkemyksensä asiasta.. En usko että yllä olevat ihmiset valittivat..he vaan kertoivat oman mielipiteen :)

ps. en jaksa editoita typot sun muut..et pysty lukee älä lue :)



So true, mut aina joku ottaa über henkilökohtaisesti ja vetää herneen nenuun. *vink*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

1ncarnation

Posts: 542

#189 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Anny, 10.8.2006 11:54:
---
1ncarnation, 10.8.2006 11:47:

Turku puhuu asiaa :D
Ja olen kyl sitä mieltää et jokainen esittää omat näkemyksensä asiasta.. En usko että yllä olevat ihmiset valittivat..he vaan kertoivat oman mielipiteen :)

ps. en jaksa editoita typot sun muut..et pysty lukee älä lue :)

---


So true, mut aina joku ottaa über henkilökohtaisesti ja vetää herneen nenuun. *vink*


hajotkoon sit siihen, että ei osaa järkevästi keskustella asiasta.

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Anny

Posts: 666

#190 • • Anny Hurricane-Munster

1ncarnation, 10.8.2006 11:55:
---
Anny, 10.8.2006 11:54:
---
1ncarnation, 10.8.2006 11:47:

Turku puhuu asiaa :D
Ja olen kyl sitä mieltää et jokainen esittää omat näkemyksensä asiasta.. En usko että yllä olevat ihmiset valittivat..he vaan kertoivat oman mielipiteen :)

ps. en jaksa editoita typot sun muut..et pysty lukee älä lue :)

---


So true, mut aina joku ottaa über henkilökohtaisesti ja vetää herneen nenuun. *vink*

---

hajotkoon sit siihen, että ei osaa järkevästi keskustella asiasta.



Ja onhan se meille keillä ei ole ahdistuskohtaus-syndroomaa hyvä, että ne ahdistujat jää kotiin ja meillä on taas rutkasti hauskempaa eikä tarvi katsella niitä kärvistelijöitä siellä nurkissa.

Ei sitten ollut mitään henk.kohtaista taaskaan...

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

1ncarnation

Posts: 542

#191 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Anny, 10.8.2006 12:00:
---
1ncarnation, 10.8.2006 11:55:
---
Anny, 10.8.2006 11:54:
---
1ncarnation, 10.8.2006 11:47:

Turku puhuu asiaa :D
Ja olen kyl sitä mieltää et jokainen esittää omat näkemyksensä asiasta.. En usko että yllä olevat ihmiset valittivat..he vaan kertoivat oman mielipiteen :)

ps. en jaksa editoita typot sun muut..et pysty lukee älä lue :)

---


So true, mut aina joku ottaa über henkilökohtaisesti ja vetää herneen nenuun. *vink*

---

hajotkoon sit siihen, että ei osaa järkevästi keskustella asiasta.

---


Ja onhan se meille keillä ei ole ahdistuskohtaus-syndroomaa hyvä, että ne ahdistujat jää kotiin ja meillä on taas rutkasti hauskempaa eikä tarvi katsella niitä kärvistelijöitä siellä nurkissa.

Ei sitten ollut mitään henk.kohtaista taaskaan...


harmi että tää topikki on menny niin väärään suuntaan..noh eiköhän korjataan asia huomenna :D

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Anny

Posts: 666

#192 • • Anny Hurricane-Munster

1ncarnation, 10.8.2006 12:05:

harmi että tää topikki on menny niin väärään suuntaan..noh eiköhän korjataan asia huomenna :D



Jeps! Mä palaan astiaan elokuun vika viikko. Onko parempaa kesäloman aloitusta kun Shulch *sydän*, Buuren ja su aamu lento aurinkoiseen ja lämpimään etelään... *joo*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

1ncarnation

Posts: 542

#193 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Anny, 10.8.2006 12:12:
---
1ncarnation, 10.8.2006 12:05:

harmi että tää topikki on menny niin väärään suuntaan..noh eiköhän korjataan asia huomenna :D

---


Jeps! Mä palaan astiaan elokuun vika viikko. Onko parempaa kesäloman aloitusta kun Shulch *sydän*, Buuren ja su aamu lento aurinkoiseen ja lämpimään etelään... *joo*


*justjoo* mun lomat loppui jo ja arminin jälkeen on vaan töissä istuminen.. Mut hyvä ku edes jollakin on valoa tunnellissa.

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

remotion

Posts: 5,283

#194 • • remotion nostatus guru
suosittelen kaikkia jäämään kotiin ni mulle jää enemmän tilaa .D yksin on kiva bilettää, not.

onko muuten terassi auki normisti 12 vai pidempään? koska sehän aiheuttaa sen pullon kaulan ku sieltä tulee yhtäkkiä sitten se 500 henkeä lisää sisälle.

Toivottavasti myös pöytiä on raivattu niiltä lavan sivuilla sijaitsevilta mestoilta.
T-Justice

Posts: 892

#195 • • T-Justice

emotion, [onko muuten terassi auki normisti 12 vai pidempään? koska sehän aiheuttaa sen pullon kaulan ku sieltä tulee yhtäkkiä sitten se 500 henkeä lisää sisälle..



Terassi näyttäis olevan kahteen asti auki
Ozie

Posts: 1,389

#196 • • Edited Ozie
Valitettavasti harvassa paikassa voi sanoa et on viileetä. Ei nyt heti tuu mieleen pääkaupunkiseudulta (siis jos nyt puhutaan vaan sisätiloista) paikkaa jossa ei olis kuuma kun sielä on tupa täys, tai edes melkeen. Tähän taas vaikuttaa hyvin pitkälti tilojen ilmastonti. Se miksi paikoissa ei oo mukava +20'C kokoaika johtuu vaan yksinkertasesti siitä että kun pienessä tilassa on tarpeeks ihmisiä tarvitaan aika reipas jäähdytys. Nämähän toteutetaan taas yleensä ilmastointikoneiden jäähdytyspattereissa, joista viileä ilma johdetaan huonetilaan. Siinä vaiheessa kun yhen ihmisen lasketaan luovuttavan normaalitilassa (ei siis tarkota sitä raivopäistä polkkaamista) 100 W ja baareissa/muissa tiloissa se voi varmaan olla tuplat sen eli ~200 W. Näitä ihmisiä kun pienessä tilassa on esim. 500 saadaan pelkästään ihmisistä lämpöenergiaa 100 kW. Tähän kun isketään päälle vielä muut tekniset vempaimet, valot, vahvistimet jne. Näiden lisäksi pitäis vielä ottaa huomioon kesällä rakenteisiin varastoituva lämpö ja päivisin auringon tuottama lämpösäteily niin päästään aika suuriin lämpökuormiin. Ongelma tulee siinä vaiheessa vastaan kun tämä jäähdytysteho yritetään puhaltaa huonetilaan. Jos puhalletaan liian kylmää ilmaa niin on mahdollisuus saada esim. flunssa. Kylmän ilmavirran ihminen tuntee myös erittäin helposti epämukavaksi. Tämän lisäksi myös ilmavirran pitää olla melko pieni jottei tule vedon tunnetta mikä myös aihettaa samoja oireita kun liian kylmän ilman puhaltaminen.

Tietyn huonetilan maksimi jäähdytysteho riippuu huoneen koosta ja siitä mimmonen ilmanjakotapa on kyseessä. Jos ilmaa puhalletaan sisäseinästä maksimi jäähdytysteho on ~30 W/m², ulkoseinästä vastaavasti ~40 W/m². Jos taas tuloilma tulee lattiasta, ikkunanpenkistä tai katosta suoraan oleskeluvyöhykkeelle saadaan jäähdytystehoa ~60 W/m². Tehokkain tapa on kuitenkin katosta puhallettava ilma joka leviää pintoja pitkin huonetilaan, tällöin jäähdytystehoa saadaan ~100 W/m².

Jos tästä lasketaan kuinka paljon tilaa tarvitaan esim. 150 kW jäähdystehoa varten 30 W/m² ja 100 W/m² saadaan jotain 1500 - 5000 m² väliin.

Lisäksi tietenki riippuu kuinka hyvin viileä ilma pääsee esim. tanssilattialla sekottumaan ja miten muutenkin ilmanjako käytännössä suunnitellaan ja toteutetaan.

Niin ja siihen miksi esim. kaapelilla ei oo yleensä kovin kuuma (siis merikaapelihalli) johtuu siitä että sielä on lattiapinta-alaa muistaakseni jotain 2000 neliön lähelle ja korkeutta yli 10m. Näin korkea tila mahdollistaa sen että tilaan voidaan puhaltaa viileetä ilmaa ja paljon niin ettei sitä erityisemmin huomaa alhaalla. Lämmin ilma nousee ylös, siihen puhalletaan kylmää ilmaa jolloin ilma viilenee ja putoaa alas uudestaan. Näin siis ainakin periaatteessa, en oo tarkemmin merikaapelihallin ilmanvaihtoon nimittäin perehtynyt *hymy*

Pointti nyt kuitenkin oli siinä että baareista on aika vaikeeta saada "viileitä" jos sielä on tarpeeks väkeä.
Samu81

Posts: 1,224

#198 • • Samu81 kokolihaa
Ei se väenpaljous niin haittaisi jos porukka olis ees lähes sataprosenttisesti siellä tanssimassa. Lähinnä vituttaa ne perus känniääliöt ja perseidenpuristelijabarnikset, sellainen perusbaarilössi jota voisi näissä Suomessa vieraillen starbojen (Tiësto, PvD, Armin) keikkabaareissa myös SK-Lössiksi kutsua.. Toinen on nämä em. kategoriaan kuuluvat (testo)kaapit, joilla pinna on viinan kanssa varmasti kuin viulun kieli.

Toivottavasti Kaivolla asiaa osaltaan auttaa terassi *sydän* Sillä Studiolla ei minkäänmuotoista terassia ole ollut ja luulisi, että sen avoimet ovet edes jotenkuten auttavat kuumuuden kanssa ja luovat väljempää fiilistä.
Olisi kyllä kiva tietää miten paljon ravintolapaikkoja Kaivolla ja Studiolla on vrt. vaikkapa johonkin Hallujen ex-Latouriin.

Lopuksi *piis* kaikille Klubbarin varmasti asiallisille kaapeille.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

T-Justice

Posts: 892

#199 • • T-Justice
Kai nyt voi jo vähän hehkuttaa? TÄNÄÄÄN!!! *jiihaa*
Jago

Posts: 4,039

#200 • • Jago un-trained monkee
en ilmeisesti oo tulossa*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe