Club Colors presents Armada 2006 in Helsinki 11.8.2006 @ Helsinki

425 posts, 22 pages, 102,160 views

Jago

Posts: 4,039

#61 • • Jago un-trained monkee

alex kunnari, 19.5.2006 13:19:
Line up..

Armin Van Buuren
Markus Schultz
Remy
Matthew Dekay
Alex Kunnari
Käpä


oho. kuulostaapa hyvältä.. armin van buurenin jopa mun kaltanen newbie tietää ja toisinkuin muut joista mun ilmeisesti olis pitänyt tykätä(cosmic gate jne), tästä mä ihan oikeesti tykkään.
Pitää kyllä tulla mukaan*jiihaa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

faarao

Posts: 279

#62 • • faarao DramaQueen
Markus Schultz*plur*
Tännehän pitää tulla*joo*
Pelimies

Posts: 229

#63 • • Pelimies back in businesssss....
Armin Van Buuren*sydän**sydän**sydän*
Markus Schultz*sydän**sydän*
Matthew Dekay*sydän*
Avatar
#64 • • Equalizer Guest
Nää vois laittaa vaik kaapelille
Zargus

Posts: 15

#65 • • Zargus
Nää on niin nähty ja kuultu. Yrittäkää jotain uutta!
P :: Dual Deejays

Posts: 41

#66 • • P :: Dual Deejays

Zargus, 27.5.2006 22:02:
Nää on niin nähty ja kuultu. Yrittäkää jotain uutta!



mietitkö oikein pitkäänkin tuota hyvin rakentavaa kommenttia? Jos ei muiden tekemiset miellytä, mikset itse järjestä jotain sellaista mistä pidät ja riittävän moni muukin, ettei itse maksumieheksi joudu...
Tiuge

Posts: 109

#67 • • Tiuge
Aivan älyyömän hienoa että alex ja kumppanit jaksaa, iso KIITOS että tulee Armin taas Suomeen!!! *sydän**aplodit* Paikalla, oli venue mikä vaan. Jos kumartaa yhteen suuntaan niin pyllistää toiseen, aina on joku kelle ei kelpaa. Keep on keepin' on.

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

1ncarnation

Posts: 542

#68 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali
luin nyt tämän ja on pakko kommentoida ...
Ensinnäkin sori virheistä kirjoitan ihan yhteen pötköön klo 12.

Suomes ku ei klubi kultturi ole kovin suuri (tai onko tääl vaan liian vähän jengii :D) niin olen iloinen että Armin ylipäätän tulee tänne.. Voisin väittä et Kunnari on tuonu tänne semmosta mitä moni muu ei varmaan uskaltanut.(v*tun Sedu oisit voinu maksaa omasta taskusta Hartwall arena Armin keikan ku maksetaan sun bisseist 500% voitot).

Ennen ajattelin et prkl taas studio, nyt ajattelin armin on tääl taas.. pakko nähdä ihan sama missä ihan sama missä kunnossa ihan sama paljon siellä on ihmisii. 2 viimeistä kertaa näin Arminin enkä kyl vaihda mihinkään. Ku hänen kanssa pääsin jopa puhumaan (Tiesto oot nössö btw :D ) niin kaveri itse sanoi että kyl tämä klubi (studio 51) on yksi pohjoismaiden parhaista ( tarkoitti menoa myöskin varmasti eikä pelkkää mestaa :D ) ja kyllä on Kunnarin kunniaa noi Arminin sanat.

Itse pääsen kattoo Sensation White'a ja sitten Arminia ei voi parempaa kesää olla..
Kiitos Hollanti etukäteen ja kiitos etukäteen myös Aleksi.
Tuoka Armin sitten ens vuonna vaikka Feveriin..

Suomi ei vaan ole viel sillä tasolla että täälä olisi näitä maailman luokan ''tähtii'' pyörimässä illat pitkät mut niin kauan ku on ihmisii kuten Alex on ainakin jotain vitun toivoa että tääläkin näkee ihan omassa maassa staroja joita kuuntelee himassa ossis. Ei sitä aina ulkomaille pääse matkustaa noiden perään ja onneksi ei viime aikoina ollu kauheasti tarvetta yllä kirjoitetun textin takia.

ps. Harmi että ihmiset eivät halua maksaa esim 50e lipuista..ku joku Pop stara tulee ihmiset maksaa mut ku tulee klubi puolen stara niin ei tietenkään. Lippujen hinnat vaan reilusti ylös, ainakin nyt tiedän että Arminin tuominen ole mikään Sedu temppu tienaa uuden pissis mestan remontin.
pss. Näin Helsingis ja Pietarissa ku käyn koko ajan niin on ilo sanoa että Dj mag top 100 3 parasta on nähty 8.5 pietarissa Paul Van Dyk ja Studiossa Armin ja Tiesto.. Et ehkä täälä ei oo kaikki viel ihan päin vittua...

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Exlex

Posts: 497

#69 • • Exlex
Täähän on kuin kattelisi mtv3:sta, puolet on pelkkää uusintaa. Kyllähän tuo Schultz ihan hyvää tavaraa soittelee eikä AVB ja Remykään ihan paskoja ole, mutta jotenkin vaikuttaa aika väsyneeltä. Eihän siinä toki mitään pahaa ole että sama DJ-*jeesus* raahataan tänne kerta toisen jälkeen ja samalla saadaan tupa täyteen maksavia asiakkaita.
Flight

Posts: 1,306

#70 • • Flight Groove Me Baby
dekay
remy
markus
*piis*

Arminin ja sen jynkkykiksujen tilalle vois vetää vaikka pari muuta "armadaa":

Mischa Daniels?*sydän*
Oliver Moldan?*sydän*
Shawn Mitiska?
Derek Howell?
Hammer & Bennett?

Kaikki mun tietojen mukaan ainaki kertaalleen signattu sinne päi?
sts

Posts: 7,969

#71 • • sts Sama pyynti aitta!

1ncarnation, 4.6.2006 23:47:
luin nyt tämän ja on pakko kommentoida ...
-clips-



Suomen hintataso on vähän eri, ja scene on pienempi.

Jos haluat että ihmiset maksavat esim RMJ:n hinnan 78e mikä muuten on 26e per päivä, sinun pitää tehdä trancesta massamusiikkia suomessa... Onnea yritykselle. ;)
YuuricaZ

Posts: 358

#72 • • YuuricaZ
ei sillä paikalla oo välii ku on tollanen lineup!!!!! mä oon niin täällä*sydän**sydän**sydän*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

Individual

Posts: 10,942

#73 • • Edited Individual HYPNO!

1ncarnation, 4.6.2006 23:47:
ps. Harmi että ihmiset eivät halua maksaa esim 50e lipuista..ku joku Pop stara tulee ihmiset maksaa


Niin...mietitäänpäs hetki mitä sen popstaran mukana tulee. Yleensä noin viiden hengen bändi, miksaaja, monitorimiksaaja, valomies, roudarit, lavaroudarit, erilliset valohemmot, kitarateknikot, rumputeknikot yms. yms. ja toinen toistaan huikaisevammat lavarakennelmat valoineen ja äänineen rakennetaan jonnekin paikkaan missä yleensä pelataan jääkiekkoa, että ihan ei ole kohtuullinen tuo vertailu jos dj tulee ns. valmiiseen pöytään johonkin yökerhoon. (Toki ei se varmaan bileitten järkkääminenkään pelkästään yhdellä ihmisellä suju.)

Toki Suomessa konemusiikki lienee kuitenkin sen verran marginaalia, että et saa paljoa yli 3000 ihmistä saman katon alle vaikka olisi itse Pyhä Pietari soittamassa Jeesuksen kanssa bäktybäkkiä, kun taas Rammstein myy 11 000 lippua alta puolen tunnin milloin tahansa.
Armadance

Posts: 322

#74 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

Flight, 7.6.2006 14:20:
dekay
remy
markus
*piis*

Arminin ja sen jynkkykiksujen tilalle vois vetää vaikka pari muuta "armadaa":

Mischa Daniels?*sydän*
Oliver Moldan?*sydän*
Shawn Mitiska?
Derek Howell?
Hammer & Bennett?

Kaikki mun tietojen mukaan ainaki kertaalleen signattu sinne päi?



"Armin-covereista" ainoastaan Mischa Daniels on varsinaisesti Armada-DJ (eli managerina Dave Lewis) - muilla on kyllä julkaisuja jollakin Armadan labeleista mutta DJ-keikat hoituvat jotain muuta kautta. Mischa olisi kyllä aika bueno! *hymy*

...mut Arminia ei kyllä kotiin jätetä! *pepsodent*
1ncarnation

Posts: 542

#75 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

sinun pitää tehdä trancesta massamusiikkia suomessa...



Ai vähän niinkuin se on tuol Englannis,saksas,hollannissa,venäjällä ?
Vai onko se sitten se että väkeä ei vaan ole tarpeeksi :)
Jos on 40.000.000 ja scenen prosentti on 5% koko väestostä niin se on paljon enemmän kuin
5.500.00 ja 5% :D
Eli onko suomes iso skene jos vertaa klubittaja per asukas...

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Lauri

Posts: 1,051

#76 • • Lauri Devoted

e, 7.6.2006 17:18:
Dj / Rockstara vertailu ei o toimiva, ei vaan o. Ne on 2 täysin eri ulottuvuutta. Rockstara on rockstara (vrt Prince) ja Dj on vaan Dj. Viimeaikoina oon alkanu yllättävän paljon (taas) palata rocktähtien kunnioittamiseen ;)

Kuka dj oikeesti joka soitaa cd -levyjä 2 tuntia (ehkä just noin 20 biisiä) avarage diskossa on 20 000 euron arvoinen (tai säälittävän usein) vaihtaa/soittaa putkeen pystyvaihdolla ne samat suurimmat 20 hittiä..



Harvoin, varsinkaan viimeaikoina, olen ollut mistään samaa mieltä kanssasi.
Nyt täytyy allekirjoittaa edellämainittu - täysin.
sts

Posts: 7,969

#77 • • sts Sama pyynti aitta!

1ncarnation, 7.6.2006 20:51:
---
sinun pitää tehdä trancesta massamusiikkia suomessa...

---


Ai vähän niinkuin se on tuol Englannis,saksas,hollannissa,venäjällä ?
Vai onko se sitten se että väkeä ei vaan ole tarpeeksi :)
Jos on 40.000.000 ja scenen prosentti on 5% koko väestostä niin se on paljon enemmän kuin
5.500.00 ja 5% :D
Eli onko suomes iso skene jos vertaa klubittaja per asukas...



Taisit repiä tän 5% jostain hatusta.
sts

Posts: 7,969

#78 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

e, 7.6.2006 17:18:
-clips-



Olet oikeassa. Mutta otin siksi RMJ:n koska siellä on mecanobeach, joka on yleisömäärältään yksi suurimmista tanssiareenoista kesällä, ja voisin sanoa että niistä tyypeistä jotka siel mecanolla hengaa on aika harva tullut pelkän mecanon takia :)
1ncarnation

Posts: 542

#79 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

sts, 8.6.2006 11:31:
---
e, 7.6.2006 17:18:
-clips-

---


Olet oikeassa. Mutta otin siksi RMJ:n koska siellä on mecanobeach, joka on yleisömäärältään yksi suurimmista tanssiareenoista kesällä, ja voisin sanoa että niistä tyypeistä jotka siel mecanolla hengaa on aika harva tullut pelkän mecanon takia :)


joo 5% heitin päästä en tiedä tietenkään paljon on :D
mut mut on lippu white sensationin pääsen kattoo sitten sitäkin scenea :D
*taivaas* .
Milloin muuten liput tulee myyntiin ?

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Valittaja

Posts: 16

#80 • • Valittaja Takapiru

1ncarnation, 4.6.2006 23:47:
(v*tun Sedu oisit voinu maksaa omasta taskusta Hartwall arena Armin keikan ku maksetaan sun bisseist 500% voitot).



Mut kunnarihan on sedulla töissä joten keikka on varmasti studiolla, missä muuallakaan. Niin kauan kun kunnari puhaltaa sedun kanssa yhteen hiileen ei tällaiset keikat kovin kauaks studioo livahda.