NextAce, 10.5.2006 16:02:
Tommonen binäärikello olis kyl tosi näppärä:
heh noi on noita tosi nörtin kelloja =D
ku tosi miehet pitää tag heurin kelloja nii tosi nörti binäärejä =D
227 posts, 12 pages, 84,027 views
NextAce, 10.5.2006 16:02:
Kuinkahan onnistuu 2.5 promillessa selvittää kauanko aikaa valomerkkiin ku se on toisinaan hankalaa ihan tavan numeronäytölläkin...NextAce, 10.5.2006 16:02:
Lost-Soul, 10.5.2006 15:35:
Vielä kun junat ja bussit kulkis ajallaan, eikä lähtis ennenaikojaan liikkeelle ni kaikki olis hyvin.
Luppis, 10.5.2006 15:58:
Joka päivä sama kello ranteessa kun lähtee kotoa. Mielestäni kunnon kello kuuluu jokaisen itseäänkunnioittavan miehen käteen. Jos mun pitäisi arvioida mikä toinen on miehiänsä niin katsoisin kengät ja kellon ekaksi.
Joku mainitsi mielummin pitävänsä koruja kädessä kuin kelloa.
Mulle riittää, että tiedän ranteessa olevan ihan plainin näkönen 2000e kello korujen sijasta. Ne ihmiset joita tapaa ja jotka ymmärtää moisten asioiden saa kyllä ihan erinlaisen vaikutelman, tässä tapauksessa yleensä ihmiset jotka päättää asioista.
Vastaavasti hyvä kello ei anna sellasta pröystäilevää (kuin vaikka timanttirannekoru) vaikutusta niille, jotka eivät moisten asioiden päälle paljoa perusta. Tietenkin jos haluaa antaa sellasen vaikutuksen, niin voi vetää bling blingit niskaan.
ville, 10.5.2006 17:59:
No mut entäs jos kelloa ei ole? Onko henkilö sitten "ö-luokkaa"
Vaikea sanoa kumpi on nuijempi asia: se että sä luulet jonkun oikeesti muodostavan mielipiteen kellon avulla vai se, että sä oikeesti lasket paljon sulla on tavaraa "päällä". Molemmat kertovat vain sun kapeakatseisuudesta, ei mistään muusta.
En ihan ymmärrä.
Jos jollakin on kallis kello ja pitää sitä esillä = hyvä ja asiallinen vaikutelma
Jollakin on kallis koru = surkea bling bling
Selitätkö mitä eroa noilla on? Kuka tahansa joka tuntee edes hiukan asioiden arvoa, kykenee erottamaan kalliin ja halvan kellon ja siten kalliin kellon omistajaa pidetään aina kalliin kellon omistajana.
Varmaan jossain välissä elämää tulee taas ostettua kello. Ulkonäön suhteen olen noissa aika vaativa, veikkaisin että joku erikoisemman näköinen tulee ostettua. Peruskellot ei oikein viehätä ja ovat usein liian suuria, sillä mulla on aika kapeat ranteet.