Rannekellot ja ajan seuraaminen

227 posts, 12 pages, 82,259 views

MiSSy*

Posts: 108

#102 • • MiSSy*
Mä pidin rannekelloa joskus yläasteaikoihin ja totesin ettei ole mun juttu *nauru*
Jos se kello on siin rantees ni vilkuilen ihan kokoajan ja aika matelee vielä hitaammin, joten en vieläkään halua kelloa ranteeseeni! *tirsk*

Yleensä kattelen kännystä kelloa jonka kans pysyn suht hyvin aikatauluis *hih*
Lyylikki

Posts: 2,975

#103 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Ozma,
Ainoat hetken poissa ranteesta ovat seksi ja suihku.



Mit vit? Riisut kellon, kun harrastat seksiä, mutta et, kun meet nukkumaan? *pepsodent*

Itse jätin aikoinaan kirjoitusten viimeisen kokeen päätyttyä rannekellon pois ranteesta ja sen jälkeen onkin sitten pelkällä kännykän kellolla pärjätty. Joskus laitoin kellon takaisin ja koko ajan olin kuitenkin kaivamassa puhelinta esiin, kun tuli ajan katsominen aiheelliseksi.

Kaikki kellot, joita multa löytyy (pl. tietokoneen kello) ovat enemmän tai vähemmän edellä (2-10 min) ihan vaan sen takia, että ehdin ajoissa joka paikkaan. Kun ei tiedä mikä on se oikea aika, niin ottaa enemmän semmoista varaa.
Alley Cat

Posts: 489

#104 • • Alley Cat Jedi Master
Mä sain ekan rannekellon 7-vuotislahjaksi, ja siitä lähtien on aina ollu kello ranteessa. Myös nukkuessa (ja seksinkin aikana *tirsk* ), ainoastaan suihkua varten otan sen pois. Siivotessa ja tiskatessa pidän hanskoja, joten kelloa ei tarvi ottaa pois. Urheillessa otan joskus pois, jos tulee kovin hiki. Oon täysin riippuvainen rannekellosta. Jos se joskus unohtuu laittaa takas, tunnen itseni ihan alastomaksi. Biletystä varten hankin vähän hienomman kellon, johon voi vaihtaa eri värisiä rannekkeita.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Ozma

Posts: 867

#105 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Lyylikki, 17.5.2006 22:10:

Mit vit? Riisut kellon, kun harrastat seksiä, mutta et, kun meet nukkumaan? *pepsodent*


No jos seksin jälkeen nukahtaa, niin en mä sitä rupea kaivamaan mistään. Normaalisti kello on ranteessa yöisinkin. Onko siinä jotain ihmeellistä?
phear

Posts: 804

#106 • • phear <X>
Ei ole kännykän hankkimisen jälkeen ollut tarvetta. Siitäkin katson aikaa melko harvoin, sisäisellä kellolla kuljen.

Statussymbolina ja "osana tyylikästä pukeutumista" melko koomista IMHO. Mutta jos jotkut kokevat itsensä paremmiksi ihmisiksi hieno kello ranteessaan, niin siitä vaan. *hymy*
Konemies

Posts: 2

#107 • • Konemies
Itse käytän kelloa päivittäin, viimeaikoina olen huomannut että naisten rannekellot ovat siistimmän näköisiä kuin miesten. Olenkin ajatellut hankkia itselleni ns. naisten kellon, pienellä kellotaululla ja nahkarannekkeella. Useat niistä näyttävät paljon paremmilta kuin miesten. Unisex mallit on mielestäni mauttomia. Olenkin hakemassa jotain erillaista, siis joukosta erottuvaa, joku 60-70-80 luvun perusmalli olisi coolein, mutta sellaiset taitavat olla aikas harvassa, edes retroina. Toivottavasti sellainen löytyy jostain.

Olenkin ihmetellyt sitä että kun naiset nykyään käyttävät miesten malleja, miksei miehet voisi käyttää naisten kelloja, tulisi ainakin vaihtelua "normaaliin".
Verottaja

Posts: 1,174

#111 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ranteessa heiluu kello miltei aina. Ja aikaa seurailen kyseisestä
kellosta. Jos olen reissussa, niin mulle on ainakin helpompaa
vilkaista ranteessa olevaa kelloa, kuin ruveta kiskomaan
kännykkää jostain.

Rannekello = teh win

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Chatte

Posts: 4,085

#112 • • Chatte Team Teknolipat :)
Omistin pienenä rannekellon poikineen. Pidin kelloa aina "väärässä" kädessä - ihan kumpaan sen satuin sutaisemaan - enkä tahtonut oppia oikeaa ja vasenta: "Katso kellokädestä, onko kyseessä oikea vai vasen". *justjoo*

Kelloilla, varsinkin kalliilla, oli tapana myös hävitä. Nykyään en käytä rannekelloa enkä kaipaa sellaista.

Makuuhuoneessa on oltava kello, joka näkyy sänkyyn; näin voin varmistua aamuyöllä herätessäni, että vielä on monta tuntia aikaa nukkua. Puhelinta en jaksa kaivaa, vaikka se sängyssä / sängyn vieressä yleensä onkin. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

flygfisk

Posts: 327

#113 • • flygfisk
Intissä opin käyttämään rannekelloa ja nykyään on hyvin vaikea olla, jos kello ei jostain syystä ranteessa ole. Sykemittarin kello on niin arjessa kuin juhlassa. Mulla ei oo mielenkiintoa näyttää blingbling-kelloa toisille vaan näyttää, että oon urheilullinen. *hih*
typo

Posts: 685

#114 • • Edited typo Testaaja
Hmm, kellosta loppui patteri joskus ... 4 vuotta sitten(?) Ei voi muistaa. Kännykästä tulee vilkaistua jos joskus tarvii aikaa katsoa.

.pi.

--
.psychedelicious.

POSER

Posts: 800

#115 • • POSER Wimp and Poser
Rannekellot ovat juntteja

--
Keppiä Jehoville!

Miika

Posts: 893

#117 • • Miika
Vaarin vanha vieterikello, kultanen Omega deVille 1950-luvun tienoilta <3
Worin

Posts: 526

#118 • • Worin
Nulikkana meni yks kello rikki talvisin kun vedin turvat jäätiköllä fillarilla jonkun 4 kertaa. Se oli sillein löysä et se meni kaatuessa meni aina tohon ranteen nivelen kohalle ja kun otti käsillä kaatumista vastaan niin se napsahti aina paskaks. Sen viimesen, eli neljännen kerran jälkeen, en jaksanu enää korjauttaa, koska harrastin tai aloin harrastaa tappelulajeja, eikä reeneissä saanu pitää mitään koruja. Sitä kesti sen verran kauan, että opin kirjaimellisesti "koruttomaks" ja sille linjalle oon jääny vaikka lajit on jääny taakse jo vuosia sitten.
Cloud

Posts: 2,162

#119 • • Edited Cloud Game Freak
Mulla häviää kaikki tai menee paskaks. Pentuna hajotin miljoona kelloa. Ja vanhempana siinä missä korut ja sormuksetkin, niin hävis kellotkin.

Nyt en oo johonkin aikaan käyttänyt mitään koruja enkä kelloja, just koska en tuntenut osaavani pitää huolta niistä. (tiedä sit osaanko edelleenkään)

Mutta löysin rakkauteni ja olihan se pakko vain ostaa.

axcentin Circuit mallin kaunokainen.

Joka löytyy alla olevasta linkistä

http://www.axcent.se/php/view_thumb.php?Variant=249

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

SyndroDome

Posts: 1,103

#120 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Rannakelloa tulee käytettyä sillon tällöin. Tällä hetkellä se näköjään ei ole kädessä. Mutta aikaa tulee kyllä seurattua jatkuvasti *joo* välillä ehkä jopa liikaakin *släp* jotenkin on vaan tarve aina tietää, että missä mennään ja paljonko kello on..

--
Life is full of choises.