227 posts, 12 pages, 84,024 views
akir0, 29.6.2008 12:03:
Omassa (karvaisessa) ranteessa pyörii Tokyoflash
ville, 29.6.2008 11:38:
---
Mikcore, 29.6.2008 10:31:
Mun on pakko ottaa kantaa siihen,että
useampi katsoo ajan kännykästä.
Mielestäni se on rahvaanomaista. Kyllä jokaisella
vähänkin fiksulla ihmisellä pitää olla kello. Jos ajan
seuraaminen ei ole jollekkin tärkeää, niin miksi siis kattoa
kelloa ollenkaan (ees kännykästä).
Mielestäni ihminen jolla on kello
ranteessa tekee itsestään fiksun näköisen.
---
Aika kummallinen ajatusmaailma.
Kelloja on erilaisia, ihmisiä on erilaisia ja kännyköitäkin on erilaisia.
Mulla oli joskus aikanaan kello, sitten se hajosi ja sen jälkeen oon ostanut pari asustetta, jotka sopii tiettyihin tilanteisiin. Suurimman osan ajasta kelloa ei ranteessa ole, mutta ajan kulusta, ajan käytöstä ja ylipäätään asioiden hoitamisesta ajallaan suoriudun paremmin kun suurin osa jengistä.
Kello voi kertoa paljon kantajastaan samalla tavalla kun sen kantamattomuuskin. Toisaalta ihmisen leimaaminen tyhmäksi ja aikaa seuraamattomaksi pelkästään sen takia, että ei omista rannekelloa, kertoo lähinnä lausunnon antajan omasta tyhmyydestä ja ennakkoluuloista.
Mä en itse osaa sanoa milloin ostaisin kellon, jota voisi pitää aina ja kaikissa tilateissa. Hyvällä tuurilla ostan sellaisen viikon päästä, mutta jos sopivaa ei tule eteen, voisin kuvitella, että elän ilman rannekelloa viel. 10v päästä.
Samu*, 29.6.2008 13:00:
Pääasiassa sulta tulee erittäin fiksua tekstiä koskien tuollaista perus .. miten sen sanoisi, "elintaso statushifistelyä", niinkuin videotykit & kotihifi, järkkärit, tyylikäs sisustaminen & asuminen ym. Mutta kun kyse on jostain muusta "statussetistä" niinkuin tässä näistä rannekelloista tahi autoista, niin olet kovasti vähättelemässä niitä. Miksi? Onko kyse siitä että jos itsellä ei ole niin ... ?
Meinaan aika monen kirjoittajan kohdalla juurikin tässä aiheessa (ja muissa....) hieman tuntuu siltä..
Mun on pakko ottaa kantaa siihen,että
useampi katsoo ajan kännykästä.
Mielestäni se on rahvaanomaista. Kyllä jokaisella
vähänkin fiksulla ihmisellä pitää olla kello. Jos ajan
seuraaminen ei ole jollekkin tärkeää, niin miksi siis kattoa
kelloa ollenkaan (ees kännykästä).
samlainio, 29.6.2008 12:13:
---
akir0, 29.6.2008 12:03:
Omassa (karvaisessa) ranteessa pyörii Tokyoflash
---
Kestääks muuten kauan, ett tottuu lukemaan tota? Oon ite katellu noita kans joskus, ett on aika viileitä, mut jotenkin se aina on arvelluttanu :)
ville, 29.6.2008 11:38:
Kello voi kertoa paljon kantajastaan samalla tavalla kun sen kantamattomuuskin. Toisaalta ihmisen leimaaminen tyhmäksi ja aikaa seuraamattomaksi pelkästään sen takia, että ei omista rannekelloa, kertoo lähinnä lausunnon antajan omasta tyhmyydestä ja ennakkoluuloista.
tbo, 29.6.2008 19:20:
Fiksun näkoinen != fiksu. HTH.
IMO, rannekellothan on suolenmutkasta, mut oon jo avautunu tästä aiheesta jo niin ei siitä sen enempää.
Mikcore, 30.6.2008 09:33:
En leimaa suoraan ketään tyhmäksi, jolla kelloa ei ole.
Se antaa ihmisestä fiksun kuvan, että kädessä
on kello ja hän seuraa aikaansa. (Kyseessä on siis ensivaikutelma!)
ville, 30.6.2008 10:00:
Lyhyesti sanottuna mä vaan en näe kelloa sun kummempana statusesineenä kuin muuta pukeutumista. Mielikuva ihmisestä voi syntyä niin älyttömän monella tavalla ja yleensä tähän kuitenkin tarvitaan vähän kokonaisvaltaisempi näkemys kuin pelkkä vilkaisu kelloon.
Tähän loppuun kiva kello, jota olen vakavasti harkinnut:
Olisi kiva statement kaiken elektronisten härpättimien keskellä :)
OlliS, 30.6.2008 12:48:
Törkeen siisti!
Paljon tolla on hintaa?