Rannekellot ja ajan seuraaminen

227 posts, 12 pages, 84,281 views

diezel

#181 • • diezel -

Jone, 30.6.2008 14:56:
---

Eli en saa provosoitua siitä, että joku ryhtyy klasifioimaan ihmisiä pukeutumisen ja asusteiden perusteella ja jos provosoidun kommentoimaan, niin olen itse provokaattori? *nauru*

Vähän Jonen kanssa samoilla linjoilla, että taidanpa jättää kellon ostamatta kun ei sellaista koskaan ole ollutkaan pikkumukula-vaiheen jälkeen. Katson aikanikin 40 euron kännykästä joka ei varmana pysy ajassa ja pään sahanpurutkin ovat varmaan homehtuneet niin että ajattelu on ulkoistettu sienikavereilleni.
isfnbojbbssn

#182 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ei mullakaa kyllä ole kelloa ollut jonku rippikoululahjan
jälkeen (jota en silloinkaan käyttänyt), mutta en kyllä
noin muutenkaan oikein välitä mistää koruista... kellot
on vielä niin suuriakin!

+ osaan arvioida ajan muutenki suht hyvin ja olen yleensä
ajoissa, niin ei aina tarvi olla edes puhelinta mukana.

toki jos olisi tarvetta (ja varaa) johonkin bisneslookkiin, niin
kai silloin jonkin luksuskellon hommaisin :P

--
dasinoaisnvs

Vendela

#183 • • Vendela e-ra2co
Menee kyl tosi OT,

mutta mun mielestä "normikellot" on paljon vähemmän stressaavia kuin digitaaliset. Esim. jos meet nukkuun kellon ollessa 04:20, näyttää se jotenkin paljon myöhemmältä tossa muodossa kuin viisareista katottuna. Oonki miettiny pitäiskö ostaa seinäkello, varsinkin jos on paljon aikasia herätyksiä ja myöhäisiä nukkumaanmenoja *vink*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avernian

#184 • • Avernian Kerettiläinen
Olen alkanut käyttää silloin tällöin kelloa, jos olen tarvinnut sekuntiviisaria. Muuten en käytä, sillä se on ranteessa yleensä ahdistavan tuntuinen, hiostava, eikä pysy paikallaan kuin asettumalla jotenkin epämukavasti. Metallinen "pala"ranneke siis.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Timce

#186 • • Timce
Mä halua Breitlingin. Tarkemmin ottaen tuollasen.

breitling-navitimer-706_MED.jpg

Hinta vaan on hippasen liikaa, mitä olin ajatellu sijoittaa. *hih*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

$

#187 • • $ Destination weekend!
Vein Rolexin valtuutettuun huoltoon viime syksynä ja lasku oli rapeat 700e.

Vikana oli se että nuppi jäi käteen.

Pelkät työt oli 240e ja osat siihen päälle. Niitä vaihdettiinkin sitten reilu 50. 33-vuotiaalle kellolle ensihuolto. Jos sitä olisi huollettu säännöllisesti, niin kuin automaattikelloa pitää, niin lasku olisi ollut huomattavasti edullisempi.

Huoltoineen päivineen tullut mokoma maksamaan vajaat 1800 euroa.

Tuo teräksinen Oyster ei tod. ole mitenkään bling ja kokonsa puolesta istuu hihaan kuin hihaan :)

Oli sitten päällä t-paita tai frakki.
Mikcore

#188 • • Mikcore Eternity has passed
Tämä vois olla kiva kello.

Valmistaja: IWC
mm. ikuinen kalenteri, platinaranneke, kuunkierto jne...

Hinta vain 230 039,00 euroa!

Mitähän tossa maksaa huollot jos Rolex:issa oli 700e?

IWC_9270_014_00.jpg
inneah

#189 • • Edited inneah ...Trust no one...
Aina on kello kädessä ( paitsi nukkuessa,suihkussa)
Kamala tunne tulee jos se unohtuu laittaa aamulla ranteeseen :(

Tää on Rolexi :D ei tietenkään aito mutta väitän aina niin.

Hyvä kello, olen jo vuosia halunnu uutta mutta ei oo tullu vastaan mieleistä.
Muitakin rannekelloja löytyy, korukelloja, asusteena.
Mut useimmiten päädyn tämän "rolexin" laittamaan.

Kellon pitää olla löysä, sen on heiluttava ranteessa, varsinkin jos se on tällänen ku tää nyt on... :D ja kellon on oltava OIKEASSA kädessä!

--
nahkalakanat

Tapi

#190 • • Tapi Dreamstate

$, 3.7.2008 17:30:
Jos sitä olisi huollettu säännöllisesti, niin kuin automaattikelloa pitää, niin lasku olisi ollut huomattavasti edullisempi.

Kelloa ostaessani myyjä kertoi, että käytöstä riippumatta laatukelloja on hyvä huollattaa kolmen vuoden välein. Perushuollosta selviää yleensä about satasella, mutta enpä yhtään ihmettelisi jos huollon päälle laitetaan sinun tapauksessa vielä vähän Rolex-lisää. *vink*
kilobitti

#191 • • kilobitti 1-2-3 techno

Mikcore, 30.6.2008 09:33:
Otin lähinnä kantaa siihen, että ajan
seuraaminen on kännykästä on rahvaanomaista.

Ihan mielenkiinnosta; onko mielestäsi myös rahvaanomaista jos joku lukee tekstiviestin kännykästä? Ja eroaako tämä jotenkin kellonajan katsomisesta?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

$

#192 • • $ Destination weekend!

Tapi, 17.7.2008 11:43:
---
$, 3.7.2008 17:30: Perushuollosta selviää yleensä about satasella, mutta enpä yhtään ihmettelisi jos huollon päälle laitetaan sinun tapauksessa vielä vähän Rolex-lisää. *vink*

Sain ihan hyvän erittelyn kustannuksista.

Pelkät työt oli 240e, loppusumma koostui osista. Rannekkeen lukko (100e) olisi ehkä kestänyt vielä normaalia käyttöä muutaman vuoden, mutta se vaihdettiin silti. Löysä lukko nimittäin nirhatessaan syö kellon runkoa.

Rolexin politiikkaan ei kuulu antaa korjauksessa vaihdettuja/rikkinäisiä/kuluneita osia kellon omistajalle, mutta jos olisin kovasti tahtonut ne itselleni, niin Suomen lainsäädäntö olisi ne minulle suonut.
JasoX

#193 • • JasoX Ruoska
Ei oo koskaan tullut rannekelloa käytettyä, ei vaan sovi. Mielummin jotain koruja tms, mut semmosta painavaa mötikkää siihen ranteeseen ottais. kännystä näkee hyvin kellon jos sille on tarvetta

--
heartbeat will never fade

Mikcore

#194 • • Mikcore Eternity has passed
Noniin, nyt on kello päivitetty... *iloinen*

Haluaako joku ostaa mun vanhan Stormin Navigatorin? *hih*
navigator2_2.jpg
#195 • • x Guest
En o yhtään tykännyt kelloista kunnes sain lahjaks tän 2 vuotta sit ja se on ollut siitä lähtien aina ranteessa. Kapea malli on miellyttävän tuntuinen ja design käy sekä arkeen että juhlaan.

# Watch Brand DKNY
# Gender Ladies
# Full Description Quartz movement, Dress watch, Silver-tone hands and indices, Brushed stainless steel bezel, Polished stainless steel case, crown and caseback, 30 meters/100 feet water resistant
# Case Width in cm 1.4
# Band Color Brushed stainless steel bangle bracelet with sapphire-tone crystal links and a jewelry clasp
# Case Color Polished stainless steel rectangular case, Silver-tone dial
pululu

#196 • • pululu .jemmutti.
Rakastan kelloja! Yleensä matkoilta ostan itselleni aina uuden rannekellon. Niitä on jo aika liuta, mutta muutama lemppari on toki.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Mikcore

#197 • • Mikcore Eternity has passed
Pakko nyt pikkusen nostaa tätä topic:ia... x)
Timce

#198 • • Edited Timce
L10791948.jpg

<3

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss