Rannekellot ja ajan seuraaminen

227 posts, 12 pages, 84,049 views

larzizi

#121 • • larzizi
Joskus ala-asteella taisin vielä omistaa moisen härpäkkeen, mutta jossain vaiheessa se vaan jotenkin jäi. Sillon sitä tuli vilkuiltua koko ajan (tosin vieläkin ehkä liian useasti). Paljon mieluummin kyllä näen sen vaivan, että katson kännykästä kelloa. En muutenkaan ole hirveästi mikään rannehärpäkkeiden ystävä. Ne vaan jotenkin ahdistaa ja jos on pitkähihainen paita, niin useimmiten ne vielä on jotenkin hihan edessä.

Ja voishan sitä joskus olla katsomatta ollenkaan kelloa. Helpottaisi joskus oloa, kun ei tarvitsisi katsoa koko ajan, että koska pitää mennä sinne ja koska se ja se tulee yms.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

¡ Previous post about a year ago !
Lerna

#122 • • Edited Lerna
Omega Seamaster Professional 2599.80

51G977E2BRL._SS400_.jpg

Tollane pyöriii ranteessa heti vuosihuoltojen ja pienen korjauksen jälkeen
Edit: voi vähä venähtää ku huollon hinta-arvio 400-500e :S
Mikcore

#123 • • Mikcore Eternity has passed

Ameeba^, 31.12.2007 16:16:

Tollane pyöriii ranteessa heti vuosihuoltojen ja pienen korjauksen jälkeen
Edit: voi vähä venähtää ku huollon hinta-arvio 400-500e :S

Meneekö ton hintaluokan
kellot sit helpostikkin rikki?
Etkö saa sitä takuuseen tjsp...?
Anselmi

#124 • • Anselmi And sell me
Ainoastaan pukua käyttäessä.

--
sen pituinen se

Nasutin

#125 • • Nasutin
Mun on aina tullu vilkuiltua aikaa vähän väliä kännykästä. Viimeks varmaan ala-asteella ollu kello ihan käytössä. Kyllähän noita jotain tuolla kaapin pohjalla on lojunu, mutten ranteeseen oo pistäny. Nyt jouduin pakon edestä ostamaan itelleni uuden kellon, kun töissä pitää seurata aikaa, eikä seinillä ole kelloja eikä kännykkä saa olla työaikana mukana. Ostin sitten sellasen ihan hienon kellon kun oli tarjouksessa vaan 15€ ja silti 2v takuu! Kattoo nyt miten se kestää... Tai miten oppii pitää ranteessa sitä!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Hitchhiker

#126 • • Edited Hitchhiker
Pitkään aikaan ei ole ollut kelloa itsellä kädessä, mutta jokin vähän hienompi rannekello kyllä kiinnostaisi. Puhutaan hintaluokasta 300-400 €, mutta ei ainakaan tämän hetkisen budjetin perusteella voi satsata kelloon kun muutakin ostettavaa olisi ja paljon. Ehkäpä sitten joskus, nykyisellään jotakin tuntuu puuttuvan ranteesta ja olisi ihan kiva saada jokin tuohon roikkumaan.

Edit: Ja niin ne mielipiteetkin vain muuttuvat *pepsodent*

Hitchhiker, 10.5.2006 19:23:
Olen siis mieluummin ilman kelloa, ihanne tilanne olisi se ettei tarvitsisi välittää siitä ollenkaan *hymy*.

Rivakka

#127 • • Rivakka T2xikerien

Hitchhiker, 28.6.2008 12:13:
Pitkään aikaan ei ole ollut kelloa itsellä kädessä, mutta jokin vähän hienompi rannekello kyllä kiinnostaisi. Puhutaan hintaluokasta 300-400 €, mutta ei ainakaan tämän hetkisen budjetin perusteella voi satsata kelloon kun muutakin ostettavaa olisi ja paljon. Ehkäpä sitten joskus, nykyisellään jotakin tuntuu puuttuvan ranteesta ja olisi ihan kiva saada jokin tuohon roikkumaan.

Edit: Ja niin ne mielipiteetkin vain muuttuvat *pepsodent*

---
Hitchhiker, 10.5.2006 19:23:
Olen siis mieluummin ilman kelloa, ihanne tilanne olisi se ettei tarvitsisi välittää siitä ollenkaan *hymy*.

---

Selvästi tulos vanhaksi*hymy*

Itel ei oo kelloo ja tuskin tulee vähään aikaan! Ei oikeen oo mun ranteeseen sopivaa löytyny! Ajan tsiigaan kännykästä ja hyvin pärjänny..
Fakiiri

#128 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Puhelinta käytän herätyskellona, muuten tulee harvoin vilkastua koko kelloa.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

epicuros

#129 • • epicuros
Pidän rannekelloa, missä ei viisarit liiku :D

Synttärilahjaa odotellessa :)

--
Valid criticism does you a favor.

Lerna

#131 • • Lerna

Mikcore, 28.6.2008 11:18:
Meneekö ton hintaluokan
kellot sit helpostikkin rikki?
Etkö saa sitä takuuseen tjsp...?

Ei nää helposti rikki mene, mutta takuu oli jo ajat sitte menny tosta umpeen. Huollon jälkeen toiminut ilman ongelmia vaikka on ottanut osumaa suht paljon. Huollon yhteydessä tuli taas 2vuoden takuu.
WiljamiDzay

#132 • • WiljamiDzay Nyypiö
Itsellä kanssa viimeeksi oli rannekello joskus ala-aste aikana kunnes ostin keskiviikkona moisen laitteen (ihan sen takia että hommasin muutaman puvun thaikkulan matkalla ja niiden kanssa ei ilmeisesti ole soveliasta vilkuilla aikaa kännykästä...). Ei ole kyllä vielä kovinkaan tottunut siihen ja aikaa tulee automaattisesti katsottua kännystä/seiniltä tulee etsittyä kelloja kun ei muista koko vekottimen olemassaoloa... :D

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Aziz Combat Fighter

#133 • • Aziz Combat Fighter
Rannekello on turha ja tiellä kun kännykästäkin näkee ajan aina.

Kelloa tuli käytettyä vielä silloin, kun se oli vielä vähiten ärsyttävä tapa katsoa aikaa. ts. ennen kännykkäaikaa.

Heti kun sain luurin, joka kertoi kellonajan, irtauduin moisesta, eikä jäänyt ikävä.
Foxmagon

#134 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Löysin vahingossa kirppikseltä semmoisen kellon jota oon pitkään halunnu. Oon muuten niin laiska väkertämään semmoisia käteen, mut tätä ei onneks tarvitse kovin kauaa kiinnitellä, senku napsauttaa ranteeseen. *hihu*

Monokuro Boo tms.
[img]http://foxmagon.1g.fi/kuvat/misc/clockan.jpg/full[/img]

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Mikcore

#135 • • Mikcore Eternity has passed

Ameeba^, 28.6.2008 21:35:

Ei nää helposti rikki mene, mutta takuu oli jo ajat sitte menny tosta umpeen. Huollon jälkeen toiminut ilman ongelmia vaikka on ottanut osumaa suht paljon. Huollon yhteydessä tuli taas 2vuoden takuu.

Okei, aika suolainen hinta korjauksesta.
Toi jatkettu takuu kyl onneksi vähän pelastaa :)

Huom!!!
En kirjoita tätä seuraavaa mitenkään
pahalla ketään kohtaan *hymy*

Mun on pakko ottaa kantaa siihen,että
useampi katsoo ajan kännykästä.
Mielestäni se on rahvaanomaista. Kyllä jokaisella
vähänkin fiksulla ihmisellä pitää olla kello. Jos ajan
seuraaminen ei ole jollekkin tärkeää, niin miksi siis kattoa
kelloa ollenkaan (ees kännykästä).

Mielestäni ihminen jolla on kello
ranteessa tekee itsestään fiksun näköisen.
Anu

#136 • • Anu
Mä luovun rannekellosta yleensä loman ajaksi, ja nythän se kesä-sellainen alkoi juuri...! *nauru*

Mutta muuten kyllä kello aina ranteessa. Duunissa joutuu menemään niin minuuttiaikataululla... Mutta onko vähän hankalaa löytää jotain kelloja, jotka olis kivan näköisiä JA kestäis käytössä?? Harmittaa, kun lasit naarmuuntuu ja muutenkin "elämän merkit" alkaa näkymään muutaman viikon käytön jälkeen...
Klabi

#137 • • Klabi HUGC
Tämmöinen on ollut ranteessa muutaman vuoden. Omalta kullalta saatu synttärilahja.
Mikcore

#138 • • Mikcore Eternity has passed

Anu, 29.6.2008 10:37:
Harmittaa, kun lasit naarmuuntuu ja muutenkin "elämän merkit" alkaa näkymään muutaman viikon käytön jälkeen...

Safiirilasi ja mineraalilasi on sitä varten, ettei ne naarmuunnu *hymy*

#139 • • ville olen oikeasti ujo

Mikcore, 29.6.2008 10:31:
Mun on pakko ottaa kantaa siihen,että
useampi katsoo ajan kännykästä.
Mielestäni se on rahvaanomaista. Kyllä jokaisella
vähänkin fiksulla ihmisellä pitää olla kello. Jos ajan
seuraaminen ei ole jollekkin tärkeää, niin miksi siis kattoa
kelloa ollenkaan (ees kännykästä).

Mielestäni ihminen jolla on kello
ranteessa tekee itsestään fiksun näköisen.

Aika kummallinen ajatusmaailma.

Kelloja on erilaisia, ihmisiä on erilaisia ja kännyköitäkin on erilaisia.

Mulla oli joskus aikanaan kello, sitten se hajosi ja sen jälkeen oon ostanut pari asustetta, jotka sopii tiettyihin tilanteisiin. Suurimman osan ajasta kelloa ei ranteessa ole, mutta ajan kulusta, ajan käytöstä ja ylipäätään asioiden hoitamisesta ajallaan suoriudun paremmin kun suurin osa jengistä.

Kello voi kertoa paljon kantajastaan samalla tavalla kun sen kantamattomuuskin. Toisaalta ihmisen leimaaminen tyhmäksi ja aikaa seuraamattomaksi pelkästään sen takia, että ei omista rannekelloa, kertoo lähinnä lausunnon antajan omasta tyhmyydestä ja ennakkoluuloista.

Mä en itse osaa sanoa milloin ostaisin kellon, jota voisi pitää aina ja kaikissa tilateissa. Hyvällä tuurilla ostan sellaisen viikon päästä, mutta jos sopivaa ei tule eteen, voisin kuvitella, että elän ilman rannekelloa viel. 10v päästä.
akir0

#140 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
tokyoflash_01.jpg

Omassa (karvaisessa) ranteessa pyörii Tokyoflash