Orion, 26.4.2006 12:53:
No huhhuh. Mun mielestä tää on just se väsynyt ja laiska meininki, johon DJ-homma on mennyt, et selataan nettikauppoja yötä myöten helmiä etsien. Mitä etsimistä Search-nappulan käyttäminen oikeesti on?
noniin tota se ehkä on monelle, en ihmettele yhtään jos tuntuu että hyviä biisejä ei enää tehdä jos niitä metsästää search nappulalla? miten sä voit löytää uutta tuntematonta neverhöörd hyvää musaa jos etsit sitä jollain searchilla? silloinhan sun pitää tietää mitä etsit?
enemmänkin tarkotin et käydään vaikka eri lafkojen discografiaa läpi, tai vaikka suoraan kaikki uudet biisit :)
levykaupassa ei kuitenkaa löydy yhden lafkan koko discografiaa.
Mun mielestä DJ-puuhissa yks siisteimmistä jutuista on juuri levyjen oikea metsästäminen, yksittäisten kopioiden löytäminen vuosien etsimisen jälkeen, jännittäminen siihen asti kunnes paketti on oikeasti kädessä, musan vuoksi matkustaminen ulkomaille asti, jonkin pienen unohtuneen mestan löytäminen jossa on älytön määrä hyvää musiikkia jnejnejne.
Ei MIKÄÄN nettikaupan selaaminen voita tuota fiilistä, oli se olevinaan kuinka ajan trendi tahansa.
on varmasti ehdottomasti, en kiistä sitä.. mutta lähinnä tarkotin tota sillä ku tiedän monia deejiitä ketkä selailee yömyöhään vinyylikauppojen sivuja.
mua vaan ihmetyttää se et joka asiasta on yks oikea tapa, ja kaikki tehdää joko sillä toisella tai ei ollenkaan. miksei voi metsästää ulkomailta biisejä ja sit myös nettikaupoista?