Apua kännykkäkauppaan

401 posts, 21 pages, 148,434 views

Sunflower

Posts: 363

#61 • • Sunflower

boy-cut, 20.7.2006 22:32:
mulla ihan sama tarina *joo*
nyt en vaihtais samsungia pois
odotan vaan sitä kameramallia jossa on puhelintoiminto *pepsodent*



No tuo mun kiroilema Samsung on juurikin kamera, jonka puhelintoiminnot eivät toimi. (Huollon mukaan puhelimessa ei tosin ole mitään vikaa, se ei vain pelaa yhteen soneran kanssa?)

Hauskaa sinänsä, kun en koskaan varsinaisesti halunnut kameraa, en vain hankintavaiheessa pitänyt sitä poissulkevana ominaisuutena..:/
Dementation

Posts: 2,892

#62 • • Dementation wednesday?

Mikki, 14.7.2006 10:05:
Omistaako kukaan Nokian E70:stä? Kokemuksia puhelimesta?
E70 tulee olemaan mitä luultavimmin seuraava puhelin jonka ostan.



Veljelläni on ko. puhelin ja oikein hyvin on toiminut ja mitä itse sitä käyttänyt, niin voin suositella... Oma valintani on kyllä yhä N91, jahka sen ehdin ostaa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Twist

Posts: 925

#63 • • Twist Team Kemuttajat

Dementation, 20.7.2006 23:29:
---
Mikki, 14.7.2006 10:05:
Omistaako kukaan Nokian E70:stä? Kokemuksia puhelimesta?
E70 tulee olemaan mitä luultavimmin seuraava puhelin jonka ostan.

---


Veljelläni on ko. puhelin ja oikein hyvin on toiminut ja mitä itse sitä käyttänyt, niin voin suositella... Oma valintani on kyllä yhä N91, jahka sen ehdin ostaa...



Eipä kannata viellä ainakaa ostaa n91:stä ... buginen paska .. Nokia tykkää pistää noita puhelimia puolivalmiina markkinoille.. *toktok**eiei*
Twist

Posts: 925

#64 • • Twist Team Kemuttajat

Sunflower, 20.7.2006 23:21:
---
boy-cut, 20.7.2006 22:32:
mulla ihan sama tarina *joo*
nyt en vaihtais samsungia pois
odotan vaan sitä kameramallia jossa on puhelintoiminto *pepsodent*

---


No tuo mun kiroilema Samsung on juurikin kamera, jonka puhelintoiminnot eivät toimi. (Huollon mukaan puhelimessa ei tosin ole mitään vikaa, se ei vain pelaa yhteen soneran kanssa?)

Hauskaa sinänsä, kun en koskaan varsinaisesti halunnut kameraa, en vain hankintavaiheessa pitänyt sitä poissulkevana ominaisuutena..:/



Ootkos vaihtanu sim-korttii .. vika voi olla myös siinä .
Dementation

Posts: 2,892

#65 • • Dementation wednesday?

Twist, 20.7.2006 23:41:
Eipä kannata viellä ainakaa ostaa n91:stä ... buginen paska .. Nokia tykkää pistää noita puhelimia puolivalmiina markkinoille.. *toktok**eiei*



Onneksi on takuu *vink*
Ja toinen puhelin jota aattelin vielä käyttää jonkun aikaa

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Amuck

Posts: 2,396

#66 • • Amuck dub-i-dub
[mainos]
Ostin uuden puhelimen, Nokia 6030:n, huokeaan 89e:n hintaan (sis. autolaturin ^_^) ja olen erittäin tyytyväinen. Halusin nimeomaan luurin, jolla voi soittaa ja lähettää tekstareita, minimivaatimuksina oli kalenteri ja lähetettyjen viestien tallennus. En tarvitse puhelimeeni mp3-soitinta. Kun käytän kameraa niin käytän kunnon kameraa, puhelinten kamerat sopivat lähinnä kännimuistojen tallennukseen. Vielä kun tuossa 6030:ssa on ihanan jämäkät näppäimet, jotka ovat kuin nakkipeukaloilleni tehty, niin avot. <3
[/mainos]

(Nyt vaan odottelemaan ihmisten kommentteja kännykästä, joka varmasti bugaa eikä muutenkaan osaa mitään :))

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

krisse

Posts: 187

#67 • • krisse ™
sony-ericsson-k610i-lg1.jpg

Ostin tossa vähän aikaa sitten Sony Ericssonin k610i:n ja todella tyytyväinen olen ollut. Kyseessä eka Sony Ericssoni. Helppo käyttää ja ominaisuuksia löytyy: kamera 2Mpix, 3G, bluetooth, muistikortti, mp3-soitin jne. Kamerallakin saa ihan kelvollisia kuvia jos valoa riittää, ei tietenkään korvaa oikeaa kameraa. Ja kaikki tuo vielä ihan näppärän kokoisessa paketissa, ei ole samanlainen halko kuin Nokian "älypuhelimet".

Näin näppituntumalta toi vastaa ominaisuuksiltaan Nokia N70-luuria, paitsi hinnaltaan. Sony Ericssonin saa n. 300 euroon, Nokia on huomattavasti kalliimpi.
villelope

Posts: 2,846

#68 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola
Ostin tuossa muutama vuosi takaisin Sony Ericssonin P800-puhelimen. Puhelimen läppä on lähtenyt omille teilleen jo vuosi takaisin, mutta pärjään hyvin myös virtuaaliläpällä.

Nyt kun akun kesto on hyvällä säällä max 3 päivää (duunipuhelin Nokia 6101 pysyy päällä semmoseen kaksi viikkoa), alkaa mietityttää uuteen puhelimeen vaihto.

oon niin tottunut tuon puhelimen stylukseen, etten haluaisi välttämättä kirjoittaa tekstiviestejä enää näpyttelemällä. Jos tuosta ominaisuudesta kuitenkin päätän luopua, haluan ehdottomasti puhelimeen rullan, niinkuin p800:ssa. Ilmeisesti useissa vanhoissa Sony Ericssoneissa on tuo rulla, uudemmista malleista en tiedä.

Bluetooth olis kiva olla mukana (taitaa olla vakio nykyään), että sais kännyn synkattua Macin iCalin ja Osoitekirjan kanssa. WLANista plussaa. Mitään mp3-soitinta tuon yhteyteen en tarvitse, mutta se taitaa tulla väkipakolla mukaan jo noiden vaadittujen ominaisuuksien mukana.

Nopeasti netistä katottuna M600i vaikuttais mun käyttöön passelilta, oliskos hinnasta mitään hajua? Ei kellään olisi kokemusta ko. luurista?

Kalliimpi vaihtoehto on tietysti P990i ja sen esiasteet, mut tiedä sitten. On tänä päiväna hivenen turhan hintava mun käyttööni.


Edit: Ilmeisesti vain
M600i, P910i, P900 ja nykyinen luurini P800 ovat tekstintunnistuksella varustettuja. *hymy*
Sallakat

Posts: 2,220

#69 • • Sallakat jungle, baby !

LooPy, 21.7.2006 12:45:


Bluetooth olis kiva olla mukana (taitaa olla vakio nykyään)

bluetooth ei todellakaan ole vakiona puhelimissa. Tosin en tuollaisista sonyista sun muista tiedä mitään kun mulla on ollu vaan nokialaisia ja samsung.


Nopeasti netistä katottuna M600i vaikuttais mun käyttöön passelilta, oliskos hinnasta mitään hajua?



kokeile: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/
1ncarnation

Posts: 542

#70 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
z800i rulaa :D
harmi ku kenelläkään ei näytä olevaan 3g et voisin videopuheluita soittaa :P
ois kiva kokeilla miten ne skulaa

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

yana

Posts: 877

#72 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Twist, 20.7.2006 23:41:

Eipä kannata viellä ainakaa ostaa n91:stä ... buginen paska .. Nokia tykkää pistää noita puhelimia puolivalmiina markkinoille.. *toktok**eiei*



softapaivitys on iisi tehda :) jos ma haluaisin jonkun puhelimen niin en ma sen ostamista lykkaisi parin bugin takia. (nokia nyt ei ole tod ainoa joka laittaa puhelimia ulos vaikka softassa olisi muutama known defect^H^H^H^H^H^Hfeature

onneksi tulevaisuudessa firmiksen paivitys on vielakin triviaalimpi homma kunhan valmistajat alkavat tukea OMAn fota spekseja


btw onko kellaan kokemuksia 6820:sta? sen saisi muutamalla eurolla omaksi mutta en haluaisi vaihtaa s60 -> s40 ellei puhelimen kayttomukavuus ole muutoin kohdallaan. hamaa hieman toi liikuva naytto..
Sallakat

Posts: 2,220

#73 • • Edited Sallakat jungle, baby !

Sunflower, 20.7.2006 22:30:
Samsung olisi ihan kiva käytössä, JOS toimisi. *prkl*



Mulla on aina ollu nokialaisia, paitsi nyt kerran oli kaksi kuukautta samsung. Ei sitä kauempaa huvittanut käyttää kun siinä oli ne pikkujutut mitkä ärsytti, onneks se oli just sen 2kk vanha kun vaihdoin niin sai vielä "jopa" 160 vaihdossa väliin.
Faijakin vielä vannoi samsungien nimeen kaiken kuulopuheen ym perusteella ennenkuin omasta luuristaan (muutaman kuukauden vanha, pidetty kuin kukkaa kämmenellä) irtosi simpukkamallin vastakkaiset puolet kokonaan irti *igor* Kaupassa väitettiin ettei samsung vaan voi mennä noin rikki ellei sitä ole pahasti tiputettu tyyliin kilometrin korkeudelta aukinaisena. "no kun vaan voi mennä" jiisös. Mutsinkin samsung on ollut huollossa ja pariin otteeseen. Ei näin.

Oma nokialainen 6681 (sama kuin N70, mutt ei vaan n-sarjaa ja ilman videopuhelua) on ollut tosi jees ostos. Bluetooth ja muistikortti löytyy, mitkä on omat vaatimukset. Päivitin just vakiomuistikortin 1GB muistikorttiin, maksoi vaan jotaa reilu 30 ja mahtuu kivasti monenmoisia pelejä ja softaa *vink*

Ai niin ja positiivista oli myös se, että kun heti innostuksissani olin saanut puhelimen melkein tukkoon latauksillani niin ei tarvinnu ku pistää koodi sisään ja forkata koko puhelin. Nokian sivuilta löyty vielä ne ohjelmistot mitkä forkkauksessa hävis.

Mutt jos oikeesti sais sellasen puhelimen kun haluaa niin siinä ois palmi ja kännykkä samassa. Onhan noita kai jo, mikä lie Qtek, muttei uskalla ostaa ties kuinka paskoja ne vielä ovat.

edit: forkkaus
yana

Posts: 877

#74 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Sallakat, 21.7.2006 13:00:

Mutt jos oikeesti sais sellasen puhelimen kun haluaa niin siinä ois palmi ja kännykkä samassa. Onhan noita kai jo, mikä lie Qtek, muttei uskalla ostaa ties kuinka paskoja ne vielä ovat.




duunikaverilla on tollanen ja on ollut erityisen tyytyvainen
Zandy

Posts: 273

#75 • • Edited Zandy

Sunflower, 20.7.2006 23:21:


No tuo mun kiroilema Samsung on juurikin kamera, jonka puhelintoiminnot eivät toimi. (Huollon mukaan puhelimessa ei tosin ole mitään vikaa, se ei vain pelaa yhteen soneran kanssa?)



Samat sanat. Vaihdoin muutama vuosi sitten Nokiasta Samsungiin ja alusta asti oli ongelmia puhelimen kanssa. Muutaman kerran se kävi huollossa ja mitään vikaa ei koskaan löydetty, vaikka puhelintoiminnot takkuilivat koko ajan. Ei yhdistänyt puheluita, hävitti usein tekstiviestit niin ettei niitä koskaan tullut perille minulle saakka vaikka lähettäjä oli saanut välitystiedot viestin lähetyksestä, ei soinut vaikka soittajan päässä kuului normaali tuut-ääni jne jne...

Ja tosiaan kamera kyllä toimi moitteettomasti koko ajan... *justjoo*

Eipä ole ollut mitään vastaavia ongelmia nyt kun puhelin on taas nokialainen.
villelope

Posts: 2,846

#76 • • villelope Lope of Lope & Kantola

uana, 21.7.2006 12:57:
---
softapaivitys on iisi tehda :) jos ma haluaisin jonkun puhelimen niin en ma sen ostamista lykkaisi parin bugin takia. (nokia nyt ei ole tod ainoa joka laittaa puhelimia ulos vaikka softassa olisi muutama known defect^H^H^H^H^H^Hfeature


Mmmkay. Tsekkaas tää kertomus.
Sunflower

Posts: 363

#77 • • Sunflower

Zandy, 21.7.2006 13:38:
---
Sunflower, 20.7.2006 23:21:


No tuo mun kiroilema Samsung on juurikin kamera, jonka puhelintoiminnot eivät toimi. (Huollon mukaan puhelimessa ei tosin ole mitään vikaa, se ei vain pelaa yhteen soneran kanssa?)


---


Samat sanat. Vaihdoin muutama vuosi sitten Nokiasta Samsungiin ja alusta asti oli ongelmia puhelimen kanssa. Muutaman kerran se kävi huollossa ja mitään vikaa ei koskaan löydetty, vaikka puhelintoiminnot takkuilivat koko ajan. Ei yhdistänyt puheluita, hävitti usein tekstiviestit niin ettei niitä koskaan tullut perille minulle saakka vaikka lähettäjä oli saanut välitystiedot viestin lähetyksestä, ei soinut vaikka soittajan päässä kuului normaali tuut-ääni jne jne...

Ja tosiaan kamera kyllä toimi moitteettomasti koko ajan... *justjoo*

Eipä ole ollut mitään vastaavia ongelmia nyt kun puhelin on taas nokialainen.



Ilmeisesti jotain Samsungin perusvikoja, sillä mun puhelin tekee ihan samaa.. *prkl*
yana

Posts: 877

#78 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

LooPy, 21.7.2006 13:38:

Mmmkay. Tsekkaas tää kertomus.



toi vaan todistaa etta paamiehella on patematonta vakea duunissa hoitamassa noita. ja tietysti sen etta on ikavaa jos on niin kiinni puhelimessaan ettei voi luopua siita pariksi paivaksi.

disclaimerina tahan sen verran etta nokian projekteja tehdessa paivittelin itse servicepointissa protoihin firmiksia aika usein, joten mulla on tuosta ehka hieman ruusuinen kuva. ja toisaalta mua ei paljon haittaa vaikka puhelin olisi huollos viikonkin.

siltikin sanoisin etta nama ovat aika harvoja tapauksia ja vaatii tosiaan urpoja paivittamaan puhelimesi.
andi--

Posts: 1,381

#79 • • andi-- lunttu

uana, 21.7.2006 12:57:
btw onko kellaan kokemuksia 6820:sta? sen saisi muutamalla eurolla omaksi mutta en haluaisi vaihtaa s60 -> s40 ellei puhelimen kayttomukavuus ole muutoin kohdallaan. hamaa hieman toi liikuva naytto..



Ihan mukava puhelin, sopivan pieni jne. Kamera suhteellisen surkea ja näyttö fyysisesti aika pieni. Plussia qwerty-näppiksestä (*sydän*), bt:stä ja kalenterista.

S60:sta en ehkä ite lähtis S40:ään enää vaihtamaan, isompaan näyttöön ja monipuolisempiin softiin ehtinyt jo tottua. Isommalla rahalla voi tietysti vaihtaa E70:een, josta sit löytyy qwertyn lisäks paljon kaikkea mukavaa, mutta painii jo ihan eri luokassa.

--
- RAAH -

yana

Posts: 877

#80 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

andi--, 21.7.2006 15:17:
---
uana, 21.7.2006 12:57:
btw onko kellaan kokemuksia 6820:sta? sen saisi muutamalla eurolla omaksi mutta en haluaisi vaihtaa s60 -> s40 ellei puhelimen kayttomukavuus ole muutoin kohdallaan. hamaa hieman toi liikuva naytto..

---


Ihan mukava puhelin, sopivan pieni jne. Kamera suhteellisen surkea ja näyttö fyysisesti aika pieni. Plussia qwerty-näppiksestä (*sydän*), bt:stä ja kalenterista.

S60:sta en ehkä ite lähtis S40:ään enää vaihtamaan, isompaan näyttöön ja monipuolisempiin softiin ehtinyt jo tottua. Isommalla rahalla voi tietysti vaihtaa E70:een, josta sit löytyy qwertyn lisäks paljon kaikkea mukavaa, mutta painii jo ihan eri luokassa.



hups. bloody typoes. tarkoitin siis tuota 6280:a.

tuosta vaarasta puhelimesta on nappituntumaa sen verran etta aika miellyttava puhelin joo, itse en tykkaa vaan qwertyista yhtaan...