Ostin tuossa muutama vuosi takaisin Sony Ericssonin P800-puhelimen. Puhelimen läppä on lähtenyt omille teilleen jo vuosi takaisin, mutta pärjään hyvin myös virtuaaliläpällä.
Nyt kun akun kesto on hyvällä säällä max 3 päivää (duunipuhelin Nokia 6101 pysyy päällä semmoseen kaksi viikkoa), alkaa mietityttää uuteen puhelimeen vaihto.
oon niin tottunut tuon puhelimen stylukseen, etten haluaisi välttämättä kirjoittaa tekstiviestejä enää näpyttelemällä. Jos tuosta ominaisuudesta kuitenkin päätän luopua, haluan ehdottomasti puhelimeen rullan, niinkuin p800:ssa. Ilmeisesti useissa vanhoissa Sony Ericssoneissa on tuo rulla, uudemmista malleista en tiedä.
Bluetooth olis kiva olla mukana (taitaa olla vakio nykyään), että sais kännyn synkattua Macin iCalin ja Osoitekirjan kanssa. WLANista plussaa. Mitään mp3-soitinta tuon yhteyteen en tarvitse, mutta se taitaa tulla väkipakolla mukaan jo noiden vaadittujen ominaisuuksien mukana.
Nopeasti netistä katottuna M600i vaikuttais mun käyttöön passelilta, oliskos hinnasta mitään hajua? Ei kellään olisi kokemusta ko. luurista?
Kalliimpi vaihtoehto on tietysti P990i ja sen esiasteet, mut tiedä sitten. On tänä päiväna hivenen turhan hintava mun käyttööni.
Edit: Ilmeisesti vain
M600i, P910i, P900 ja nykyinen luurini P800 ovat tekstintunnistuksella varustettuja.