bubbelgum, 18.9.2006 18:59:
---
Aune-mummo, 18.9.2006 18:46:
6 V SITTEN , EI OLLUT LÄHELLÄKÄÄN , NIIN PALJOO "ÖYSKÄÄMISTÄ" KUN NYT ...ET KATSOKAA VAAN PEILIIN JA JONOTTAKAA KILTISTI , TURVATARKASTUKSEEN , tai jättäkää ne kamat narikkaan , ja tyhjentäkää ne taskut pieniin sieviin kätösiinne valmiiksi ja näyttäkää järkkärille mitä kannat messissä.. ja taas yks valittamisen aihe vähemmän . EI OLE NIITÄ KÄSILAUKKUJA PYÖRIMÄSSÄ PITKIN TANSSILATTIOITA.
---
---
Sanoin että jatkot sit toisessa threadissa kiitos, mutta nyt en kyllä oikein ymmärrä että mikä tän viestin pointti oikein oli. Kerta mua quottasit, niin munko nyt pitäis kattoa siihen peiliin? Olenko mä sanonut että turvatarkastus on perseestä? Ei, en ole. Turvatarkatus on hyvä asia koska sillä estetään ainakin osittain huumeiden pääsy bileisiin. Mutta se on perseestä että osa ihmisistä tarkastetaan ja osa ei. Ja vaikka olenkin kanssasi aika pitkälti samaa mieltä, niin en siltikään tajua että mikä pointti sulla oli olevinaan kun quottasit mun viestiä. Mullekko sä suuntaat ton kiukun siitä että öyskääminen ja kaman käyttö on lisääntynyt? News flash, se vituttaa mua aivan yhtä paljon kun suakin.
Ps. Luetun ymmärtäminen ois aika pop.
Tätähän palstaa lukee kumminki muutkin kun me 2 ja tossa sun kirjoituksessa sattui vaan lukemaan että 6V SITTEN , ja käsittääkseni mä olen kirjoittanut monikossa. lue ,katsoKAA , jonottaKAA, ´
> ja se on fakta , että mitä enemmän bileissä diilataan ja öyskätään sen varmemmin me saadaan sinne kaveriksi myös KRP, se on tässä vaiheessa ihan vitun turhaa hommaa vinkuu et ku on turvatarkastus, KUKAAN BILEJÄRJESTÄJÄ TUSKIN TAHTOO , ETTÄ BILEISTÄ KANNETAAN JÄTKIÄ JÄTESÄKISSÄ PATOLOGISELLE.. niin että seuraavia bileitä odotellessa*nukkuu*