HOUSENATION electribe @ KAAPELITEHDAS Helsinki 16.9.2006

728 posts, 37 pages, 148,528 views

Aune-mummo

#641 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

bubbelgum, 18.9.2006 18:59:
---
Aune-mummo, 18.9.2006 18:46:

6 V SITTEN , EI OLLUT LÄHELLÄKÄÄN , NIIN PALJOO "ÖYSKÄÄMISTÄ" KUN NYT ...ET KATSOKAA VAAN PEILIIN JA JONOTTAKAA KILTISTI , TURVATARKASTUKSEEN , tai jättäkää ne kamat narikkaan , ja tyhjentäkää ne taskut pieniin sieviin kätösiinne valmiiksi ja näyttäkää järkkärille mitä kannat messissä.. ja taas yks valittamisen aihe vähemmän . EI OLE NIITÄ KÄSILAUKKUJA PYÖRIMÄSSÄ PITKIN TANSSILATTIOITA.*eiei*

---

---

Sanoin että jatkot sit toisessa threadissa kiitos, mutta nyt en kyllä oikein ymmärrä että mikä tän viestin pointti oikein oli. Kerta mua quottasit, niin munko nyt pitäis kattoa siihen peiliin? Olenko mä sanonut että turvatarkastus on perseestä? Ei, en ole. Turvatarkatus on hyvä asia koska sillä estetään ainakin osittain huumeiden pääsy bileisiin. Mutta se on perseestä että osa ihmisistä tarkastetaan ja osa ei. Ja vaikka olenkin kanssasi aika pitkälti samaa mieltä, niin en siltikään tajua että mikä pointti sulla oli olevinaan kun quottasit mun viestiä. Mullekko sä suuntaat ton kiukun siitä että öyskääminen ja kaman käyttö on lisääntynyt? News flash, se vituttaa mua aivan yhtä paljon kun suakin.

Ps. Luetun ymmärtäminen ois aika pop.

Tätähän palstaa lukee kumminki muutkin kun me 2 ja tossa sun kirjoituksessa sattui vaan lukemaan että 6V SITTEN , ja käsittääkseni mä olen kirjoittanut monikossa. lue ,katsoKAA , jonottaKAA, ´

> ja se on fakta , että mitä enemmän bileissä diilataan ja öyskätään sen varmemmin me saadaan sinne kaveriksi myös KRP, se on tässä vaiheessa ihan vitun turhaa hommaa vinkuu et ku on turvatarkastus, KUKAAN BILEJÄRJESTÄJÄ TUSKIN TAHTOO , ETTÄ BILEISTÄ KANNETAAN JÄTKIÄ JÄTESÄKISSÄ PATOLOGISELLE.. niin että seuraavia bileitä odotellessa*nukkuu*

Sunflower

#642 • • Sunflower

Juhgu, 18.9.2006 17:16:

Ja periaatteellisella tasolla sit pitäisi olla herskahauvelit paikalla kaikissa yli x (2000?) henkilön pippaloissa. Vaikka koirat onkin ihan kivoja otuksia, niin en minä ainakaan hirveästi ilahdu siitä ajatuksesta että ne nuuskivat minua useammin kuin naapurin Taunoa siksi että me käydään eri bileissä, ja mun bileet on muutaman kukkahattutädin mielestä HUUMEBILEITÄ missä kuunnellaan HUUMEMUSIIKKIA.

Meitä oli neljän hengen porukka, josta yhdelle yritettiin tarjota jotain nappeja, mulle yritettiin myydä ja mun mieheltä (kuski, joka seisoskeli selvinpäin katsomassa keikkaa muutama metri turvatarkastuksesta) yritettiin ostaa. Ehkä myö ollaan vain tosi epäilyttävän näköistä porukkaa ja huumeita ei oikeasti ollut yhtään keskivertoa enempää.:D

Mut juu, bileet oli ja meni. Paljon palautetta oli mielessä reissun jälkeen, mutta eiköhän nuo kritiikit löydy jo tästä viidestätoista sivusta. Mutta ihan mielenkiintoinen reissu kieltämättä.

Andy Braun
Hardfloor
Genki

Siinä oli kolme hyvää syytä saapua paikalle (vaikkakin Andy Braunin settiä ei tullut tarpeeksi kattavasti kuultua huonon paikan takia).
tbo

#643 • • Edited tbo budhisattva

leka, 17.9.2006 10:32:

Pari miinusta kyll tuli myös koko illalle mm: korvatulppia ei saanut mistään,

narikan tienoilla jollain pöydällä oli myynnissä.

vesiloppui ja hanaa ei kuulemma ollut,

jokasessa vessassa oli hanoja kyllästymiseen asti, ja siel partsin psykestagella oli yks siinä _tanssilattialla_, ihan seinään pultattuna. ei voi olla liian vaikeeta löytää sellasia, tai sit on vaa puusilmä.

tapahtuma alkoi noin puoltuntia myöhässä ja odottelu kylmässä ei ollu kivaa.

no joo..tollasta se tuppaa olemaan kun isompaa tapahtumaa kootaan kasaan. Mut ens kertaa silmälläpitäen.

Yksi ihme oli se ett siinä hima&salin kohdalla oli anniskeluvapaa alue (ei juomia saanu kiikuttaa puristamoon)

kaapelin ja alkoholilain ihmeellisyyksiä, ei liity varsinaisesti HNiin mitenkään. Eräs kummastusta herättäneistä jutuista oli se et VIP-bussista ei saanu poistua bissen kanssa anniskelualueelle, joka alko bussin ovelta. Outoo, mut who cares.

ja olis ollu hauskaa jos joissakin kohdissa olis ollu penkkejä.

Mitä, eikö sinne tultu tanssimaan :) no joo, olis siel voinu jossain muuallakin istua kun lattialla.

noh ehkä mä olen vaa nirso*hmph*

Älä huoli, se menee ohi aikanaan...

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

bubbelgum

#644 • • bubbelgum ~sylikissa~

Aune-mummo, 18.9.2006 19:43:
Tätähän palstaa lukee kumminki muutkin kun me 2 ja tossa sun kirjoituksessa sattui vaan lukemaan että 6V SITTEN , ja käsittääkseni mä olen kirjoittanut monikossa. lue ,katsoKAA , jonottaKAA, ´

> ja se on fakta , että mitä enemmän bileissä diilataan ja öyskätään sen varmemmin me saadaan sinne kaveriksi myös KRP, se on tässä vaiheessa ihan vitun turhaa hommaa vinkuu et ku on turvatarkastus, KUKAAN BILEJÄRJESTÄJÄ TUSKIN TAHTOO , ETTÄ BILEISTÄ KANNETAAN JÄTKIÄ JÄTESÄKISSÄ PATOLOGISELLE.. niin että seuraavia bileitä odotellessa*nukkuu*
---

Edellenkin olisi kiva jos lukis vähän tarkemmin että mitä toiset on kirjottanu. Mä olin maininnut postauksessani Screenin 6v synttärit kaapelilla. En sanonut mitään siitä mitä on tapahtunut 6 vuotta sitten. Miten voisinkaan sanoa, enhän mä silloin ole vielä edes käynyt konemusabileissä.

Ja edelleenkään mä en ole kertaakaan "vinkunut" siitä että on turvatarkastukset, ne on edelleenkin mun mielestä hyvä olla. Mutta olisi suotavaa että niissä kohdeltaisiin kaikkia bilettäjiä samalla tavalla.

Että mitä jos ens kerralla lukisit vähän tarkemmin sen mitä muut on kirjottanut. Ja kirjottaisit oman postauksesi vähän selkeämmin niin että tajuaa kenelle oot vihanen ja kenelle suuntaat sun kritiikin. Koska tollanen caps-lock huutaminen ja riehuminen ei hyödytä yhtään mitään. *piis*

--
Hullu ku pullosta tullu.

tbo

#645 • • Edited tbo budhisattva

ronroer, 17.9.2006 21:34:

Lavojen suunnitteluissa ja dekoissa ei ollut hurraamista, tosin ei ne silmiinpistävän huonotkaan olleet.

Delerium-stagen puolella niistä vastanneena voin vaan todeta et jos olis ollu enemmän aikaa, oisit siinä kohtaa myös saanu enemmän. Puolustuksekseni sanon kuitenkin et noita dekoja et kyllä takuulla ollu nähny aikasemmin.

Mut ens kerralla takuuvarmasti paremmin ja ennennäkemättömämmin.

--
-tbo
--

Kissu

#646 • • Kissu
Mulla oli kivaa *sydän* Musiikki maistu (varsinkin Marko Laine, Spiller, aamuissa Nessi) ja seura oli mitä mainiointa!! Kiitos ystäville ja järjestäjille bileistä ...Mä haluun takas...
leka

#647 • • leka anteeksi olen eläin

tbo, 18.9.2006 19:48:
---
leka, 17.9.2006 10:32:

Pari miinusta kyll tuli myös koko illalle mm: korvatulppia ei saanut mistään,

---

narikan tienoilla jollain pöydällä oli myynnissä.

Mulle tarjottiin ei oo:ta *ding*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

tbo

#648 • • tbo budhisattva

Sallakat, 18.9.2006 12:17:

Kenen olivat ne upeat decot psyke stagella? ihan kuin olisin nähny tuon tyylisiä juttuja aiemmin jossain hmmm....

Löfin Jussin, ja joo, kyl noit on siellä täällä metsän siimeksessä ja vähän muuallakin täs vuosien mittaan näkyny. Jatkossa enemmän, isompia, parempia ja psykedeelisempiä :) http://jlof.com

--
-tbo
--

MADDS

#649 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
Siis olipas hauskaa olla pitkästä aikaa Bileissä lahen ulkopuolella!!!*aplodit*
Ja voih, Dave the Drummer*plur*rokkas täpötäysii *sydän* vihdoinki pääsin kuulee ite äijää niin monen mahtavan biisin takaa. vaikka sillä rupes pomppii pahasti yks levy,ni äijä osas korjaa niin etten ees huomannu.Maukas meininki, rumpali on päälikkö *pihkassa*
Kalja oli kallista ja hyvä etten eksyny.
Lahtibussi oli paras bussi, kiitos Koleralle paluu matkan viihdykkeestä *nauru*
ja ISOkiitos bileiden järkkääjille!!
Jäckki arvostaa *iloinen*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

Duukkis

#650 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Aivan kuten etukäteen ounastelin, Genki ja Proteus olivat esiintyjistä parhaimmat, mutta muinakin aikoina ja muilla lavoilla kuuli välillä hyviä kappaleita. Merikaapelihallin möykkä kuului aluksi vähän häiritsevästi Techno/breaks huoneeseen, mutta ehkä sitten totuin siihen myöhemmin. Jonottaminenkaan ei juuri haitannut, mutta olisi sisäänpääsyä voinut nopeuttaakin paremmilla järjestelyillä. Ehkä sitten ensi kerralla, ja jos silloin on yhtä hyviä esiintyjiä, niin tulen myös paikalle!
Amuck

#651 • • Edited Amuck dub-i-dub
Valivalivalivalivali.

Kassin tarkistus ei harmittanut yhtään. Vettä sai hanasta ihan niin paljon kun jaksoin juoda. Tuolien puuttuminen ei haitannut, koska hyvä musiikki pakotti tanssimaan. Ihmisiä ei ollut liikaa, vaan aina löytyi tilaa tampata. Ok, joillekin esiintyjille olisin suonut paremmat (arvoisensa) olosuhteet, mutta muhun jotenkin vetoaa kolkot varastohuoneet, eli ei miinuksia siitäkään. :) Eikä kukaan ole edes muistanut kehua että vessapaperikin riitti!

Ai niin, ja jos jotakuta vielä ne sipsit surettaa, niin voin omasta kukkarosta tarjota estrellapussin. Täältä hakemaan vaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

laite

#652 • • laite MastahWankah

Amokk, 18.9.2006 23:14:
Ai niin, ja jos jotakuta vielä ne sipsit surettaa, niin voin omasta kukkarosta tarjota estrellapussin. Täältä hakemaan vaan.

Tuo tänne vaa! Tai toteutetaan turkubussissa suunniteltu keinosiemennysprojekti!
#653 • • niomic Guest

Amokk, 18.9.2006 23:14:

Hyvähän sun on tommosia lupailla ku asut siel turkkuses ja kaikki teikäläiset sai jo sipsit matkalla niinQ! *valivali valivali BATMAN!*
Prime Number

#654 • • Prime Number UG-///
Kertakaikkisen loistava idea vetää molttonilla kaapelihalli kahtia ja sulkea sillä viellä parveke.
Suuresta, ilmaa hyvin kierrättävästä tilasta, oli kätevästi saatu 4 pientä koppia joissa ilma muuttuu niin paksuksi että sitä voisi veitsellä leikata. Ja mikä viellä parasta, myös lämpötilat näissä kopeissa muuttuvat suorastaan saunamaiseksi, kyllä meitsi kiittää. Ei tullut kylmä.

Ja entäs sitten useampia eri musiikkityylejä samanaikaisesti?
Suorastaan nerokasta, minne ikinä menitkään niin kuulit kätevästi myös viereisten salien musiikin.
Tämähän säästää jalkoja kun ei tarvitse ravata kaikkien salien väliä.
Parhaimmillaan tämä oli psyke huoneessa kun kuuli samanaikaisesti psykeä, acidiä ja hrd-nrg:yä.
Kyllä, mikäpä sen ihanampaa korville kuin kuunnella kurasista laatikoista lähtevää yhdeksi puuroksi sulautuvaa bassovahaa. Minä kiitän, tätä ei saa muualla.

Ja entäs sitten mainostus? Se oli mahtavaa se, kampanjaan lienee pumpattu melkoinen satsi rahaa. Ilmeisesti budjetista leikattiin mainostukseen viellä vähän ylimääräistä kun tekniikasta oltiin jouduttu vähän karsimaan. No ei se mitään, musiikkiahan sinne on tultu kuuntelemaan.
Oon kuullu että 90 luvulla reivattiin pelkän taskulampun valossa, tuli erittäin oldschool fiilis.
Sinänsä kyllä omituista, kun eräskin nimeltämainitsematon järkkäriryhmään kuuluva henkilö, mulle kerran ekoissa trancexperienceissä leveili kuinka hänen bileissään oli silloin joskus yli 2 kertaa enemmän valoa kuin txc:ssä. Lienee eurolla vähemmän ostovoimaa nykyään.

Joo-o meinasin melkein jättää väliin, sääli etten jättänyt.

Mä en vaan millään opi, että on olemassa tiettyjä bileitä, jotka vaan kannattais jättää väliin.
Kerta toisensa jälkeen kuitenkin niihin lähden, koska niitä järjestämässä on ihmisiä joilla oikeasti on potentiaalia tehdä ihan helvetin hyvät bileet.
Sääli vaan että on olemassa tietty fuck-up kerroin joka nousee exponentaalisesti per bile ja se on aloittanut nousemisensa jo 90 luvulta.

Musiikki oli kyl just jees. *piis*

--
Repikää siitä

genki

#655 • • Edited genki

milo, 17.9.2006 07:41:
Ja Genki voisi paljastaa settinsä toisen tai kolmannen biisin, sellaisen melki suorabiittisen elektrotekhause-vaikutteisen hittipotentiaalin.

ekat neljä biisiä mitä soitin oli:

Infusion - 'Troika'
Nine Inch Nails - 'The Hand That Feeds' (Photek RMX)
Plump Dj's - 'Electric Disco' (D Ramirez RMX)
Agent K - 'Black Haze' (Aquasky RMX)

epäilen että tarkoittamasi biisi on tuo Plumppareiden sähködisko Ramirezin remiksinä.

juu kiitos kaikille jotka jaksoi tanssia mun settiä vaikka itteä masensikin aika reippaasti siitä hetkestä lähtien kun näki sen stagen millä soittaa. no, tietääpähän taas paikkansa kun ensin käveli niiden pääsalien läpi, sokaistui lasereista ja screeneistä ja sit tuli sinne nurkkaan katsomaan muutamaa pyörivää valoa ja paria hassua kaiutinta. aina kun tuli suvantokohta omassa musassa niin viereisestä huoneesta jyräs basari läpi... ellei sit sattunut soittaan vinyyleitä jolloin suvantokohdissa kiersi basso niin pahasti että ei kuullut varmasti mitään muuta kuin HUUUUUU.

no, tällasta tällä kertaa. kiitos ihmiset palautteista vaikka tuskin ne mua noihin pääsaleihin ikinä nostaa. 12 vuotta soitettu b-luokan saleissa ja eipä näytä tilanne muuttuvan. ;] pitäis varmaan ruveta soittaan transea kans itekin. ;]]

dave the drummer oli kyl megavittuuntunut siitä soittomestasta... yritti mies kovasti hymyillä mut kommentit oli aika murskaavia kun vähän siinä sen setin aikana laukkuja hakiessani juttelin.

edit: joo oli kyllä ihan kivaakin bileissä sit kun ehti hetken siellä kierrellä. serotonttu live oli tosin ainoa kiinnostava artisti mitä näin kun kiertelin, ihan kuin ainakin kolmella lavalla olis tullut täsmälleen samaa musaa mut vähän eri temmoissa. ehkä en tajunnut nyanssieroja tms. kavereita tuli nähtyä jonkun verran mut suurin osa porukasta oli tosi nuorta ja tuiki tuntematonta.

--
crop circles in the carpet

Sensation

#656 • • Sensation
noo osa on ehkä ollu siälä jonkun muistivihkon kanssa et mistä o tullu miinusta ja mistä on tullu plussaa, mäen ainakaa keskittyny mihkään muuhun ku siihen että musiikki kuulosti hyvältä ja oli hyvä fiilis kun on kaikki kaverit ympärillä ja onnellisia, parhaiten heitti kumminkin proteus orkidea ja hardfloor. tosi ihanat bileet oli ja toivottavasti tampereellekkin saapuu runsaasti porukkaa housenationeihin *tanssittel**joo**lmao*
Keba

#657 • • Keba
Imho aika turhaa nitistä, että korvatulppia ei myyty, jokaiselle kuitenkin ihan selvää, että siellä soitetaan musiikkia, ja kovaa. Voi bileisiin valmistautua hakemalla aina (?) avoinna olevasta apteekista itselleen tulpat.

Tai vaikka ottaa kahdet kerralla, ei tarvitse sitten ensi kerralla hakea bileisiin niitä.

*vinkvink* Hankkikaa avaimenperä, jossa korvatulpat pysyvät messissä aina.
Claquesous

#658 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa

reivi, 19.9.2006 10:58:
noo osa on ehkä ollu siälä jonkun muistivihkon kanssa et mistä o tullu miinusta ja mistä on tullu plussaa, mäen ainakaa keskittyny mihkään muuhun ku siihen että musiikki kuulosti hyvältä ja oli hyvä fiilis kun on kaikki kaverit ympärillä ja onnellisia, parhaiten heitti kumminkin proteus orkidea ja hardfloor.

noo, vaikka ihmiset ovat listanneet plussia ja miinuksia tai jopa laittanut pelkkiä vitutuksen aiheita ei se tarkoita että jengi olisi siellä heilunut mustan vihkosen kanssa kirjottelemassa tuntitolkulla, joillekin on vain helpompi laittaa vaikka palautetta jäsentäen sen sillai listaksi ns. ranskalaisin viivoin, niillä(kin) saatto olla vaikka hyvät fiiwikset siellä, hei.

--
32. of December

tumpsi

#660 • • tumpsi rekisteröitymätön

genki, 19.9.2006 10:56:
kavereita tuli nähtyä jonkun verran mut suurin osa porukasta oli tosi nuorta ja tuiki tuntematonta.

no oon mä kuiteski koht 23.
tost vois jo loukkaantua :(

sitäpaitsi soitathan sä tranceeki ;D