728 posts, 37 pages, 148,988 views
niomic, 17.9.2006 19:20:
---
Siren, 17.9.2006 19:15:
Kyl täytyy sanoo, et olihan taas bileet mä olin ainaki ihan liekeissä jos jotai miinusta nii jonotus sisälle kesti ihan törkeen kauan, en tajuu miten se tökki nii pahasti ja siin kahen jälkee alko kyl vähän hyytyy ku vesi loppu. Ei voi ymmärtää miks veden annetaan loppua
---
Ymmärrän etteivät kaikki halua mitään kaapelin hanavettä vedellä, mutta ainakin hyvin monet kävivät lataamassa vesivarastojaan Psykehuoneen isossa lavuaarissa.
John, 17.9.2006 19:04:
Huh? Mistä minne ei saanut viedä? Kyllä mä ihan surutta painelin tuoppi kädessä paikasta toiseen... :D
hallucinogen, 17.9.2006 19:25:
---
Huh? Mistä minne ei saanut viedä? Kyllä mä ihan surutta painelin tuoppi kädessä paikasta toiseen... :D
---
Merikaapelihallista ei saanut mennä viinan kanssa ulos ja samoin puristamosta ei saanu tulla ulos juoman kanssa. Siinä välissä oli joku "anniskeluvapaa"-alue?
Juhgu, 17.9.2006 14:53:
Wolde, 17.9.2006 03:50:
---
John, 17.9.2006 03:48:
Kolmeakymppiä en olisi maksanut.
---
en onneksi maksanut itsekään.
---
Onko kenenkään muun mielestä ihan käsittämättömän typerän näköistä kun ihmiset pätevät vipeillään julkisesti? :D
Shota, 17.9.2006 19:36:
Muuten, tuleeko vielä kuvia tapahtumasta tälle tai jollekin muulle sivulle?
John, 17.9.2006 19:37:
---
eikä näin ollen jokaisesta lauseesta tarvi vetää johtopäätöksiä virtuaalipippelin kasvattamisesta.
Minnie10, 17.9.2006 16:52:
Lahtibussilla tulleena sisäänpääsy sujui suht. hyvin. Turvatarkastus oli tiukka ja olisin odottanut huumekoirien olevan paikalla, jos näin isolla mittakaavalla mennään. Mutta eipä nekää kaikkee haista :)
---
hallucinogen, 17.9.2006 04:20:
Mua henkilökohtaisesti pisti ihmetyttää ( jälleen kerran ) tää ettei saanut viedä juomia tiettyjen alueiden välilllä.
---
piepie, 17.9.2006 12:39:
Techno/breaks huone oli aika vitsi. Ääni aika surkeaa kun Genki aloitti. Välillä kun kävin kurkkaamassa Dave The Drummer soitteli ihan rullaava teknoa, mut tuonkin huoneen järjestelyt olisi voinut tehdä paljon paremmin (vrt. kun joskus samassa tilassa oli Rauta-stage). Microstagesta nyt ei paljon sanottavaa ole. Hyvät levyjukat soitti tyhjille seinille ja ohikulkijoille.
---
Lahtibussilla tulleena sisäänpääsy sujui suht. hyvin. Turvatarkastus oli tiukka ja olisin odottanut huumekoirien olevan paikalla, jos näin isolla mittakaavalla mennään. Mutta eipä nekää kaikkee haista :)
---
Juhgu kommentoi edelliseen:
Tuon viimeisen lauseen takia en ole ihan varma - siis oliko tämä jotain sarkasmia mitä en tajunnut, vai olisitko oikeasti halunnut huumekoirat paikalle? Voin luvata että kun ne kerran haukahtavat aiheetta sinun kohdallasi, olet varmasti vähemmän innokas tuollaiseen kontrolliin.
rmtn, 17.9.2006 14:08:
---
tiutui, 17.9.2006 14:00:
Ja muistan hämärästi lupailleeni taas lisäillä ihmisiä mun kaverilistoille täällä...arvatkaa vaan muistanko enää nimiä ? Jos muistatte niin palataan asiaan..
---
---
rmtn, 17.9.2006 11:35:
joku halus välttämättä että lisään hänet kavereihini. en ny muista että kuka, joten voisitko ystävällisesti ilmoittaa ni saadaan homma hoidettua ;P
---
haha oiskohan se sitten menny näin. en muuten YHTÄÄN muista että mistä jutusta mahdollisesti on ollu puhetta tms ... :D tais se alottelu paukku sittenkin toimia...
ronroer, 17.9.2006 21:34:
Seuraavaksi varmaan joutuu maksamaan vessan käytöstä (käsienpesu erikseen) ja naisten tiirailusta.
Minnie10, 17.9.2006 21:10:
---
---
---
Juhgu kommentoi edelliseen:
Tuon viimeisen lauseen takia en ole ihan varma - siis oliko tämä jotain sarkasmia mitä en tajunnut, vai olisitko oikeasti halunnut huumekoirat paikalle? Voin luvata että kun ne kerran haukahtavat aiheetta sinun kohdallasi, olet varmasti vähemmän innokas tuollaiseen kontrolliin.
---
Ehkä se johtuu työstäni ja siitä mitä tuolla satamassa välillä näkee tai ulkomaan bilekäynneistä (esim monday barin tekno-risteilyt tukholmasta), että niitä koiria odotin, jos kerran tiukkaa on. Jos ne haukahtaa, niin yleensä syystä ja jos ei ole syytä, niin miksi ei menisi tutkittavaksi.