HOUSENATION electribe @ KAAPELITEHDAS Helsinki 16.9.2006

728 posts, 37 pages, 148,376 views

#521 • • Edited niomic Guest

ville, 17.9.2006 16:56:
---
Juhgu, 17.9.2006 14:58:
Ai mitenniin bileiden järjestäminen suomessa epäkiitollista hommaa? :D

---

Ei bileiden järjestäminen ylipäätään ole epäkiitollista hommaa.... sen sijaan jos pitää bileet, joissa asiat tuntuvat menevän ehkä vähän eri tavalla kun mainonta on antanut ymmärtää, voi olla, että järjestäjälle jää lähinnä paha fiilis....

Hyvä esimerkki löytyy historiasta: L2000 ja monilla liki 1.5h jonotus ensin sisälle ja sitten turvatarkaustukseen. Lisäksi muutaman käytännön ongelma liikkumisessa ja vessoissa. Lopulta palaute oli paikoitellen murskaavaa. L2001:ssä järjestäjät hoitivat homman kotiin ja palaute oli äärimmäisen positiivistä.

Ja mitenhän tässä nyt unohdetaan ne varmasti tuhannet Menneet tapahtumat -threadit, mitkä ovat lähes täynnä hehkutusta kymmenien sivujen edestä? Ei tämä huono palaute tyhjästä tosiaankaan tule. Itse olin vielä kuullut pelkästään hyvää HN:n viimeisistä Kaapeli-bileistä, joten toki tämänlainen floppaus oli vielä isompi pettymys.

Edit: meni nyt quote vähän väärälle äijälle
laite

#522 • • laite MastahWankah

akiapina, 17.9.2006 16:51:
---
laite, 17.9.2006 16:48:
Nää turkubussissa jaetut sipsit ja juomat on muuten hyvää naposteltavaa samalla kun lukee tätä threadia <3

---

:D

..sitä paitsi joku tamperelainen kirjoitti just et se sai 15 frezzaa,mä ainakin sain vaan 4! ja estrelllan hot sweet chili chipsit loppu just mun kohdalla ja jouduin tyytymään manhattaneihin. kuin reilua tä sit on! hassua sinänsä että noista eväistä on kirjoitettu tuplasti enemmän kuin itse musiikista..

frezza.jpg

Korruptiojuomaa! Kyl maistuu hyvältä <3
Pacho

#523 • • Pacho
Nojuu lähti vähän käsistä, tuli sit oltua taas vaihteeks _kännissä_. Päästiin kymmenen aikoihin kaapelille ja taidettiin me siinä puolisen tuntia jonotella ja kun sisälle päästiin niin alkoikin koko illan kestänyt arpominen mihin suuntaan menisi eli valinnanvaraa oli ihan tarpeeksi ehkä liikaa? Tuli sitten juoksenneltua edestakas siellä sun täällä ja törmäiltyä tuttuihin. Olihan tuolla ihan hauskaa vaikka omat fiilikset ei ollut ihan parhaimmat eikä olossakaan hirveesti ollut kehumista :) Aika paljon ollu puhetta(valitusta) järjestelyistä, mut omasta mielestä homma toimi ihan tarpeeksi hyvin ja harvemmin mitkään ton kokoluokan bileiden järjestelyt toimii täydellisesti. Jäädään odottelemaan helmikuun housenationia kaapelitehtaalla.
#524 • • niomic Guest
Olihan minulla hyvääkin palautetta jonkin verran:

1. Merikaapelistagejen tykkigraffat + kangasbannerit olivat erittäin nättejä.
2. Ainakin yläkerran vessa veti miesten osalta erittäin hyvin.
3. Isommalla Balcony-stagella oli ainakin ajoittain erittäin muhkeat ja miellyttävät soundit ja valojukat? tekivät hyvää työtä - fiilis oli paikkaan erittäin sopiva.
4. Jos ei vuotamista oteta huomioon, oli melkein kaikilla stageilla hyväntuntuinen äänentoisto.
Dzad

#525 • • Edited Dzad Yks-kaks-RAX!

---
Nää turkubussissa jaetut sipsit ja juomat on muuten hyvää naposteltavaa samalla kun lukee tätä threadia <3

---

..sitä paitsi joku tamperelainen kirjoitti just et se sai 15 frezzaa,mä ainakin sain vaan 4! ja estrelllan hot sweet chili chipsit loppu just mun kohdalla ja jouduin tyytymään manhattaneihin. kuin reilua tä sit on! hassua sinänsä että noista eväistä on kirjoitettu tuplasti enemmän kuin itse musiikista..

Mitä? Sain vain yhden pussin! *grr* *nauru*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Saapasmono

#526 • • Saapasmono Passion-nisti

Ei niitä pitänykkä saada q neljä, mutta mä hamstarsin kaikki ylimääräset ku ei kerran muille kelvannu. :) Mutta olisin tuosta kyllä maksanut ilomielin enemmänkin, vaikka itse matkat jos niikseen. Rahaa se vaan on, vaikka sitä ei ikinä olis yhtää ylimäärästä. 60h työviikon jälkee kovin mielellään tämmöseen tapahtumaan. Tampereen bussi sattu vielä tulemaan sen verran hyvään aikaan, ettei siellä pahemmin mitää jonoa ollut. Ajoitus on kaiken A ja O, imo.
luode

#527 • • luode
oi oi oli kivaa. *sydän*

orkidean tahtiin tuli vedettyä ja oli niin kiva fiilis. yläkerran parvekkeillakin tuli tampattua. siellä vaan oli niiiiiin kuuma, ettei mitään rajaa ja ilmakin jotenkin ehkä huonoa, mutta sen ymmärtää kun sen verran jengiäkin siellä oli. alakerrassa viihty parhaiten. loppuiltaa kohden tietty alko vähän väsyä.

x:n baarimikko oli ehkä hieman jäässä yhessä vaiheessa, mut muuten palvelu oli jees. mitä nyt puoli kolmen (?) aikaa kun vettä olisin tahtonu tarjottiin eioota.

mukavaa oli ja seura hyvää.
Aethron

#530 • • Aethron Translusidinen olento
Aikalailla oli rahastuksen makua, kun siitä "palvelusta" piti maksaa 3 euroo..
ja lippuje hinta jo alunalkaen oli ihan liian kova. Jonotin sisään 45 minuuttia , jonka jälkeenne apaattiset lippukassan tätit laski 4 kertaa ne takasin annettavat rahat, eikä me mitään karttoja tai soittoaikatauluja saatu!!!!

Areenoita oli liikaa, eikä ne toiminut alkuunkaan. Äänet puski läpi ja tästä asiasta mun mielestä saa nillittää, bileissä äänentoisto on aika oleellinen asia.

Solarstone pelasti illasta sen minkä voi. mutta en enää silti mene HN:iin*uuh*
Tiura

#531 • • Tiura Taika
Ihan jees bileet oli.
Vähän rahastuksen makua..
Turhan kuuma alkoi olla jossain vaiheessa.
Mikään artisti ei oikein sykähdyttänyt sitten kuitenkaan sen kummemmin,
paitsi alter ego, joka sitten varmaan soittikin mielestäni illan parhaimman setin..
Marusha oli pettymys, kuten jo tampereella..luulisi, että jo noin monen vuoden jälkeen olisi tekniikka hallussa...
Vonsaku

#532 • • Vonsaku Säätäjä
Jonotus ei oikeen maittanu, mut muuten oli hyvä meno, kiitoksia kaikille.
Pikku jutut kondikseen niin napinakin vähenee.
hawkki

#533 • • Edited hawkki

Ana-5000, 17.9.2006 16:25:
---
Elias, 17.9.2006 05:42:

Ainiin ja ne kofeiinipillerit ei ole mitään ekstaasia, terveiset niille tarkastajille.

*piis*

---

Must on kuitenkin ihan ymmärrettävää et purkillinen valkosia pillereitä pitää jättää teknobileissä narikkaan..

Kyllä minä kävin narikasta hakemassa cofitabsit ja ilmesesti portsari katto mitä mä siinä tein kun viitto et mee vaan ohi ilman turvatarkastusta kun kävelin takas sisään. Ihan kuumottelematta siinä etsin ensin pari minaa et missä hemmetissä se purkki on siellä repussa jalöydettyäni laitoin sen ihan piilottelematta taskuun. Ja portsarit oli alta 5m päässä. Et en sit tiiä. Minulle ainakin kaikki henkilökunta johonka törmäsin oli todella asiallista ja myyjätytöt jaksoi hymyillä ja palvella :)
patis

#534 • • Edited patis 10

ville, 17.9.2006 16:56:

L2001:ssä järjestäjät hoitivat homman kotiin ja palaute oli äärimmäisen positiivistä.

Heh.. muistoja menneisyydestä. Annoin L2001:stä sellaista palautetta niiden omalla forumilla, että ylläpito päätti poistaa koko viestin. Enpä ollut tuolloin vielä rekisteröitynyt yhdellekkään puolueettomalle forumille.
KooKie

#535 • • KooKie aka. Petress Pan

laite, 17.9.2006 17:02:
---
---

---

---

<insert provokuva here>

Korruptiojuomaa! Kyl maistuu hyvältä <3

Tun landet kuittas paremmat kylkiäiset kuin me rehdit pks:laiset. Tästä lähtien porttari noille. *dissaa* :D

Ei vaan, voin mäkin valittaa. Otti aika huolella aivoon ensin jonotella ulkona ja kun luuli, että salvation (vessa) vihdoin häämöttää, niin seuraavaksi jonoteltiin turvatarkastukseen. Mut joo, en tiä muista, mutta kyllä mä Kaapeli -bileissä odotinkin suht tarkkaa tavaroiden tutkimista, eli otin sisään vaan setelit, viuhkan ja huulirasvan, missä ei kauheesti tutkittavaa ole. Pahassa flunssassa ois tehnyt mieli kurkkupastillitkin ottaa mukaan, mutta tajusin ihan itse, ettei ehkä oo toivettakaan päästä niiden kanssa sisään smoothisti. (Että kyllä ne pitkät tarkastusjonot johtuu ihan siitä, mitä ihmiset ihan itse päättää sisään roudata.)

Kyllä siinä tuntu jo, että kipeeltä pettää keho alta ja siitä syystä oli hetken henkisestikin suht rikki, mutta kyllä siellä sit jalka nous ja hymyilytti ja musiikki maistui. Jos ei yhdessä huoneessa, niin ei ollut pitkä matka vaihtaa seuraavaan. :)

Ja komppaan täysin erästä viestiä, missä todettiin, että on hyvä käydä harvoin bileissä, niin keskittyy siihen olennaiseen, eikä pilkunviilailuun. Sitähän ne sanoo, että parhaat bileet on omassa pääkopassa, joskus vois miettiä kanssa tältä aspektilta.

Mä en muuten ole enää yhtään niin kipeä kuin eilen päivällä, vaikka pohdinkin tuolla, että kuolenkohan tänään. Kyllä toi on ilmeisesti mulle sielunpelastusmusan ohella myös ruumiinpelastusmusaa. Kiitos ääliöille päänhajotusseurasta, tykkään teistä, kun saatte mut näyttämään fiksulta! :D Gorillalle ja Joutsenelle söpöilystä pojot, ootte te vieläkin ihan "hyviksiä" mun mielestä. Ja kait mä sittenkin päästäisin noita landeja yhä tänne, kun se turkulainen oli eri kiva. <3

Kiitti ja plur, seuraavalla kerralla alasti bileisiin.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

milo

#536 • • milo Plaugenaut

akiapina, 17.9.2006 17:42:
---
oisit ostanut litran maitoa niinkuin joku raumalainen teknopuristi :D

Sekin taisi jäädä Puristamon lattialle odottamaan parempia päiviä. :D Ja täytyy varmaan ryhtyä kahviaddiktiksi, että saa nuo frezzat juotua ennen ensi kuun puoliväliä.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

John

#537 • • John Lauma

hallucinogen, 17.9.2006 04:20:
Mua henkilökohtaisesti pisti ihmetyttää ( jälleen kerran ) tää ettei saanut viedä juomia tiettyjen alueiden välilllä.

Huh? Mistä minne ei saanut viedä? Kyllä mä ihan surutta painelin tuoppi kädessä paikasta toiseen... :D

--
Fancy some cheese, Gromit?

Siren

#538 • • Siren Seinäruusu
Kyl täytyy sanoo, et olihan taas bileet *hihu**plur**tanssittel**jiihaa**aplodit* mä olin ainaki ihan liekeissä *hihu* jos jotai miinusta nii jonotus sisälle kesti ihan törkeen kauan, en tajuu miten se tökki nii pahasti ja siin kahen jälkee alko kyl vähän hyytyy ku vesi loppu. Ei voi ymmärtää miks veden annetaan loppua *eikä*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

bbq

#539 • • bbq Mite päi se pyörii ?
Huhhuh.. Tulipahan hikoiltua Proteuksen setin aikana ja muutenkin joka lavalla tuli polcattua. Loisto bileet oli, harmi vain että kebabhouse iski oven säppiin 2200. Prkl kun oli nälkä.
#540 • • niomic Guest

Siren, 17.9.2006 19:15:
Kyl täytyy sanoo, et olihan taas bileet *hihu**plur**tanssittel**jiihaa**aplodit* mä olin ainaki ihan liekeissä *hihu* jos jotai miinusta nii jonotus sisälle kesti ihan törkeen kauan, en tajuu miten se tökki nii pahasti ja siin kahen jälkee alko kyl vähän hyytyy ku vesi loppu. Ei voi ymmärtää miks veden annetaan loppua *eikä*

Ymmärrän etteivät kaikki halua mitään kaapelin hanavettä vedellä, mutta ainakin hyvin monet kävivät lataamassa vesivarastojaan Psykehuoneen isossa lavuaarissa.