HOUSENATION electribe @ KAAPELITEHDAS Helsinki 16.9.2006

728 posts, 37 pages, 148,991 views

Sparkling

#541 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

niomic, [

---

Ymmärrän etteivät kaikki halua mitään kaapelin hanavettä vedellä, mutta ainakin hyvin monet kävivät lataamassa vesivarastojaan Psykehuoneen isossa lavuaarissa.

Jep, ja se vesi oli viel ihanan kylmää *joo*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Siren

#542 • • Siren Seinäruusu

niomic, 17.9.2006 19:20:
---
Siren, 17.9.2006 19:15:
Kyl täytyy sanoo, et olihan taas bileet *hihu**plur**tanssittel**jiihaa**aplodit* mä olin ainaki ihan liekeissä *hihu* jos jotai miinusta nii jonotus sisälle kesti ihan törkeen kauan, en tajuu miten se tökki nii pahasti ja siin kahen jälkee alko kyl vähän hyytyy ku vesi loppu. Ei voi ymmärtää miks veden annetaan loppua *eikä*

---

Ymmärrän etteivät kaikki halua mitään kaapelin hanavettä vedellä, mutta ainakin hyvin monet kävivät lataamassa vesivarastojaan Psykehuoneen isossa lavuaarissa.

Olisin halunnu, mut tyhmyyksissäni laitoin ekan vesipulloni roskiin, kirosin itseäni moneen kertaan ton takia. Ja naisten vessassa jossa ite kävin tuli vaa lämmintä vettä..

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

hallucinogen

#543 • • hallucinogen Edain

John, 17.9.2006 19:04:
Huh? Mistä minne ei saanut viedä? Kyllä mä ihan surutta painelin tuoppi kädessä paikasta toiseen... :D

Merikaapelihallista ei saanut mennä viinan kanssa ulos ja samoin puristamosta ei saanu tulla ulos juoman kanssa. Siinä välissä oli joku "anniskeluvapaa"-alue?

--
pikku-*possu*

John

#544 • • John Lauma

hallucinogen, 17.9.2006 19:25:
---
Huh? Mistä minne ei saanut viedä? Kyllä mä ihan surutta painelin tuoppi kädessä paikasta toiseen... :D

---

Merikaapelihallista ei saanut mennä viinan kanssa ulos ja samoin puristamosta ei saanu tulla ulos juoman kanssa. Siinä välissä oli joku "anniskeluvapaa"-alue?

Aijaa :D Se selittää miks järjestysmiehet katto mua niin pitkän :D

--
Fancy some cheese, Gromit?

Nika

#545 • • Nika
Koko tapahtumasta: party oli ihan OK, mutta olisi ihan kivaa jos koko rakennuksessa olisi järjestetty yksi tila jossa soittaisi rauhallisempi musiikki ja ihmiset voisivat keskustella rauhassa ja muutenkin levätä. Illan lopussa monet istuivat lattialla jolle koko tapahtuman aikana ihmiset kaatoivat olutta, vetta ja ties mitä muuta. *possu*
Muuten, tuleeko vielä kuvia tapahtumasta tälle tai jollekin muulle sivulle?
John

#546 • • John Lauma

Juhgu, 17.9.2006 14:53:

Wolde, 17.9.2006 03:50:
---
John, 17.9.2006 03:48:

Kolmeakymppiä en olisi maksanut.
---
en onneksi maksanut itsekään.
---

Onko kenenkään muun mielestä ihan käsittämättömän typerän näköistä kun ihmiset pätevät vipeillään julkisesti? :D

Tarkoittaako mielestäsi se ettei itse maksanut lipustaan, että leuhkii olevansa vip? Entä jos sattuikin vaan olemaan mukavia kavereita jotka tarjoutuivat sponssaaaman? Kaikkia ei jaksa skenepisteet kiinnostaa, eikä näin ollen jokaisesta lauseesta tarvi vetää johtopäätöksiä virtuaalipippelin kasvattamisesta.*toktok*

--
Fancy some cheese, Gromit?

laite

#547 • • laite MastahWankah

Shota, 17.9.2006 19:36:
Muuten, tuleeko vielä kuvia tapahtumasta tälle tai jollekin muulle sivulle?

Multa tulee ainakin, kunhan järjestäjät hyväksyvät noiden julkaisun.
anis

#548 • • anis
Proteus rokkas*jiihaa* Loppuaika menikin sitten bostaillessa lavalta lavalle. Jonottaminen ei tietenkään tuntunut mukavalle.. Eikä ollu ensimmäinen kerta, kun lupaillaan vähän liikaa mainoksissa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

#549 • • Hexe Guest
Olis varmaan pitäny olla kännissä niin olis jaksanu paremmin jonottaa. Käsittämätöntä et näin isoissa bileissä on 1 sisäänkäynti mistä pääsee 4 ihmistä kerrallaan... 40 min. ulkona ei miellyttäny ja laski fiiliksiä. Koko sisäänpääsy oli hirvee fiasko!

Mutta:
Hardfloor!!! Jösses mitä saundia pojat tuuttas, ylitti odotukset roimasti ja sai jalanki vähä vipattaa vaik selvinpäi miltei olinki!

Spiller oli positiivinen yllätys! Alun teknoilut oli vitun kovia.

Alter Egolla oli pari tosi maistuvaa raitaa, mut ihmisten vähyys vei varmaan jäbän fiiliksiä et uskoisin olevan parempi jos olis enemmän lössiä ollu.

Ihmisten vähyys tuol areenal johtu just siitä et sitä vitun bisseä ei saanu viedä sinne. Harmittaa ihan sikana, mut ei voi mitään kai :)

Marko laineen loppu kolisi kyllä hyvin vaik joka toinen raita tuntuikin olevan itel kans koton :D Mut sääli vain ihmisten vähyys. Olisin itekin tullu aikasemmin mut se 40 min. jonotus vaan ei joustanu... Tai sit mä olin liian myöhäs. Olis ollu aikasemmin niin olisi jononki välttäny.

Hienot bileet silti ja itellä oli kivaa ja kyl kannatti lähteä! Kiitosta vaan järjestelijöille!
Juhgu

#550 • • Juhgu Virnistelijä
Eikös noissa kiistanalaisissa bussikyydeissä ja sipsitarjoiluissa ollut ideana että saadaan enemmän bilettäjiä paikalle ja sen myötä niistä aiheutuneet kulut tasan tai ehkä plussallekin järjestäjille? Eli siis se tuskin nosti helsinkiläisten ym. lippujen hintaa. Jos oma lippu ei siitä kallistu niin minun puolestani ainakin ihan sama vaikka rovaniemeläisille tarjottaisi samaan hintaan helikopterikyyti kuohari- ja kaviaaritarjoilulla.

John, 17.9.2006 19:37:
---
eikä näin ollen jokaisesta lauseesta tarvi vetää johtopäätöksiä virtuaalipippelin kasvattamisesta.*toktok*

Okke sori, my bad!

Minnie10, 17.9.2006 16:52:
Lahtibussilla tulleena sisäänpääsy sujui suht. hyvin. Turvatarkastus oli tiukka ja olisin odottanut huumekoirien olevan paikalla, jos näin isolla mittakaavalla mennään. Mutta eipä nekää kaikkee haista :)

Tuon viimeisen lauseen takia en ole ihan varma - siis oliko tämä jotain sarkasmia mitä en tajunnut, vai olisitko oikeasti halunnut huumekoirat paikalle? Voin luvata että kun ne kerran haukahtavat aiheetta sinun kohdallasi, olet varmasti vähemmän innokas tuollaiseen kontrolliin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

blastic

#551 • • blastic ballistic ballstick

---
hallucinogen, 17.9.2006 04:20:
Mua henkilökohtaisesti pisti ihmetyttää ( jälleen kerran ) tää ettei saanut viedä juomia tiettyjen alueiden välilllä.
---

Mulla oli kans tuoppi kourassa kun ekan kerran kävin puristamon puolella vain todetakseni siellä olevan vielä hiljaista. Mennessä välitilan ovilla eivät järkkärit sanoneet mitään, mutta kun menin pois, tämä samainen järkkäri jonka edestä olin kävellyt n. 15 sekuntia aikaisemmin sanoi, ettei juoman kanssa saa poistua tilasta. Oli siinä järjestysmieskin vähän ihmeissään kun selitin tilanteen, ja pääsin sentään takaisin hallien puolelle. *nauru*
alke

#552 • • alke is history.

piepie, 17.9.2006 12:39:
Techno/breaks huone oli aika vitsi. Ääni aika surkeaa kun Genki aloitti. Välillä kun kävin kurkkaamassa Dave The Drummer soitteli ihan rullaava teknoa, mut tuonkin huoneen järjestelyt olisi voinut tehdä paljon paremmin (vrt. kun joskus samassa tilassa oli Rauta-stage). Microstagesta nyt ei paljon sanottavaa ole. Hyvät levyjukat soitti tyhjille seinille ja ohikulkijoille.

Tähän ei voi kuin todeta miten paljon _oikeasti_ pätevä dj-mikseri ja äänitarkkailija vaikuttaa asiaan. Asiasta löytyy Klubitusta vähän pläräämällä topic jos toinenkin, mutta näköjään vaikka miten paljon aiheesta jauhaa, opiksi on vaikea ottaa.

Ts. onko mikään ihme että ääni on puurolla kun mikserinä on DJM-600, masterit täysillä, PA huutaa leipää (ääni = kanttiaaltoa) ja deejiinä puolikuuro ja -sokea britti?
Minnie10

#553 • • Minnie10

---
Lahtibussilla tulleena sisäänpääsy sujui suht. hyvin. Turvatarkastus oli tiukka ja olisin odottanut huumekoirien olevan paikalla, jos näin isolla mittakaavalla mennään. Mutta eipä nekää kaikkee haista :)
---

Juhgu kommentoi edelliseen:
Tuon viimeisen lauseen takia en ole ihan varma - siis oliko tämä jotain sarkasmia mitä en tajunnut, vai olisitko oikeasti halunnut huumekoirat paikalle? Voin luvata että kun ne kerran haukahtavat aiheetta sinun kohdallasi, olet varmasti vähemmän innokas tuollaiseen kontrolliin.

Ehkä se johtuu työstäni ja siitä mitä tuolla satamassa välillä näkee tai ulkomaan bilekäynneistä (esim monday barin tekno-risteilyt tukholmasta), että niitä koiria odotin, jos kerran tiukkaa on. Jos ne haukahtaa, niin yleensä syystä ja jos ei ole syytä, niin miksi ei menisi tutkittavaksi.
#554 • • Annakins Guest
Mulla oli sillee aika superkiva ilta eilen!

Järjestelyt oli aika suuri pettymys, mutta eiköhän sitä oo ruodittu täällä jo tarpeeksi.
Mikki

#555 • • Edited Mikki
--SENSUURI ISKI--

--
Names are for friends, so I dont need one.

tiutui

#556 • • tiutui

rmtn, 17.9.2006 14:08:
---
tiutui, 17.9.2006 14:00:
Ja muistan hämärästi lupailleeni taas lisäillä ihmisiä mun kaverilistoille täällä...arvatkaa vaan muistanko enää nimiä ? *nauru* *sydän* Jos muistatte niin palataan asiaan.. *lmao*

---

---
rmtn, 17.9.2006 11:35:
joku halus välttämättä että lisään hänet kavereihini. en ny muista että kuka, joten voisitko ystävällisesti ilmoittaa ni saadaan homma hoidettua ;P

---

*lmao* haha oiskohan se sitten menny näin. en muuten YHTÄÄN muista että mistä jutusta mahdollisesti on ollu puhetta tms ... :D tais se alottelu paukku sittenkin toimia...*joo*

HAHA! Se olit SINÄ just. *nauru**tirsk* Nyt mä muistan... *tanssittel*

--
Psy VS. HC -Toimii!!!!

Hila

#557 • • Hila
Muutamat asiat olisi voinut hoitaa paremmin. Tän kokoselle tapahtumalle tuo yksi sisäänkäynti oli riittämätön... tuli vähän semmonen fiilis että "ei paljoa kiinnosta, saadaan me niiltä rahat kuitenkin". Rahastuksen makua oli myös siinä pakollisessa palvelumaksussa - olisi voinut rehellisesti lisätä vaan lipun hintaan.

Enpä kuitenkaan voi sanoa ettei olis ollu hauskaa! *hymy* Ainakin Airwaven setti piti tiukasti tanssilattialla. Se kikkailu kävi välillä mauttomaksi, mutta tuli kyllä muutamia erittäin virkistäviä raitoja herralta. Loppuillasta eksyin Spilleriä kuuntelemaan: Puristamon ilma oli raikasta ja viileää, tilaa oli mukavasti ja biisit iski suoraan selkäytimeen. *nauru* Siellä tulikin tampattua niin kauan kunnes jalat meni lopullisesti rikki. Positiivinen fiilis jäi siis näistä bileistä.

PS. Kyllä tää sipsi/juoma/bussikyyti-mainonta oli kohtalaisen epäselvää: "Kaikki tapahtumaan lähtevät bussikuljetukset ovat ilmaisia! Hinta 28+bf 2 sisältää: 3 juomaa, 2 pussia chipsejä..."
Tuo "Hinta 28+bf 2" kun ei viittaa oikeen mitenkään "ilmaisiin bussikyyteihin". Eniwei, itse en valita, saihan parilla eurolla frezzat ja sipsit kotimatkalle muutenkin, mutta tuskin täällä kannattaa ketään lukihäiriöiseksi haukkua.
ronroer

#558 • • ronroer Tavan Betauros
Joo, hintaan ja ennakkohypeen nähden tapahtuma oli pettymys. 45min jonotus on ihan täyttä paskaa ja 3E yllärirahastus ei-mistään on silkkaa vittuilua. 3E niinku mistä hyvästä, jos lipun kerran on jo hommannu ja takin jättää autoon? Seuraavaksi varmaan joutuu maksamaan vessan käytöstä (käsienpesu erikseen) ja naisten tiirailusta. Tosin ne saattoi olla "haudattu" virvokkeitten hintoihin kun pelkkä vesi maksoi 3E WTF?
Lavojen suunnitteluissa ja dekoissa ei ollut hurraamista, tosin ei ne silmiinpistävän huonotkaan olleet. Mutta haikeana tuli kuitenkin mieleen joku samanhintanen Laserpoint....

Vastaavasti esiintyjät pistivät 100 lasissa :) Hardfloor ei pettänyt (yllätys) ja Solar stonen loppuhuipennus ei jättänyt todellakaan kylmäksi! Sääli että HF:n kanssa Airwave ja Proteus meni pahasti päällekkäin... Protskua oisin halunnu bilettää enemmänkin kun sen 45-30 min mikä jäi käteen mut hyvä että sit es sen verran.
Sen verran kuitenkin vielä risua että miks siellä yläkerran 'saunatiloissa' ei voinu vaikka avata niitä perkuleen ikkunoita??

--
Tällä mennään

Twist

#559 • • Twist Team Kemuttajat

ronroer, 17.9.2006 21:34:
Seuraavaksi varmaan joutuu maksamaan vessan käytöstä (käsienpesu erikseen) ja naisten tiirailusta.

Muualla euroopassa olen tähän jo törmännyt .. Siis ,että vessakäynti maksaa. *eiei*
anis

#560 • • Edited anis

Minnie10, 17.9.2006 21:10:
---

---
---

Juhgu kommentoi edelliseen:

---

Ehkä se johtuu työstäni ja siitä mitä tuolla satamassa välillä näkee tai ulkomaan bilekäynneistä (esim monday barin tekno-risteilyt tukholmasta), että niitä koiria odotin, jos kerran tiukkaa on. Jos ne haukahtaa, niin yleensä syystä ja jos ei ole syytä, niin miksi ei menisi tutkittavaksi.

Nojoo.. Mutta onhan se alentavaa joutua sinne tarkastukseen jos on puhtaat paperit. Vielä kivempaa sinne ois joutua kun lempidj on lavalla.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.