Noloja tilanteita

196 posts, 10 pages, 78,240 views

blastic

#141 • • Edited blastic ballistic ballstick

SyndroDome, 13.10.2006 00:11:

Olin ilmeisesti nukkunut niin pahasti toisen käteni päällä, että se oli täysin puutunut ja tuntu oli hävinnyt kokonaan.

Aarghh... se on kyllä hämärä fiilis kun olkapäästä tuntuu roikkuvan muutama kilo elotonta lihaa. Joskus on tullut herättyä käden puutumiseen ja kun on yrittänyt nousta istumaan niin toinen käsi vaan roikkuu siinä vieressä :-). Siinä sitten on hetki tullut tokittyä sormella ja ihmeteltyä. Eikä edes ole tullut mieleen kokeilla muukalaista (tosin siinä on vaan semmonen pieni käytännön pulma jos koko käsivarressa ei o pienintäkään eloa :-/)
Miika

#142 • • Miika

blastic, 13.10.2006 01:18:
---
Olin ilmeisesti nukkunut niin pahasti toisen käteni päällä, että se oli täysin puutunut ja tuntu oli hävinnyt kokonaan.

---
Aarghh... se on kyllä hämärä fiilis kun olkapäästä tuntuu roikkuvan muutama kilo elotonta lihaa. Joskus on tullut herättyä käden puutumiseen ja kun on yrittänyt nousta istumaan niin toinen käsi vaan roikkuu siinä vieressä :-). Siinä sitten on hetki tullut tokittyä sormella ja ihmeteltyä. Eikä edes ole tullut mieleen kokeilla muukalaista (tosin siinä on vaan semmonen pieni käytännön pulma jos koko käsivarressa ei o pienintäkään eloa :-/)

Kannattaa ottaa toimivalla kädellä toimimattoman ranteesta kii ja ravistaa oikein kunnolla. Pikkuhiljaa veri painuu takasin käsiin sormia myöten ja tuntoo palaa säikähdyksen hälvettyä. Oon kokenu muutaman kerran ja on nihkeet.
Freja

#143 • • Freja Sihteeri

tunto oli hävinnyt kokonaan. Mahtoi se olla hurja näky, kun meikäläinen riuhtoo omaa kättään väkivalloin keskellä yötä *hymy*

Aina ku mul käy näin, ni rupee vaan naurattaan, koska tulee mielee Ace Ventura II ja ku siihe ammutaan niitä nuolia :DDD joskus huvikseni rupeen heiluun ku hullu ja käkätän ittelleni, joskus tyydyn vaa toisella kädellä siirtään tunnotonta kättä parempaan asentoon ja nukahdan samantien.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

#144 • • sapeli jokukukamikä?
Ei nyt mitään ihan HIRVEEN noloa tilannetta tuu mieleen, mut aika usein tulee kyl esim. flaikkuja jakaessa juteltua suht kovaan ääneen kaverin kanssa niitä näitä ja välillä ihmiset luulee tietenkin että heistä puhutaan. Pahin ehkä vähään aikaan on kun oltiin jakamassa flaikkuja joku mummeli tuli sitten sellaisen hakemaan. Odotin korrektisti 5 sekuntia että mummeli lyllersi kuulolaitteenkantaman päähän ja sanoin sitten kaverille: "Jos näen ton mamman bileissä ni sit pistetää kyl tyrät rytkymään!"

Ohi käveli just sillä hetkellä toinen hiukan vanhempi naishenkilö joka oli justiinsa ottanut flaikun mukaansa, mutta kääntyi kävellessään katsomaan aika pahasti. *super**blush*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lyylikki

#145 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä yritän aina availla niitten uusien junien ovia niistä vessan oven napeista. Kiva kun se löyhkä leviää siihen junaneteiseen ja mä ihmettelen, kun ovi ei vaan aukee *toktok*
Dacey

#146 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
yläasteella juoksin oven läpi.. semmonen puinen ovi mis oli lasit.. vähän turhan kovalla vauhdilla ni meni aika moneen osaan se lasi.. ikinä ei tullut toista tilalle.. paras oli se et kävelin iha tyytyväisenä ulos enkä osallistunu siivoomiseen ennenko tuliin pyytämään.

Toi ny ehkä on se noloin..
kaverin muutamat nolohkot tulee mieleen.. esitteli itsensä riparilla väärällä nimellä vahingossa. miten kukaan esittelee itseään vahingossa väärällä nimellä *hih*

erään kaverin korvan takana oleva finni herätti äidissä semmoisen kauhistuksen että passitti lapsensa (siis jo täysi-ikäisen) lääkäriin joka nauraa hekotti päin kaverin tulipunaista naamaa...

ei ollu omia mut ite kyllä jaksan tirskua noille aina kun muistan *tirsk*
daisy

#147 • • daisy

satumetsä, 7.10.2006 13:13:
Mun nolot tilanteet liittyy usein siihen että repeän ihan totaalisesti. Eli olen saanut vuosia aivan järkyttäviä naurukohtauksia ja usein väärissä paikoissa/tilanteissa. Enkä saa sitä naurua loppumaan vaikka kuinka yritän. Noloin naurukohtaus tuli yläasteella kun menimme lakitiedon tunneilla seuraamaan oikeudenkäyntiä. Minä ja ystäväni repesimme totaalisesti ja meidät melkein heitettiin ulos. Koko tunti meni siihen että yritin olla repeämättä ääneen. Koko oikeudenkäynti meni totaalisesti ohi.

Haha, mulle on käyny ihan samalla tavalla oikeudenkäyntivierailulla lakitiedon tunnilla *tirsk* Huvittavaa tässä on myös se, että se tapahtu kans kouvolassa (en tosin tiedä missä toi sulle tapahtu, mut ainakin profiilista päätellen asustelet nykyään siellä) *pepsodent*

--
See tomorrow, Feel today, Say goodbye to yesterday

RainChild

#148 • • RainChild

Dacey, 18.10.2006 21:08:
-clips-
Toi ny ehkä on se noloin..
kaverin muutamat nolohkot tulee mieleen.. esitteli itsensä riparilla väärällä nimellä vahingossa. miten kukaan esittelee itseään vahingossa väärällä nimellä *hih*
-clips-

Tässä muutama viikko sitten kun meillä oli oman aineen opiskelijoiden kastajaiset, niin oli sitten pienet hipat ja boolia tarjolla. Laseina oli kertakäyttömukit ja niihin sitten sain kirjoittaa nimensä. Kirjoittelin siihen sitten nimeni ja jonkun aikaa join siinä sitten jo... Katsahdin sattumalta mukiini jossain vaiheessa ja olin kirjoittanut siihen "SATU" *whaat* ja nimeni ei siis todellakaan ole Satu, ei mitään sinne päinkään *lmao*, ei edes toinen nimi. Eikä kukaan paikallaolleista ollut Satu... Tähän päivään menessä en ole tajunnut miten näin kävi *eikä*

Niin ja olin muuten vielä aivan selvinpäin sinä iltana, vettä litkin *nauru*, että siihenkään ei voi vedota.

--
Rainchild is back home

vinsku

#149 • • vinsku huba huba
Kulta soitteli viime viikolla leiriltä inttikaverinsa luurilla ku oma oli rikki. En sitte tallentanu numeroa, kun tunnistin aina että kulta soittaa ku näkyy ruudulla että +358123877randomia ja vastasinkin aina että "moiiiiiiiiiiiiiiiii kultaaa" -sellasella söpöllä pikkulikkaäänellä.

Noh, kerran vastasin taas normaaliin tapaani, mutta luurin toisessa päässä oli joku puhelinmyyjä joka hetken naurettuaan kysyi, että vastaanko mä aina tuntemattomiin numeroihin noin iloisesti :D Olin ihan nolona ja selitin että luulin että mun poikaystävä soittaa. :D

Huh *nolo*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

#150 • • *Mirri* Guest

yaya, 30.10.2006 23:08:
Poden ikäkriisiä ja väitin lauantaina kiven kovaa täyttäväni ensi kesänä 22 vuotta ja ajauduin kyseisestä aiheesta jopa pieneen väittelyyn poikaystäväni kanssa, jonka mielestä täyttäisin 23 vuotta. Nolo tilanne tulikin vastaan kun suoritin muutaman pluslaskun ja tajusin olevani väärässä *nauru*

Meidän Mini! *sydän* Haluisitsä tähän samaan syssyyn kertoa myös sun teorias joutsenista? *tirsk*
#151 • • *Mirri* Guest

yaya, 30.10.2006 23:13:
Molen edelleen vakuuttunut siitä että joutsenet lentää lyhyet matkat ja kävelee pitkät! *nauru*

Juu juu. Taas tänää näin joutsenen kävelevän reppu selässä länsiväylää pitkin. *nauru* Ja uintihan tapahtuu kodin läheisyydessä ja taukopaikoilla..*tirsk*
anis

#152 • • anis
Joskus Tampereella asuessani minulla oli aamulla koulua, mutta naapuri soitti kovalla musiikkia enkä saanut nukuttua. Psyykkasin itteni hyvin vihaiseksi ja menin pimpottelemaan ovikelloa. Oven tulikin avaamaan sen verran hyvännäköinen jätkä että mietin etten todellakaan halua olla tommosen kanssa riidoissa tai alkaa marisemaan sille musiikista.. Sitten tää jätkä on siinä tietysti silleen että: "Niin?" Mä tietysti oon ihan lukossa ja seison hölmönä ja kohta sieltä tulee: "Niin hei mä kuulin että teillä on bileet, ajattelin vaan että oisinks mäki voinu tulla*blush*?" Haha, no ei siinä mitään, se mies oli että:" No tuu nyt ihmeessä" En kyl menny kouluun seuraavana päivänä*tirsk*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

WiljamiDzay

#153 • • WiljamiDzay Nyypiö

Morrowe, 30.10.2006 23:14:
oltiin ystävän ja minulle ennen tuntemattoman ystävän-ystävän kanssa "parilla". tämä ystävän ystävä oli juuri joutunut viettämään aikaa erossa miehestään... puhui miehestään ikävissään koko ajan. parin siiderin päästä käytiin vessassa, ja keskustelu meni jotenkin näin...

y-y: tuonne baarin vessaan oli vedetty uudet viemärit ja putket, huomasittekos?

minä (nousuhumalaisen arkkitehtiopiskelijan innokkuudella): no hemmetti tottakai huomasin, kukahan hemmetti ne oli asentanut??? kun oli jäänyt runkoputki puoliksi näkyviin koppien puolelta ja liitoksetkin ihan rumasti, kaakelien saumoista puhumattakaan...

y-y: (itkuisella äänellä) mun mies ja sen firma teki ne just ennen ku lähti reissuun, niil oli kiire *itkua* *hammastenkiristystä*

loppuilta meni tosi mukavasti *pepsodent* lähdettiinkin sitten kotiin suoraan siitä baarista eikä jatkettukaan seuraavaan, niinkuin oli tarkoitus *ding*

joskus voisi opetella olemaan hiljaa mielipiteistään *justjoo*

Tuossa tilanteessa ystävän ystävä ainakin mun nähdäkseni veti ylireaktiot koomisuuteen asti... Tyyliin sä sanoisit onpas paska keli, toinen rupee itkemään että mun ikuisiksi ajoiksi loppuviikoksi kadonnut mies pitää tihkusateesta (saa keksiä muita vastaavia(mielellään parempia) esimerkkejä... *nauru*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

SyndroDome

#154 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Hih, muistupas yllättäen mieleeni tämmönen eräs sekoilu joskus elokuisena yönä. Oi näitä ihania flashbackejä *hih*

Eräänä yönä heräsin siihen, että jonkun vieraan ihmisen käsi oli meikäläisen mahan päällä. No ensi reaktioni oli tiestysti se, että WTF?!*whaat* kuka vit**u mun vieressä oikeen on?! No tarrasin oikealla kädelläni voimakkaasti kiinni tästä "vieraan ihmisen" kädestä ja koitin heittää sitä pois siitä mun päältä. Siinä sitten hetken sekoilin ja ihmettelin et mitä vit**ua täällä oikeen tapahtuu ja kuka tos on, kunnes tajusin, että tämä "vieras käsi" olikin minun oma vasen käteni *nauru**ding*

Olin ilmeisesti nukkunut niin pahasti toisen käteni päällä, että se oli täysin puutunut ja tunto oli hävinnyt kokonaan. Mahtoi se olla hurja näky, kun meikäläinen riuhtoo omaa kättään väkivalloin keskellä yötä *hymy*

Viime aikoina on taas pariin kertaan herännyt yöllä kesken unien ja huomannut, että käsi on tunnoton. Tosin näillä kerroilla en oo alkanut riehumaan ja heittelemään kättäni pitkin kotia, vaan oon tyytyväisenä hieman hihitellyt ja jatkanut unia *hymy*

--
Life is full of choises.

oooo

#155 • • oooo

daisy, 30.10.2006 22:05:

Haha, mulle on käyny ihan samalla tavalla oikeudenkäyntivierailulla lakitiedon tunnilla *tirsk* Huvittavaa tässä on myös se, että se tapahtu kans kouvolassa (en tosin tiedä missä toi sulle tapahtu, mut ainakin profiilista päätellen asustelet nykyään siellä) *pepsodent*

Oho. Joo Kouvolassahan se tapahtu *nauru*
#156 • • Fuzzy Guest

anis, 30.10.2006 23:18:
Joskus Tampereella asuessani minulla oli aamulla koulua, mutta naapuri soitti kovalla musiikkia enkä saanut nukuttua. Psyykkasin itteni hyvin vihaiseksi ja menin pimpottelemaan ovikelloa. Oven tulikin avaamaan sen verran hyvännäköinen jätkä että mietin etten todellakaan halua olla tommosen kanssa riidoissa tai alkaa marisemaan sille musiikista.. Sitten tää jätkä on siinä tietysti silleen että: "Niin?" Mä tietysti oon ihan lukossa ja seison hölmönä ja kohta sieltä tulee: "Niin hei mä kuulin että teillä on bileet, ajattelin vaan että oisinks mäki voinu tulla*blush*?" Haha, no ei siinä mitään, se mies oli että:" No tuu nyt ihmeessä" En kyl menny kouluun seuraavana päivänä*tirsk*

Tää oli ku suoraa jostain leffasta*nauru* "sit ne rakastu jne.."*hih* aika hyvä
anniini

#157 • • anniini a-double n-double i-n-a
Almost locking yourself into a computer class at your university for the whole night: priceless. I nearly succeeded! :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

sare

#158 • • sare
Viime kesänä tapasin yhen miehen jonain la iltana/yönä ja annoin sitten numeroni. (huomio tässä että olin juonut sinä iltana _todella_ paljon). seuraavana päivänä mies pyysi treffeille, suostuin, vaikka en ees muistanu kunnolla minkä näkönen se oli...
Illemmalla sitten venailin tätä ihmistä leffateatterilla ja hetken päästä viereiseltä terassilta tuli joku mielestäni samanäköinen mies ja kysyi että mennäänkö parille tohon terassille- suostuin koska oletin kyseessä olevan sama henkilö. (tässä vaiheessa kaverille lähti viesti et "miten mä oo voinu olla ton kanssa eilen")
Kun oltiin hetki istuttu niin tajusin että oikea treffikumppanini on tulossa kadun toisella puolella ja katteli vähän ihmetellen mitä oikein teen:D hoidin tilanteen vielä tyylillä, eli nousin vaan mitään sanomatta terassilta ja lähettiin leffaan*tirsk*
nolotti, mutta lähinnä oli niin tyhmä olo, viimistään siinä vaiheessa kun kaverilta tuli viesti et niin miten sulla menee siel*eiei*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Miinapiina

#159 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
olin 15 vee ja ekaa kertaa yötä yhellä poitsulla 17 vee jonka kaa olin "seukannut" vähän aikaa...

eka oltiin ajelee kaupungilla (sillä oli joku kuski, oli siis vloppu ja oltiin dokailee ja ne asu tuol jokimaalla päin ni niistä aina yks sit oli kuskina...sillon joskus ku nuoriso viel hengas kaupungilla *tirsk*)

vedettiin sit aimo kännit ja tää poitsu pyys mua niille yöks ja sit menin. se asu viel porukoittensa kanssa omakotitalossa ja sit hiippailtiin sinne yläkertaan (=rymisteltiin siinä kunnossa). ja sillä sattu viel pahaks onneks olee vesisänky ja ku siihen heittäydyin ja heiluin hetken laineiden mukana ni tulipahan aikas hyvä olo... tavallaan. laattasin siitä reunan yli ja sammuin... päällä mulla oli mekko ja rikkinäiset sukkahousut kait ne oli mennyt rikki jossain pusikkopissireissulla ratikalla illan aikana... LOL mut varmaan tosi kiva näky... mimmi tulee ekaa kertaa yökylään, laattaa ja sammuu meikit poskilla rikkinäiset sukkikset jalassa... ja piti tehdä vaikutus... hahaha

no enää tollasel ei ois niin välii mut sillon olin aikas häve seuraavana aamuna!! haha

(mut seukattiin tän poitsun kanssa kuitenkin 2 vuotta et oon mä ainakin vähän ulee...) *joo*

--
pinkki on pop!!!

Santutar

#160 • • Edited Santutar Santtusaatana, Kanttura
Nuorempana tyhmänä villikkona festareilla, reppu täynnä kaljaa kuljettiin ympääriinsä kamujen kanssa. Kaveri sano ku näki poliisin maijan pysäköitynä alueen läheisyyteen "et uskalla mennä sanoon tolle poliisi-sedälle jotain älytöntä!" Santutar miettii hetken ja sanoo "ai en vai??"
Mää menin, koputin lasiin, poliisi veivaa ikkunan auki ja kysyy et mikäs likalla on hätänä. Mä kysyin "Onks teillä mansikkatuuttei?!"
Hyvä juttu silloon mutta nytte pistää vähä hävettään*justjoo*