Noloja tilanteita

196 posts, 10 pages, 78,032 views

Epailija

#41 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tämä on ihan lammasmainen tarina, mutta menköön. Tapahtui joskus silloin muinoin kun olin vielä ala-asteen viidennellä tai kuudennella luokalla.

Kaveri oli unohtanut avaimensa meille ja lähdin sitten palauttamaan niitä, kun tyyppi sattui asumaan kadun toisella puolella. Rappukäytävässä sain jostain syystä sellaisen idean, että olisi muka jotenkin hauska juttu, jos en soittaisikaan ovikelloa, vaan avaisin oven kaverin avaimilla. Vähänkö se varmaan yllättyisi! Hii! *hih* Tuumasta toimeen sano, ja ovi auki avaimilla... Noin... Sitten vielä sisäovi... Noin...

Tässä välissä pitää kertoa, että kyseisessä kämpässä oli ruokapöydästä suora näköyhteys kämpän oveen. Ja ei, tässä tarinassa ei ole seksiä. *vink*

Noniin. Mihinkäs minä jäinkään... Niin tosiaan. Sisäoven avattuani huomaan saapuneeni juuri ruoka-aikaan ja vieläpä niin, että kaverin vanhemmilla oli vieraita kylässä. Hieman olivat yllättyneen näköisiä, kun minä ramppaan ”omilla avaimillani” sisään. Kaveri tuli onneksi pikapikaa ovelle noutamaan avaimiaan, enkä joutunut sen pidempää paikalla viipymään. Jälkeenpäin kuulin, ettei kaverin äitee ollut kauheasti tempusta tykännyt, mutta itse en koskaan saanut siitä mitään palautetta. Hävetti kyllä siitäkin huolimatta. *hymy*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kap-pu

#42 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Jamoz:
Ehdottomasti noloin tilanne oli se kun joskus vuosia takaperin tankkasin tutun (bensa) autoon diesieliä... Tajusin mokani kun auto alkoi ”pikkuisen” nykiä... *voiei*

Heheh, sama moka toisinpäin. Duunipaikan autolla. Keltaisen Pörssin toimituksesta lähdin, tankkaus oli eka etappi, duunin asiakaspalvelupiste toinen. Asiakaspalvelupisteeseen päästyäni olin todennut auton hievan pykivän ja tajusinkin mitä oli käynyt melkeinpä ennen kuin kuulin sen toimiston sihteeriltä puhelimesta - auto syö dieseliä tankkaamani ysivitosen sijaan.
soitimme sitten joutessamme toyota-huoltoon ja kysyttiin mitä autolle tehdään, vastaus tuli suoraan: ”ette ainakaan käynnistä, ettei se moottori räjähdä!”.

Tilanne ei varsinaisesti itselleni ollut kovinkaan nolo, sillä vika oli sihteerin briiffauksessa, ei nimittäin maininnut auton ravintopreferoinnista mitään. *justjoo*

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

S-T

#43 • • S-T Pieni
”Tylsyys, nolatuksi tuleminen ja kiire ovat kiinni omista mielentiloista, niitä ei tarvitse kokea, mikäli ei halua”

Nykyään olisin varsin harvoista asioista todella nolostunut. Tämä tapahtui kuitenkin pari vuotta takaperin..

Olin Serenassa kaverini kanssa ja oltiin höyrysaunassa yhdessä ja päätettiin ottaa pikkuruinen kisa kumpi on ensin altaassa (kaverini oli siis kundi ja joutui menemään altaaseen miesten suihkuhuoneen läpi, kun minä naisten). Vauhdilla ryntäsin altaalle ja katsoin ympärilleni.. kaveria ei näy vielä missään joten päätin käydä kerran itsekseni villivirrassa. Villivirran lopussa näin kaverin ja nousin altaasta huitomaan hänelle... leuka loksahti häneltä alas ja minä virnuilin voitonriemuisena - kunnes huomasin, että olin ollut koko ajan alasti. Uimapuku oli kiireessä jäänyt saunan ulkopuolelle koukkuun roikkumaan *nauru* Loikin varsin häpeissäni takaisin suihkun puolelle... *blush*

[muokattu 17.8.2003 20:44]

--
Pieni on kaunista.

India

#44 • • India

BlueWind:

Olin Serenassa kaverini kanssa ja oltiin höyrysaunassa yhdessä ja päätettiin ottaa pikkuruinen kisa kumpi on ensin altaassa (kaverini oli siis kundi ja joutui menemään altaaseen miesten suihkuhuoneen läpi, kun minä naisten). Vauhdilla ryntäsin altaalle ja katsoin ympärilleni.. kaveria ei näy vielä missään joten päätin käydä kerran itsekseni villivirrassa. Villivirran lopussa näin kaverin ja nousin altaasta huitomaan hänelle... leuka loksahti häneltä alas ja minä virnuilin voitonriemuisena - kunnes huomasin, että olin ollut koko ajan alasti. Uimapuku oli kiireessä jäänyt saunan ulkopuolelle koukkuun roikkumaan *nauru* Loikin varsin häpeissäni takaisin suihkun puolelle... *blush*

[muokattu 17.8.2003 20:44]

tää on kyllä ehdottomasti ihan ykkös juttu..
meinasin itsekkin jo revetä häpeästä pelkästään kuin luin tuon....

*nauru**nauru**nauru*
Late

#45 • • Late team Lasse
Vastaava serena kämmi on käynyt itsellekkin. Tosin havaitsin onneksi heti kylmä-altaan kohdalla että joku homma mättää. *nauru*
Blues

#46 • • Blues Koning van Afrika
Oma vastaava nolo kokemukseni on uimahallilta kun juoksin miesten puolelta vauhdilla kohti allasta jolloin siivooja mainitsi että täällä kuuluu käyttää uikkareita. *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

#47 • • Blues Koning van Afrika

hardikaveri:
olin espoon asemalla ja sieltä tulee äänekäs poikajoukko...noo yx rupee huutaa mooeee ja viuhtoo mua kohden no mä katon että se onkin vanha luokkakaveri joka on vaan käyny parturissa..noo meen melkee halaa jo kun huomaan että se huus mun takana olevalle muijalle...

Luulit olevasi suosittu *pahis*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

#48 • • pipa Guest
jotain NIIN noloa ei voi kertoa teille...*blush*
lostgone

#49 • • lostgone

Pipa:

Mut mieli tekis*täh* Kerro ihan rohkeasti vaan, kuka muka sen saisi tietää*iloinen*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

#50 • • pipa Guest

lostgone:
---
Pipa:

---

Mut mieli tekis*täh* Kerro ihan rohkeasti vaan, kuka muka sen saisi tietää*iloinen*

No ei ees tee mieli kertoo mitään niin noloa ja mautonta juttua..*justjoo*
Rocka

#51 • • Rocka
hmm... joskus poikaystävän kanssa, kun se vielä kotona asui, niin harrastettiin seksiä sen huoneessa... oltiin tilattu pizzat... sen pikkusisko sitten kävi ne hakemassa ovalta kun ne tuli ja paukkas sitten kesken session huoneeseen... katt hetken ja totes:'taidan jättää nää tähän'.. heh heh... *hahjust*
helluli

#52 • • helluli pupunen / hababambi
...no erään kerran pienessä hiprakas selitin kaverin kaverille... miten ”shul on ny hei joku iso roska tossa huulen yläpuolella”... tää tyyppi katto mua aika halveksuen ja lopulta kysy, että puhunko mä kenties sen luomesta...
hävetti.

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

kilobitti

#53 • • kilobitti 1-2-3 techno
suurin osa mun oikeasti _noloista_ tilanteista on semmosia jota en halua muistella. Yksi huvittava tapaus oli kuitenkin, kun normaaliin tapaan hyräilin äänettömästi bussissa jotain melodiaa. Kun jäin pois, luulin olevani yksin ja rupesin laulamaan ääneen. Biisi oli varsin sopivassa kohdassa - sanoin tomerasti ”man, I feel like a woman” astuessani ylös bussista. Ihmiset pysäkillä jäivät monttu auki kun jatkoin matkaa.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

#54 • • GoA Guest
Meinasin tänään uimahallissa mennä naisten puolelle. *nauru*
kilobitti

#55 • • kilobitti 1-2-3 techno

Kooaliini:
Meinasin tänään uimahallissa mennä naisten puolelle. *nauru*

onko kukaan herroista nähnyt silmälasejani?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

skasi

#56 • • skasi
Millennium Warm-up:eissa kävelin suoraan siihen lasioveen loungen ja main roomin välillä. Ei minkäälaista havaintoa koko ovesta.. Kuhmu edelleen otsassa. Ja kun vielä otetaan huomioon se että en edes ollut alkoholiin vaikutuksen alaisena. VAADIN siihen kyllä seuraavaksi kerraksi varoituskyltin. *joo*

Toinen hupanen juttu sattu tos hieman aikaa sitten. Yhden vaatekaupas oli hieman tungosta ja mä sit yks kaks huomaan et mitä ihmettä mulla roikkuu matkassa.. Reppuun oli tarttunut hengarista jokin naisten kivan punainen paita. Kuka liene sen siihen sit ripustanut.*nauru*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Jone

#57 • • Jone Archibald Haddock

skasi:
Millennium Warm-up:eissa kävelin suoraan siihen lasioveen loungen ja main roomin välillä. Ei minkäälaista havaintoa koko ovesta.. Kuhmu edelleen otsassa. Ja kun vielä otetaan huomioon se että en edes ollut alkoholiin vaikutuksen alaisena. VAADIN siihen kyllä seuraavaksi kerraksi varoituskyltin. *joo*

Olikos warm-upit Kinossa? If so, niin älä turhaan häpeile. Siihen oveen on paukattanut päänsä laumoittain ihmisiä. En kyl pystynyt olemaan repeemättä (vaikka toiselle tekikin kipeää) kun Fantsu-Mixa käveli vielä tyhjässä Kinossa voimalla juuri ko. ovea päin ja melkein kaatui selälleen.
nostatus

#58 • • nostatus
Tällänen sattui kerran yläasteella, olisinkohan ollu kasilla tai ysillä eli just niihin aikoihin kun jätkien pitää olla niin miestä että, ja muutenkin kaikki juorut leviää aina tuhat kertaa suurempina ympäri yhteisöä.

Menin ihan normaalisti kouluun, meillä oli ensimmäisenä muistaakseni matikkaa sellaisessa auditoriotyyppisessä luokassa, jossa siis takana olijat istuvat aina astetta ylempänä. Heti kirjat kaivettuani huomasin, että isosiskoni ja sen kaveri oli tehnyt mulle pienen jekun, repustani nimittäin löytyi pehmolelu, sellanen parikymmentä senttiä korkea nalle. No, huokaisin siinä helpotuksesta, että onneks ei kukaan nähnyt sitä, ja jätin sen sinne reppuun ihan kuin siellä ei mitään olisikaan.
Satuin kuitenkin silloin istumaan ensimmäisessä penkkirivissä ja olin laittanut reppuni tuolini selkänojalle, joten tietysti takanani ollut kaveri huomasi nallen repusta ja nykäisi sen sieltä kaikkien nähtäväksi. Oli kyllä selittelemistä, kaikki tietysti nauroivat ja kuvittelivat että kannan aina nallea mukanani koulussa...

Silloin kyllä hävetti. *blush*

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

nostatus

#59 • • nostatus

Jone:
---
skasi:

---

Olikos warm-upit Kinossa? If so, niin älä turhaan häpeile. Siihen oveen on paukattanut päänsä laumoittain ihmisiä. En kyl pystynyt olemaan repeemättä (vaikka toiselle tekikin kipeää) kun Fantsu-Mixa käveli vielä tyhjässä Kinossa voimalla juuri ko. ovea päin ja melkein kaatui selälleen.

Sattuu sitä muuallakin, itse törmäsin lasioveen muinaisessa Central 2000 -yökerhossa. Huvittavinta tässä oli se, että kaverini istuivat lasiseinän toisella puolella pöydän ääressä, ja näkivät tilanteen jo etukäteen, katsoivat vain ihmetellen että mitä helkuttia mä oikein teen kun vain kävelen niitä kohti vaikka lasi on välissä. Tuoppi sentään pysyi kädessä, nenä tuli vähän kipeäksi.

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

-P

#60 • • -P

Jone:
---
skasi:

---

Kas, jopas on tuttu ovi. Tuli mällättyä tohon oveen n +1 kertaa viime fantsuissa *nauru**blush*

[muokattu 8.12.2003 17:44]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell