Noloja tilanteita

196 posts, 10 pages, 78,031 views

#81 • • tintsu Guest
Oon nolojen tilanteiden mestari, mutta nolointa oli ehkä tämä;
Olin yötä silloisen poikaystäväni luona ja mitäs sillon nyt yleensä tehdään...
Nooh, poika meni käymään alakerrassa, missä vanhemmat oleilivat ja tämän äiti ilmoitti sitten,
että olemmehan me tietoisia seinien ohuudesta, että kaikki kuuluu läpi, siis IHAN kaikki.
Empäs mennyt iltapalaa syömään silloin.. *blush*
#82 • • tintsu Guest

Ai eiks se ollukkaan noloin ku naapurin täti käveli olohuoneen ikkunan ohi, ja todisti kaiken. *vink*
vai eiks se ollukkaan kun... ehkä jätän tarinoinnin välistä. Tulis liikaa tekstiä sun noloista tilanteista. *lmao*

Mira perkele, sä tiedät liikaa! Kaikki ei oo painokelvollista! *släp* *lmao*
ETJ

#83 • • ETJ Failed specimen
Jouduin aamulla poliisien puhallusratsiaan kun ajelin autolla. Kuuntelin siinä samalla sitten jotain Hardstyle-levyä ja mikäs muukaan kappale alkoi soimaan, poliisinaisen tunkiessa puhalluspilliäsuuhun, kun Psy-Kore vs Hexadrome - Suck my dick. Siinä vähän nolona puhalleltiin nollia, kun stereoista kuuluu "Suck my dick, suck my motherfucking dick... suck my dick you dirty bitch."
Vexe

#84 • • Vexe
Yläasteella ollessani olimme kavereiden kanssa ulkona pyörimässä. Istuskeltiin yhden leikkikentän penkeillä ja sielä oli paljon muitakin samasta koulusta. Juteltiin koulun maikoista ja aloin haukkumaan erästä opettajaa todella törkeillä sanoilla. En tiennyt, että yksi siinä vieressä olleista tytöistä oli kyseisen opettajan tytär. Onneksi yksi kaveri pysäytti mun jutut nopeasti, mutta silti hävetti todella paljon.
tanhutytto

#85 • • tanhutytto

ämsee, 14.8.2003 16:07:
nojoo.. tää tapahtu monta vuotta sitten ku asuin viel koton. heräsin keskellä yötä pahaan painajaiseen missä käärme yritti kuristaa mua.. Olin nukkunu käden päällä varmaan koko yön ja se oli aivan tunnoton. No tietenkin luulin viel siin unenpöpperös et se käärme on mun kimpussa!!! Aloin hullun lailla huutaa, nappasin toisella kädellä siit ”käärmeestä” kiinni ja rupesin hakkaa sitä joka pöydän kulmaan ja mihin ikinä keksinki et varmasti kuolee!!! No ei siin mitään mut äiti tulee kattoo sitä mun touhua puhelin kädes poliisi jo soitettuna...

toine vähän samanlainen.. Isäpuoli tulee aamul kysyy et mitä helvettii pari tyynyy tekee ulko-oven edes? siin vaihees vähän aikaa olin et mitä vitt.... ku mun tyynyt oli hävinny sängystä!!! muistelin vähän aikaa ja sit muistin et näin unta jostain pommeista..*ding* Luulin mun tyynyjä pommeiks ja olin käyny heittää ne pihalle!!!!

[muokattu 14.8.2003 16:09]

Muahhah!!! MIten sä uskallat mennä enää nukkumaan!?! kun ei tiedä mitä yönaikana aina saat aikaiseksi!! *lmao* *aplodit*
Karvinen

#86 • • Karvinen SekaiSin MariSta
juttelin systerin kaa mesessä... se lähetteli mun kummitytöstä kuvii mulle... ja ku on noi hymiöt siin kans pikanäppäimillä... niin olin kirjottamassa siskolle "meen pika suihkuu" sit siihen tuli kuva mis otetaa suihin ja se tavallaa sit luki näin "meen pikaa suihin ottaa"

ja minuuttii myöhemmin olin kirjottamassa että kiitoksia. siihen tuli sitte " kii *vetääkäteehymiö* "
*tirsk* olin tippuu tuolilta

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

coolcat82

#87 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Putkimies tuli omilla avaimilla sisään ehkä vähän väärällä hetkellä... huusin niin lujaa ku ääntä lähti et OVI KIINNI JA VÄHÄ VITUN ÄKKIÄ!!! Putkimies sai varmaan elämäsä laakin, ei se ainakaa sisää uskaltanu tulla *iloinen* Mitähän se meinas et seuraa jos se tulee ovesta sisään..? *tirsk*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Fresia

#88 • • Fresia vähän outo
Yliopiston ruokalat parin hyvän kaverin kanssa on mulle potentiaalisia paikkoja nolata itseni...pari viikkoa sitten oltiin taas hiukan väsyneitä ja tehtiin analyysia tarjottimien ja lasien olemassa olosta tms. No, mä sit jostain ihmeestä keksin alkaa kertomaan mun parista nallesta, jotka on hyllyn päällä ja näyttää siltä kuin ne harrastais seksiä. Jatkoin ja jatkoin, kunnes kaverit meni tosi vaikean näköiseksi ja alkoivat kerätä kamojaan ja kehottaa mua ylös ja äkkiä. Katsoin taakseni ja takana oleva poika oli tukehtua nauruun *blush*. Yleensä en edes tajua hävetä puheitani, mutta siinä nolotti ja paljon, koska se puhe oli kaikunut kuulemma vähän laajemmaltikin...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

tuisku

#89 • • tuisku tomboy girleygirl
ja mullahan niitä noloja tilanteita riittää *blush* mutta pahimmat jääköön salaisuudeksi... yks hassu tapaus tuli mieleen kuitenkin:

tapahtui muutama vuosi sitten kun kävelin kadulla kotilähiössäni ja huomasin vastaan tulevan vanhan "kaverini" , moikkasin tietenkin ja halasinkin siihen päälle ja aloin kyselee että mitä nykyään kuuluu. ollaan juteltu siinä jo tovi kun tajuan etten todellakaan tunne tätä ihmistä, ja että olen vissiin kaupassa joskus törmännyt ja siksi se näytti niin tutulta. vetosin kiireeseen ja jatkoin matkaani huikaten vielä että törmäillään taas... voi olla että sekin mietti pitkään ja hartaasti että kuka vittu mä olen. ei vaan ilennyt olla juttelematta jos vaikka oltaisiinkin tunnettu.... *toktok*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

nyyti

#90 • • nyyti
Vallattomina nuoruusvuosina kostean baari-illan jälkeen lähdimme jatkoille. Jostain kumman syystä jäin kerrostalon rappukäytävään jotain örveltämään kun muut menivät edeltä sisälle. Hämärästi muistin huoneiston numeron... ja löysinkin etsimäni helposti. Soitin ovikelloa ja joku nuori mies avasi oven hieman ihmetellen. Sanoin miä nyt tulin ja tungin äijän ohi sisälle... keittiöön asti, ja istuin pöydän ääreen. Kovin oli vähän tuttuja... Siinä sitten istuin ja höpöttelin... Kyseinen heppu tarjosi kaljan. Joku kaverikin sillä sielä oli...(mun lisäksi) Aika pitkän tovin siinä istuin ennen kuin tajusin ettei sielä ollut ketään tuttuja... Onnekseni siihen aikaan oli jo kännykät *naur* ja soitin sitten kaverille missä hemmetissä ne ovat. Sain oikean huoneiston numeron, kiitin kaljasta ja häivyin. Oli siinä pojilla ihmettelemistä.

Kaikenlaista muutakin olen onnistunut tekemään... ja yleensä kaikki mikä voi mennä pieleen, menee.*possu*

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Nectarine

#91 • • Nectarine Rouva T
tämä tarina kertoo siitä miksi naisten EI pitäisi olla autojen kanssa tekemisissä.
mutsin kanssa lainattiin joskus pari vuotta sitten faijan autoa, uuden karheaa jenkkimulkunjatketta. faija antoi meille firman bensakortin ja käski käydä tankkaan(äiteellä oli joskus oma auto, sen vm. taisi vaan olla -87 tms). mutsin kanssa paukattiin huoltikselle. mutsi menee tankkaa, mut ei saa korkkia auki.tulee kysyyn multa kun korkki ei aukee, tuun katsomaan, katsotaan yhdes viidettä minuuttia kun avain liikkuu ja sit musta muoviosa liikkuu mut ei irtoo millään. jossain vaihees luovutan ja kävelen selkäsuorana sisälle ja meen kassapojalle hymyileen ja räpytteleen silmiä "hei kuule, haluutko auttaa kun ei saada tota bensatankin korkkia auki *peukalokeskekkämmentä* ihiihi" kaveri huultapureksien tulee pihalle "kattokaas nyt: käännä avainta ja käännä muovia toiseensuuntaan" johon me fiksut naiset yhteen ääneen "ai kato, ei me tollasta tajuttu, nää uudet autot on niin hankalia" (eipäniin) siinä vaihees kuvittelin et asiat ei voi pahentua, kunnes... mutsi alkaa sit vihdoin tankkaan ja ihmettelee kun bensaa ei mee tankkiin kun desi kerrallaan. mutsi lähtee käveleen sisälle kun tää sama poika tulee jo ovel vastaan "anteeks, mun olis pitäny jäädä neuvoon lisää" sit siinä aivan tulipunasi seistään auton vieres kun se alkaa tankkaan meidän autoo "kattokaas kun tätä pitää pitää tälläsessä asennossa et se ei pysäytä sitä" johon taas me yhteen ääneen naamat paloautonpunasina "ei me tota oltais osattu kokeilla" auto tankattuna, maksoimme ja ajoimme pois, emmekä vieläkään ole menneet samalle huoltikselle takaisin *blush* taitavat pojat edelleen nauraa meidän kustannuksella...
kaikista pahinta on kun kerron tätä tarinaa kelle tahansa kaikki keskeyttää jo alumetreillä "niin siis teidän olis vaan pitäny tehdä niin ja niin" no ihanko totta! mutta nytpä osaan senkin *vink*

--
Prinsessa Ruusunen

Chatte

#92 • • Chatte Team Teknolipat :)

Vexe, 13.5.2005 10:24:
Juteltiin koulun maikoista ja aloin haukkumaan erästä opettajaa todella törkeillä sanoilla. En tiennyt, että yksi siinä vieressä olleista tytöistä oli kyseisen opettajan tytär.

Juu, minun vanhemmat on opettajia. Pitää vaan muistaa mainita, kun jutut kääntyvät tuolle linjalle, että haluatteko varmasti jatkaa, kun minäkin olen kuulemassa. Yleensä juttu jatkuu silti. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

remotion

#93 • • remotion nostatus guru

Displacer, 11.5.2005 07:06:
Voi toi tärinä ja heikotus johtua myös siitä kun adrenaliini häipyy kehosta. Mikään ei ole parempaa kuin kunnon adrenaliini rush *pahis*

jaa, oiskohan se sitten johtunut siitä aina fillarillakin kun nuorempana veti jotain isoja droppeja / hyppyjä ja alastulon jälkeen polvet tutisi 5 minuuttia...
remotion

#94 • • remotion nostatus guru

Specimen, 12.5.2005 18:01:
Jouduin aamulla poliisien puhallusratsiaan kun ajelin autolla. Kuuntelin siinä samalla sitten jotain Hardstyle-levyä ja mikäs muukaan kappale alkoi soimaan, poliisinaisen tunkiessa puhalluspilliäsuuhun, kun Psy-Kore vs Hexadrome - Suck my dick. Siinä vähän nolona puhalleltiin nollia, kun stereoista kuuluu "Suck my dick, suck my motherfucking dick... suck my dick you dirty bitch."

*lmao*
MiMoSa

#95 • • MiMoSa
Olin eräänä iltana menossa hakemaan kaveriani, en ollut aiemmin käynyt heillä. Soitin hänelle että tulen käymään sisällä, kun hänellä kesti vielä hetken. Menin talon eteiseen, jolloin kaverini soitti että missä olen ja vastasin että heidän eteisessään. Kaverini sanoi että et ole, sillä hän oli minua ovella odottamassa. Siinä vaiheessa tajusin etten ollutkaan oikeassa talossa! Onneks en ehtiny menemään peremmälle... Koira haukkui vimmatusti eteisen oven takana ja minulle tuli aika kiire lähteä talosta.....*nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

mikey

#96 • • mikey mielenterveys horjuva
jokusen vuosia sitten istuin bussin takapenkillä jossain alkoi puhelin piristä
no puhelin soi ja soi ihmettelin et miks se joku ei vastaa hetken aikaa vielä
kuunneltuani huusin. -vastatkaa ny siihe puhelimeen!!!
kaverini vieressä tönäisee minua ja sanno -se on sun puhelin.
siinä sitten yrittäen pitää naama perus lukemilla ja vastata puhelimeen...*eiei*

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

sapeli

#97 • • sapeli jokukukamikä?

Nectarine, 1.3.2006 13:12:
kaikista pahinta on kun kerron tätä tarinaa kelle tahansa kaikki keskeyttää jo alumetreillä "niin siis teidän olis vaan pitäny tehdä niin ja niin" no ihanko totta! mutta nytpä osaan senkin *vink*

Jos yhtään helpottaa ni itekään en ois osannu *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kauluspaita

#99 • • Edited Kauluspaita
Jaha, tämä touhu luonnistuu meikäläiseltä poikkeuksellisen sujuvasti joten pistetään pari painokelpoista:

-Heräsin suht rankkojen vappukekkereiden jälkeen kaverilta ja sain kuulla, että olin ollut edellisPÄIVÄLLÄ hänen uuden omakotitalonsa katolla pelkät bokserit päällä(tyylikkäästi vakoon vedettynä :D) ja kaatanut jostain syystä hänen televisioantenninsa niin että naapurin lapsiperhekin pääsi osalliseksi näystä.

-Olin lenkillä tyttöystävän kanssa ja kesken kaiken tuli pakottava tarve päästä kuselle. Painelin sitten reitiltä pöpelikköön suojaan ja aloin suorittamaan toimitustani. Sessioni kuitenkin keskeytyi vähintäänkin yllättävästi. Noin kolmen metrin päästä edestäni kuuluu IIIIIK ja kaksi pikkutyttöä, joita en tietenkään huomannut, lähtevät juoksemaan lähintä kerrostaloa kohti ja huutavat isiä :/ Isiä ei kuitenkaan näkynyt ja mietinkin kuinka mahtavaa olisi ollut selvitellä tilannetta jos olisin ollut liikenteessä yksin ja isi olisi tullut.
Jälkeenpäin tuli luettua lehdistä etsiikö poliisii viuhahtelijaa itätampereella :D

-Kutsu oli käynyt serkkutytön häihin vieraaseen kaupunkin ja tyylikkäästi myöhässä etsimme kirkkoa. Sehän löytyi ja kiire kun oli, sen isompia kyselemättä hyökkäsimme porukalla sisään istumaan. Jonkin aikaa ehdimme jo tutustua tuleviin sukulaisiimme ja kaikki sujui hienosti kunnes morsiuspari tuli puheeksi. Sukunimi tietääkseni voi häiden jälkeen vaihtua jommalla kummalla osallisella mutta, että molempien etunimet ja jo ennen häitä. Noh, ei tarvinnut kauaa järkeillä tajutakseen, että kirkko on väärä ja olimme juuri tunkeneet täysin vieraiden ihmisten juhliin :D
Onneksi itse seremonia ei ollut alkanut, joten liukenimme vähin äänin pois paikalta ja hyvästelimme melkeinsukulaiset toivottaen kaikkea hyvää :DD

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

Jammailija

#100 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Hyppäsin ratikasta kerran iloisesti ja suureen ääneen jotain hyvää juttua kaverille ladellen. En katsellut sen kummemmin eteeni, kunnes heti kärkeen törmäsin munan korkeudella olevaan tolppaan. Kovaääninen vitsini pysähtyi yhtä näyttävästi kuin alapääni. Siinä oli ratikan jengillä katsomista ja hymyilemistä*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...