Noloja tilanteita

196 posts, 10 pages, 78,036 views

sapeli

#161 • • sapeli jokukukamikä?
Kerran lipsahti pahemman kerran - oli puhe konemusabileistä, mut sanoin vahingossa ekan 's'-kirjaimen kohalla 'n'-kirjaimen *blush*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jusna666

#162 • • Jusna666 Diablo

sapeli, 3.2.2007 22:32:
Kerran lipsahti pahemman kerran - oli puhe konemusabileistä, mut sanoin vahingossa ekan 's'-kirjaimen kohalla 'n'-kirjaimen *blush*

Vai ootko varma ettet sekoittanut illan tapahtumia keskenään ja menit vahingossa konemusabileisiin?

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

m1kk3

#163 • • m1kk3 no-life

*uros* *nauru* toi oli aika hyvä :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sapeli

#164 • • sapeli jokukukamikä?

Jusna666, 3.2.2007 22:35:
---
---
Vai ootko varma ettet sekoittanut illan tapahtumia keskenään ja menit vahingossa konemusabileisiin?

Yks mun elämän suurimpia pettymyksiä *nyyh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

alphamagic

#165 • • alphamagic

*lmao*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

sunbeam

#166 • • sunbeam santa`s little helper
Heräsin viimeyönä siihen että itken, oli vissii tosi paha uni.*uuh* Herättyä ahdisti ja hävetti, olin töissä ja en tiedä kuuliko duunikaverit mitään. *blush*-Onneksi en muista unta...

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Sallakat

#167 • • Sallakat jungle, baby !
no mä harvemmin nolostun mistään, mutt jos nolostuisin niin oisin luultavasti nolostunut tilanteesta, jossa frendi pisti jotain kunnon kapulakielistä lässytystä ircissä. Totesin siihen jotain tyyliin "wtf mitä bullshit kapulakieltä!", ja se laitto siihen, ett se oli pätkä sen gradusta tms *nauru*
Pelkkä ":D" riitti vastaukseksi.
Muikku

#168 • • Muikku
Kirjoitin kerran tänne klubitukseen blogin, jossa dissasin kaveria ja häpäisin lippukuntani ja partionliikkeen. Sitten sain lippukunnan johtajalta sähköpostia aiheesta. Joku vartiolaisen vanhempi oli löytänyt kyseisen blogin sattumalta, siitä oli syntynyt iso jupakka.

Olinpa ajattelematon!
kinderi

#169 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Sallakat, 23.8.2007 14:15:

"wtf mitä bullshit kapulakieltä!"

Aivan loistavaa *aplodit*
Pitkästä aikaa purskahdin nauraan *tirsk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

fosa

#171 • • fosa
Kerran duunissa eksyttiin hieman epäilyttäville sivustoille.. Siinä sitte aikamme kateltiin ja heitettiin läppää ku duunifrendi sitte vaan kovaan ääneen totes et "kyllä mä ainaki ennemmin antasin kusta päälleni ku vetää itteeni perseeseen!". Siinähän sitte oli muutama keski-ikäinen naishenkilö takana ja ilmeet oli aika järkyttyneet..

Hetkiseks piti kyllä mennä kaapin taakse.. *nauru*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

fosa

#172 • • fosa
Pakko laittaa toinenkin..

Intissä pari lämäriä keksi illalla soitella randomnumeroihin ja kerran vastas sitte joku parikolmekymppinen mies.. Lämärit sitte sano sille suunnilleen seuraavasti:

"Moi.. Mä oon jo jonkuaikaa miettiny et mun pitäis varmaan kertoo sulle yks juttu.. Ollaan seurusteltu sun muijas kans jo aika pitkään ja aattelin et sun ois hyvä tietää.."

Voi kuvitella seuraukset... *eiei*

--

Heli

#173 • • Heli vai kuka se oli

fosa, 23.8.2007 22:16:

Intissä pari lämäriä keksi illalla soitella randomnumeroihin ja kerran vastas sitte joku parikolmekymppinen mies.. Lämärit sitte sano sille suunnilleen seuraavasti:

"Moi.. Mä oon jo jonkuaikaa miettiny et mun pitäis varmaan kertoo sulle yks juttu.. Ollaan seurusteltu sun muijas kans jo aika pitkään ja aattelin et sun ois hyvä tietää.."

mitä on lämärit? *ding*

--
ei se väärin ole.

inspector

#174 • • inspector gadget

H3li, 23.8.2007 22:21:
---

---

mitä on lämärit? *ding*

Lääkintämies, ainakin armeijassa

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

fosa

#175 • • fosa

H3li, 23.8.2007 22:21:
---

---

mitä on lämärit? *ding*

Lämäri = lääkintämies *joo*

--

#176 • • Edited Norb Guest
*nauru*
Olin hakemassa piilolinssejä nisseniltä. Samalla totesin silmäni tarkastavalle nuorelle mieslääkärille, että nissenin verkostatilausjärjestelmä on vähän tökkinyt. En ole esim. saanut tilattua sieltä mitään.

Mieslääkäri : Okei, no voisin katsoa tästä päätteeltä. Mikäs sinun salasanasi on?
Minä: Khöm, tarviiko sitä?
Mieslääkäri: Kyllä voisin katsoa vähän onko rekisteröinnissä tullut jotain..
Minä : *blush* Tuota.. kisumisu69
Mieslääkäri : *virnuilee* alkaa kirjaituu tunnareilla sisään..

Voi, helv.. tosta lähtien oon käyttänyt "fiksumpia" salasanoja.. Suosittelen..

*muoks* Voihan typo, Siis kisumisu69
Tarsu

#177 • • Tarsu

Norb, kisuminu69

:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

wiwi

#178 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Aamulla bussissa. Istuin keskikäytävän "avattavalle" istuimelle, kun muualla ei ollut tilaa. Tajusin että kas, siinähän on roskis suoraan mun edessä, ja kummarruin ulospääsyä odottavien ihmisten välistä sullomaan tyhjää kahvimukia sinne. Sitten istuin takaisin penkilleni, joka - ihme ja kumma - olikin noussut takaisin ylös. Siinähän sitten pyörin reppu selässä lattialla ja hämmennykseltäni en pystynyt muuta kuin käkättelemään. Suunnilleen seuraavat 20 minuuttia. (Toki kiipesin takaisin istuimelleni naureskelemaan, jahka kykenin.)

Ehkä oudointa oli kuitenkin se, että yksikään ihminen bussissa ei nauranut. En tiedä, hymyilikö edes. Mihin on vahingonilo kadonnut maailmasta? Vai onko nauru kielletty julkisissa kulkuvälineissä ennen aamukahdeksaa?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Aurinkoneiti

#179 • • Aurinkoneiti
Muutama vuosi sitten olin koulunkäyntiavustajana. 2.luokalla oli englannin tunti iltapäivällä.
Opettaja kyseli englanniksi erilaisista eläimistä. Kun hän kysyi, mikä eläin on iso ja pitkäkaulainen, eräs tyttö vastasi "papukaija". Opettaja hymyillen vastasi, ettei se se ollut.
Tässä vaiheessa olin nähnyt mielessäni kuvan hyvin isosta papukaijasta. Tietenkin nauroin ääneen. Tyttö meni noloksi, myös minä. Toivottavasti hälle ei jäänyt elinikäistä traumaa tästä tunnista.
Kon-tiki

#180 • • Kon-tiki The Unsinkable

wiwi, 28.1.2008 16:41:
yksikään ihminen bussissa ei nauranut. En tiedä, hymyilikö edes. Mihin on vahingonilo kadonnut maailmasta? Vai onko nauru kielletty julkisissa kulkuvälineissä ennen aamukahdeksaa?

Tuskin on kielletty. Suurin osa ihmisistä nyt vaan ei ylipäätään arvosta kaatuiluhuumoria ja vaikka arvostaiskin, niin harvalla meistä on Vesku Loirin akrobatiaa (sen ainoan ihmisen maailmassa, jonka kaatuilu saa jopa mut putoilemaan).