Noloja tilanteita

196 posts, 10 pages, 78,222 views

Saara

#101 • • Saara #2970

Jammailija, 2.3.2006 07:28:
Hyppäsin ratikasta kerran iloisesti ja suureen ääneen jotain hyvää juttua kaverille ladellen. En katsellut sen kummemmin eteeni, kunnes heti kärkeen törmäsin munan korkeudella olevaan tolppaan. Kovaääninen vitsini pysähtyi yhtä näyttävästi kuin alapääni. Siinä oli ratikan jengillä katsomista ja hymyilemistä*hymy*.

:DD.

Eikai vain sattunut ?

:D

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Lyylikki

#102 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Yritin tehdä tomaattikeittoa tuossa männä ehtoolla. Normaalisti pisti tomaattimurska purkin sipuileineen ja mausteineen astiaan, jossa sen sauvasekoittimella sitten olisin soseuttanut.

Kokosin sauvasekoittimen ja yritin soseuttaa, eipä toiminut sekoitin. Ihmettelin oikein, että mikäs tällä on vikana.

Muutama sekunti siinä meni, ennenkuin tajusin, että en ollut laittanut töpseliä ollekaan seinään. Jebu. Niin sitä pitää.
OverDose

#103 • • OverDose Team Emmätajuu
Noloja tilanteita on sattunut elämän varrella kyllä enemmän kuin laki sallii, onhan minua kutsuttu useampia vuosia sitten Koomakkeeksi.. (jokainen voi vain arvailla että miksi)

Yksi nolo tilanne miedoimmasta päästä sattui kun olin noin ensimmäisiä kertoja baarissa kännejä vetämässä. Siinä pienessä tuiterissa tuli tarvetta mennä pikkupoikien huoneeseen jonne hoiperrellen lähdin toimitusta suorittamaan. Olin Oulunkylässä jossain paikallisessa kuppilassa jossa vessat ovat suljetun ahtaan käytävän varrella, ensin naisten vessa ja sitten miesten vessa.

Vessaan mennessäni huomasin että joku tulee yhtä hoiperrellen käytävää vastaan, ja koska en halunnut herättää paikassa hirveästi negatiivista huomiota, päätin siirtyä käytävän reunaan ja näytin kädellä että tuosta mahdut menemään. Ihmeissäni huomasin että vastaantuleva kaveri myöskin siirtyi käytävän reunaan ja kädellä viittoili minulle. Otin pari askelta lähemmäs ja kun huomasin että vastaantuleva kaveri teki samaa menin uudelleen käytävän reunaan ja tällä kertaa kuuluvalla äänellä sanoin että "teidän jälkeenne". Ihmetyksekseni huomasin että kaveri vaan apinoi minua ja viittoilee samalla tavalla.

Noin 10 sekunttia asiaa ihmeteltyäni alan kippurassa nauramaan niin että polvet melkein pettää alta. Käytävän päässä seinällä on kokopeili ja vastaantuleva ihminen on ollut peilikuvani. Olenpa sit fiksuna ihmisenä viittoillut peilille ja yrittänyt päästää peilikuvaani ystävällisesti ohitse.

(Onneksi tätä ei kukaan huomannut, mutta tarjosin kyllä kanssatissuttelijoille hyvät naurut vessasta suoriuduttuani)

*blush*

--
Once Upon a Time...

OverDose

#104 • • OverDose Team Emmätajuu

Specimen, 12.5.2005 18:01:
Jouduin aamulla poliisien puhallusratsiaan kun ajelin autolla. Kuuntelin siinä samalla sitten jotain Hardstyle-levyä ja mikäs muukaan kappale alkoi soimaan, poliisinaisen tunkiessa puhalluspilliäsuuhun, kun Psy-Kore vs Hexadrome - Suck my dick. Siinä vähän nolona puhalleltiin nollia, kun stereoista kuuluu "Suck my dick, suck my motherfucking dick... suck my dick you dirty bitch."

Mä niin tän sieluni silmin... *lattiallakieriskel*

*tirsk*

--
Once Upon a Time...

Aziz Combat Fighter

#105 • • Aziz Combat Fighter

ämsee, 14.8.2003 16:07:
nojoo.. tää tapahtu monta vuotta sitten ku asuin viel koton. heräsin keskellä yötä pahaan painajaiseen missä käärme yritti kuristaa mua.. Olin nukkunu käden päällä varmaan koko yön ja se oli aivan tunnoton. No tietenkin luulin viel siin unenpöpperös et se käärme on mun kimpussa!!! Aloin hullun lailla huutaa, nappasin toisella kädellä siit ”käärmeestä” kiinni ja rupesin hakkaa sitä joka pöydän kulmaan ja mihin ikinä keksinki et varmasti kuolee!!! No ei siin mitään mut äiti tulee kattoo sitä mun touhua puhelin kädes poliisi jo soitettuna...

toine vähän samanlainen.. Isäpuoli tulee aamul kysyy et mitä helvettii pari tyynyy tekee ulko-oven edes? siin vaihees vähän aikaa olin et mitä vitt.... ku mun tyynyt oli hävinny sängystä!!! muistelin vähän aikaa ja sit muistin et näin unta jostain pommeista..*ding* Luulin mun tyynyjä pommeiks ja olin käyny heittää ne pihalle!!!!

[muokattu 14.8.2003 16:09]

Olin kerran intissä lomilla päätyny kaverille nukkumaan, kun oltiin oltu vähän kaupungilla. Olin sit lähteny kuulemma keskellä yötä ovesta ulos boksereissa (oli siis talvi) ja lyöny oven kii takanani. Olin palloillu rappukäytävässä hetken ja tullu sit avaimilla takas sisään. Kaveri kysy et mitä sä ramppaat ni selitin jotain et piti lähteä hakemaan konekivääriä tuolta...

Se mikä mua tossa ihmetyttää on et miten helvetissä oon löytäny ne avaimet ku en mä tiedä missä kaveri niitä pitää. Olin kaivanu ne sen takin povitaskusta(!).

Hyvä että oli avaimet, ois voinu tulla kylmä jos ois pihalle asti päässy..
Agt

#106 • • Agt

Germitbiili, 24.3.2003 13:42:
Santa:
---

Onko kukaan muuten yllättäny vanhempiaan tollee*täh* ja sitten viel jääny siihen ovelle just sillee monttu aauki eikä ykskään sana tuu ulos eikä oikee ymmärrä vetästä ovee kiinni ja vaan seisoo siinä...mä en HuH!!! ois aika nolo paikka...
Parit kaverit kyl kertonu yllättäneensä vanhemmat...
hei viel pahempi onko kukaan yllättäny mummia&vaaria..*täh* Kyllähän aika monet viel siinä iässä touhuaa...aika paha paikka olis *nauraa* *ankka*
---

Mä olen yhden kaverini kanssa yllättänyt laivalla toisen kaverini ja kun sopivasti oli videokamera kädessä ni sillon lähti kotivideo pyörii........ystäväiseni kiitti todella paljon jälkeenpäin!!!!!!!*plur*

Ettei ois tossa se pätkä ;)
http://www.niksula.hut.fi/~jjkopone/silja_busted_18-2-2006.wmv
Fresia

#107 • • Fresia vähän outo
Mä kyl osaan... lauantaina tuli otettua suht paljon Petroskoilaisessa baarissa, ja jatkot venyi hotellihuoneessa parin kaverin kanssa aamu viiteen hyvin runsaan alkoholin kera. Kaveri oli kysynyt, onko kello soimassa sovittuun aikaan, kello 8, bussi lähtisi 8.30. Olin mumissut jotain sinnepäin, et kyllä joo. Herätään kaverin kanssa siihen, kun pari tyttöä seisoo sängyn vieressä ja kello on jo 9.30...*blush* Bilemeikit vielä naamassa, vaatteet sentään olin vaihtanut. Kyllä nolotti mennä bussiin silmät punaisena ja horjuen, saatiin ainakin kunnin aplodit päälle... *justjoo*

Eilisessä ainejärjestön kokouksessa söin muovilusikalla jäätelöä ja pannaria. Olin sen kokouksen puheenjohtaja, mut koko ajan aivan pihalla... siinä sitten sahasin pannaria- lusikka katkes ja heitti aimo annoksen jäätelö vieres olevan tytön päälle. Mä vaan hymyilin anteeks ja tungin paperia tytön ylin täyteen...*blush*

Matkalla olin kuulemma nolannut itseäni jossain muuallakin, mut nähtävästi en itse enää ymmärrä tollasia tilanteita noloiksi, koska en tajua mistä kaverit puhuu. Hyvä vai huono asia, en tiedä *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

#108 • • Reetta Guest
No niitä nyt tapahtuu niin paljon mun elämässä,että ei voi luokitella nolointa,mutta ehkä ne noloimmat tilanteet menee noihin p***u juttuihin...
Aziz Combat Fighter

#109 • • Aziz Combat Fighter

Agt, 2.3.2006 19:36:
---
Germitbiili, 24.3.2003 13:42:
Santa:
---

Onko kukaan muuten yllättäny vanhempiaan tollee*täh* ja sitten viel jääny siihen ovelle just sillee monttu aauki eikä ykskään sana tuu ulos eikä oikee ymmärrä vetästä ovee kiinni ja vaan seisoo siinä...mä en HuH!!! ois aika nolo paikka...
Parit kaverit kyl kertonu yllättäneensä vanhemmat...
hei viel pahempi onko kukaan yllättäny mummia&vaaria..*täh* Kyllähän aika monet viel siinä iässä touhuaa...aika paha paikka olis *nauraa* *ankka*
---

Mä olen yhden kaverini kanssa yllättänyt laivalla toisen kaverini ja kun sopivasti oli videokamera kädessä ni sillon lähti kotivideo pyörii........ystäväiseni kiitti todella paljon jälkeenpäin!!!!!!!*plur*

---

Ettei ois tossa se pätkä ;)
http://www.niksula.hut.fi/~jjkopone/silja_busted_18-2-2006.wmv

linkki ei toimi
Fyrisch

#110 • • Fyrisch

Lyylikki, 2.3.2006 09:26:
Muutama sekunti siinä meni, ennenkuin tajusin, että en ollut laittanut töpseliä ollekaan seinään. Jebu. Niin sitä pitää.

Perus muijatouhuu :D
Agt

#111 • • Agt
Varmaan lähteny linkki offline kun pyöriny ympäri irkkiä.
Fyrisch

#112 • • Fyrisch
eilen yöl ku olin matkal kotiin keskustast, niin menin bussiin ja sanoin "yks bisse"

kuski katteli muo hetken ja oli valmis käskee mut ulos bussista, kunnes sain korjattua tilanteen "anteeks, siis yks aikuisten lippu"

olis pitäny varmaan nauraa nii se tilanne olis menny läppänä läpi. *jurris*
Dana

#113 • • Dana
täällä niin noloja juttuja, että kehtaan lisätä omanikin..*blush*

Sattuipa kerran RMJ-04 festareilla, että poistuin hetkeksi festarialueelta loikkiakseni kaverini asuntoautolle juomaan lisää *hihu* noooh, tulessani takaisin alueelle olin tuhannen tuiskeessa, enkä ihan tajunnut mistä aina oli kyse. Siinä portillahan oli sitten sellanen näppärän näköinen poika, jolle kiltisti avasin reppuni ja näytin ettei siellä ollut mitään luvatonta. Kundi siinä hymyili kivasti ja ajattelin hänen flirttailevan.. Sopivasti tämän jälkeen jätkä tokaisikin mulle "Viitsitkö sit viel vähän vilauttaa?!".. Anteeksi Mitä?! Tyrmistyneenä katsoin poikaa, mutta heeey onhan festarit!! Nappasin paitani helmasta kiinni ja kiskasin ylös *pepsodent* "Ööööhm, niin siis sitä ranneketta mä meinasin.." sanoi poika huvittuneena..

AAAA, olisi Heti sanonut!! *lmao* *blush*
Sundust

#114 • • Sundust Behind The Sun
Muutaman kerran käyny silleen, et aamulla ku herää menee silmät ristissä kahvia keittämään ja sit menee vessaan ja jumettaa siellä vartin verran ennen ku tajuu, hitto siel on sitä kahviakin, kunnes huomaa ettei mitään kahvia ookkaan ku on unohtanu laittaa keittimen päälle..

Sit ku saa keittimen päälle niin ihmettelee miks osa kahvista on pöydällä, kunnes huomaa ettei ole muistanu laittaa sitä suodatin pussin telinettä *eiei* *nauru*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

112

#115 • • 112
Isoveli käveli huoneeseen kesken peuhaamisen. *blush* Ilme oli järkyttynyt, *lmao* mutta huumorilla siitä selvittiin.

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

hallucinogen

#116 • • hallucinogen Edain

112, 6.10.2006 12:01:
Isoveli käveli huoneeseen kesken peuhaamisen. *blush* Ilme oli järkyttynyt, *lmao* mutta huumorilla siitä selvittiin.

Tarkempi selostus auttaisi meitä muita ymmärtämään tilannetta paremmin.

--
pikku-*possu*

#117 • • Norb Guest
Mun kaverin äiti on herättänyt mun varpaasta nykien. Olin sammunut alasti X-asentoon..
112

#118 • • Edited 112

hallucinogen, 6.10.2006 12:04:
---
112, 6.10.2006 12:01:

---

Tarkempi selostus auttaisi meitä muita ymmärtämään tilannetta paremmin.

Ai pitäisikö kertoa kenen kanssa harrasti seksiä ja missä asennossa vai? *pepsodent*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

Dave

#119 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

112, 6.10.2006 12:36:

Ai pitäisikö kertoa kenen kanssa harrasti seksiä ja missä asennossa vai? *pepsodent*

Hallu haluaa aina tarkat yksityiskohdat. *nauru*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

pirpeli

#120 • • pirpeli
Järjestin kerran Sotkamossa asuessani tequilabileet ja satuin sammumaan ensimmäisenä juhlaporukasta sängylleni olohuoneessa. Sitte siinä jonkun ajan päästä havahdun, kun sängyn vieressä seisoo vihasen näkönen mies. Minä sitten reippaana kysymään, että "kukas vittu sinä olet?!?!?" "Minä olen Anniinan isä ja Anniina lähtee nyt kotiin".

Auts. Anniina oli täyttämässä 18 vasta siinä muutaman kuukauden kuluttua. No, pyysin anteeksi seuraavan kerran isää nähdessäni :D Nolotti.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-