spanig:
Ja onhan näitä muitakin......mutta ne on jo sen verran noloja tilanteita että nolotaa kirjotella niitä mihinkään!!!!!
Tätä just ajattelinkin et tää foorumi ei varmaan lähe helposti käyntii, tarvii jonkun inspaavan tosi nolon jutun joltai ni ehkä sitte muutkin saa "rohkeutta"...
sitä odotellessa tsek this out:
okei tää on aika paha...tai ainakin sillon tuntu pahalta...
eli oli yks tyttö
(näinhän ne noloimmat yleensä alkaa)
mut joo kuitenki ni siitä on muutamavuos, oli kesä ja lööv vas in the air...olin tällä tytöllä kyläilemässä kaverin kanssa...kaikki suht koht kännissä, ja mä tietenki pahiten...meillä oli viinaa eikä mitään mitä ottaa päälle paitsi bissee, eikä toi yhdistelmä tee hyvää 16-vuotiaalle noin 50kg tyypille...no joo eli se lööv...kaikkea pikku flirttii and so one...ja "lopputulos" oli että olin käsiraudoissa tai siis sillee että mulla yks käsi ja sillä muijalla toinen...sillon olin tosi in to her..
mutta sitten teki se alkoholi kepposen...vatsassa heräs kauhee myrsky ja huone rupes pyörii samalla tavalla ku lintsin TopSpin...ei todellakaan ollut aikaa availla mitää käsirautoja...nopee vessaa ja bjuuuk...ja uudestaan bjuuuuk, bjuuuuk...ei ollu kauhee mukavaa puhdistaa noin vatsaa ku ihastuksen kohde siinä vieressä...
Mutta seuraava päivä se vasta pahin olikin...kun näin uudestaan tämän tytön...
...Tyttö sitten kevens tunnelmaa sanomalla että sain sen ajattelemaan koko päivän minua...kun se siivos vessan lattiaa*blush*
...tos ois yks tilanne joka nyt tuli mieleen...