Tulevat menneet tapahtumat: Colors Festifail 2008 6.9.2008

165 posts, 9 pages, 88,996 views

Optik

Posts: 1,691

#101 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

mayah, 23.3.2006 20:44:
---
Optik, 23.3.2006 20:40:
Ettexte tosiaan tiiä niiQ suomen kansallislintuu???

---


UUJEE, LÖYSIN REPLYKUVASIVUSTON NETISTÄ JA OON NIIN COOL KU OSAAN PASTEE NIIT LINKKEI TÄNNE.



NO HOOVEE VAAN!! ET OO SIT VIELÄKÄÄN LÖYTÄNY SITÄ NAPPII SIITÄ NÄPPIKSEN LAIDASTA??

SENKI BIMBOBLONDI!

OOT VAA KUITESKI KATEELLINE KU ET ITE ÄLYNNY EKAX NIIQ!!11

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

toma

Posts: 2,009

#102 • • toma Tototoototo
Upeaa, tän topikin postaukset on ylittäneet jo varsinaisen topikin määrän <3

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Freja

Posts: 8,774

#104 • • Freja Sihteeri
Harrin setti oli aivan loistava *joo*
Dekot olivat myös upeat, josko ehkä itse olisin hieman lisännyt niitä muihin paikkoihin ja vähentänyt tuulettimien edestä. Olihan ne nätit kun ne tuulenvireestä sillee heilui mutta silti, olisi ollut kiva saada myös raitista ilmaa iholleen *hihu*
Tanssin kyllä kuin hullu ja nyt jalat kipeet, mutta oli se sen arvoista *hikoil* *jiihaa*
Parhaimpii bileit mis oon ollu, näitä lisää!! *aplodit*

Ps. Se söpö kundi kenen numeroo yritin saada jolle sanoin että sillä on hurmaavimmat simmut:ei en huijannut vaikka olikin aprillipäivä *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Optik

Posts: 1,691

#105 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

mayah, 23.3.2006 20:49:
---
Optik, 23.3.2006 20:47:
NO HOOVEE VAAN!! ET OO SIT VIELÄKÄÄN LÖYTÄNY SITÄ NAPPII SIITÄ NÄPPIKSEN LAIDASTA??

SENKI BIMBOBLONDI!

---


nO KYLLÄ MÄ TIIÄN MIS SE ON. jA OSAAN KÄYTTÄÄKKI SITÄ. eT VITTUUKS SIIN BLONDITTELET. hEMMETIN VATIPÄÄT.



Ai Ku KaUhIaA!!! OsAsIt KäYtTäÄ sItÄ pErÄtI NELJÄN mErKiN eDeSTä!

TaIs vAaN SoRmI lIvEtÄ sIll3 NaPpUlAlLe iHaN vAhInG0s NiiQ!!11

EdIt: Ja MiS ViTuS nE pLuR-pOlIiSiT oN??!!11

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

lohikarme

Posts: 1,730

#106 • • lohikarme RitariVittupää
VITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTU ja saatana *grr* *dissaa*

--
Qualis artifex pereo

-xx-

Posts: 5,001

#107 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija, 23.3.2006 18:07:
---
Muuten jees, mut joku äijä luuli olevansa kovakin ja kävi muhun käsiksi sen takia, että mä mukamas puristelin sen tyttöystävää. No jos se oli sen tyttöystävä, niin miksi se sitten flirttaili mulle (sano "varo vähän" portaissa, kun kaadoin vahingossa bisseä sen päälle)? Kysyn vaan. Meitsi ei ketään puristele vastoin näiden tahtoa. Se muija diggas siitä, uskokaan pois. Silmistä sen näkee. Ihan sama minkä shown se veti "poikaystäväänsä" varten.


Sinäkö se ÄÄLIÖ olit?!! *släp* ja *eiei* sulle! Tää vaan todistaa mitä kaiken maailman imbesiilejä klubbariin oikein päästetään!!*toktok* Mee ittees SIKA!!!!
Vahinko että pääsit pakenemaan paikalta, Peralla olis kyllä ollut rahkeita saattaa sut huonompaankin kuntoon. Toivottavasti osaat varoa ens kerralla, tai ainakin ottaa seuraamukset vastaan!!1!!
Tytöt hei välttäkää tota kähmijää!!! on niitä parempiakin vaikkette ehkä uskoiskaan. se ei oo varmaan saanut sataan vuoteen ja tarraa kaikkeen mikä liikkuu sano mun sanoneen..
Ja vielä miten sä voit tolleen arvostella toisten parisuhdetta, ei aina oo elämä täydellistä ja kyllä me ollaan ihan monta päivää jo tunnettu, että tiedoks vaan SEUKKAUSLUUKUSSA ollaan!! *plur*

Ei toi topin kastuminen nyt ihan koko iltaa pilannut, kun se Pera jaksoi paijata ja pidettiin vähän omaa kivaa vessassa sit kun se oli ihan macho fiiliksillä sen jälkeen *tirsk* Paljon kavereita oli ja juoruttiin ja vedettiin röökiä tanssilattialla, vaik oli vähän ahdasta ja ihmisiä heilu, mut sitä röökiä heiluttelemalla sai hyvin tilaa, ihan VINKIKS muilleki *vink* Mut ei siellä ihan kaikkea kuullut, musa vähän häiritsi välillä, sellasta liian kovaa ja nopeeta aika paikoin

*pus* kavereille
ja vielä kolmas *släp* älyn pikku-jättiläisille, toivottavasti nähdään taas PIAN

--
kiitos ja anteeksi ^^

anis

Posts: 2,451

#108 • • anis
*sydän* Proteus *sydän* rokkas taas! *iloinen*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

RiD

Posts: 2,817

#109 • • RiD Nukemi

Freja, 23.3.2006 20:51:

Ps. Se söpö kundi kenen numeroo yritin saada jolle sanoin että sillä on hurmaavimmat simmut:ei en huijannut vaikka olikin aprillipäivä *hihu*



no siis, emmä tajunnu ku ne on lasisilmät, koitan tajuta enskerralla...

--
*super* *possu*

remotion

Posts: 5,283

#110 • • remotion nostatus guru

mayah, 23.3.2006 20:24:
MIKÄ VITUN TAPPELU? Me KESKUSTELLAAN. Etsä tajuu?


Siis mä en tajuu tota väliin huuteluu. Jos sulla ei oo mitään sanottavaa tähän keskusteluun, ni oo hiljaa.


Hei, quottasiks mä teitä, NO EN, DAAAA!!

Kutakohan muuten osu päähän se lasipullo minkä vippasin siet rappujen yläpäästä saliin kun poket sano ettei sitä saa viiä messissä?

Anna mä arvaan, sua tietysti ku oot noi päreissä!
Hei, huomasiksä, sulla on menkat! Ja reikä päässä siitä jekkupullosta! Onko nyt voittaja fiilis?
Freja

Posts: 8,774

#111 • • Freja Sihteeri

lohikarme, 23.3.2006 21:03:
---



spämmäsit si tänki ketjun tonne alas ja sekasin ja nii! *senkin*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#113 • • Freja Sihteeri

RiD, 23.3.2006 21:12:

no siis, emmä tajunnu ku ne on lasisilmät, koitan tajuta enskerralla...



*blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

remotion

Posts: 5,283

#114 • • remotion nostatus guru
BILEJÄRJESTÄJÄ HEI!
Ei ois varmaan mikään liian suuri toive pyytää et kirjottaisit kaikkien artistien tracklistit tänne, vois sit himas vähän fiilistellä sitä musaa mikä siel on soinu, olin liian kännis ni ei muista..??


mayah, 23.3.2006 21:25:
---
Remotion, 23.3.2006 21:22:
Hei, huomasiksä, sulla on menkat! Ja reikä päässä siitä jekkupullosta! Onko nyt voittaja fiilis?

---


Ja silti mä näytin tuol bileis paremmalta ku sä EVER. Mieti sitä.



No HUUHHU, nyt tulee sellasta settiä, hei okei, sulla on EHKÄ hieman mehukkaammat kurvit, MUTTA, minä olen mies niin ja sitä paitsi sun tyylis ei sopinu siihen musaan, sun tyylis oli about jotain housen ja progen välistä vaikka tuol soitettiin TEKNOO, psykee ja polkkaa. et kantsis tiedostaa vähän näitä asioita, jos haluat pysyä skenessä!

ps. LISÄÄ KUVIA MISSÄ NE VIIPYY HALOO?!?!
zeuzz

Posts: 526

#115 • • zeuzz digital punk
PLUPLUPLUPLUPLUPLUPLUPLUPLUPLUPLUPLUPLUPLUPLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR *plur*
remotion

Posts: 5,283

#116 • • remotion nostatus guru
hei PLUR vaan sullekki, oikeesti nii säälittävää pelleilyy tollanen.
Mut ei siin mitää, mä tuun nimittäin bileisiin musiikin takia. sen takia tulinkin alasti, eli aidossa kiksukarvassa... ja se sopii genreen ku genreen... NI
Freja

Posts: 8,774

#117 • • Freja Sihteeri
Harmi kun en nähnyt ketään tuttui, vaik yritinkin bailaa eri paikoissa.. ei vaan näkynyt ketään *nyyh* Mutta yksin on joskus ihan suotavaa käydä bilettääs *joo*
Mutta uusia tuttuja tuli sen verran, *hali*t kaikille niille (anteeks etten muista kaikkien nimiä)!
Ja kiitos sille mukavalle tytsylle kyydistä kotiin *hihu* olet enkeli!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Juhgu

Posts: 7,921

#118 • • Juhgu Virnistelijä

mayah, 23.3.2006 20:46:
Sori OT, mut mä oon tosi hämmentyny siitä, et tunteja on kulunut eikä plur-armeija ole vielä rantautunut tähän topikkiin kysymään meiltä emmekö kaikki voisi vaan olla ystäviä?



Etteks te vois olla ystäviä ja painua vittuun mun topicista? *plut*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

efo

Posts: 1,908

#119 • • efo Laserpoint
plur.gif

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Kolera

Posts: 4,256

#120 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Paljos siellä muuten jäi kiinni sitten laittomista päihteistä ku niin tiukkaan syynattiin? Et onko taas jotain rosentin luokkaa koko porukasta?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä