DJ TESTO, 28.3.2006 00:39:
---
anniharha, 27.3.2006 22:03:
---
DJ TESTO, 27.3.2006 02:16:
---
anniharha, 26.3.2006 23:54:
---
Juhgu, 26.3.2006 22:49:
---
sisisi, 24.3.2006 21:02:
ime huora munaa
---
Tää on tätä sanomaa jonka takia kannattaa kyllä ehdottomasti rekisteröidä klubitukseen uusi käyttäjätunnus.
---
Eikö ois tehokkaampaa, jos rekisteröis vaikka kolme tunnusta ja kävis laittamassa kaikilla niillä saman viestin? Antais vaikutelman että ois kyse valtavirran mielipiteestä tai totaalisesta idiootista
---
mä haluisin panna sua.
---
Mikäli tämä oli mulle osoitettua niin täytyy todeta että onneksi tunne ei ole molemminpuoleinen.
---
hyvä neiti tämä oli tarkotettu huumorilla. pahoittelen mikäli koit oikeasti että haluaisin olla kanssa käymisessä siinä mielessä. en tunne sinua, ja siksi ala-arvoinen huumori oli mielestäni tuona kyseisenä hetkenä hauskaa. voipi tietenkin olla, että sinä pystyt määrittelemään pelkän internet käyttäytymisen perusteella minkälainen ihminen on. ehkäpä julkisilla foorumeilla pitäisi saada oikeita sakkoja epämoraalisesta käyttäytymisestä. ehdotankin lautakunnan perustamista, missä todenteolla puututaan yksittäisten ihmisten käyttäytymiseen julkisilla foorumeilla. ehkä myös ajatuspoliisi voisi olla yksi niistä hyvistä ratkaisuista, mitä voisimme alkaa käyttää. vai hainko juuri tällaista reaktiota, että voisin julkisesti martyrisoida itseäni =D. vai onko todella niin ettei sillä mitä tekee ole kuin suhteellinen merkitys... väliinpitämättömyyden vaikutelman pystyy itse antamaan sanomalla mitä päähänjuolahtaa vapaasti ilman, että välittää seurauksista, jotka ovat niin merkityksettömiä. ehkä ehkä ehkä =D=D=D=D=D=D=D
ime huora munaa =)=)=)=)=)=)=)