Kolera, 24.3.2006 11:48:
Paljos siellä muuten jäi kiinni sitten laittomista päihteistä ku niin tiukkaan syynattiin? Et onko taas jotain rosentin luokkaa koko porukasta?
Mul oli yks kaveri vaik häpeen myöntää en ois ikinä siitäkää uskonu. Tosin se sanoi et se o lavastettu. oli miten oli
mayah, 23.3.2006 20:32:
Toihan ois ihan sama ku mä väittäisin et Raisio ja Turku on sama asia. ÄÄLIÖ. Osta kartta ja päde vaan asioista joista osaat pätee (joita ei kyl oo juuri lainkaan).
Ja silti mä näytin tuol bileis paremmalta ku sä EVER. Mieti sitä.
siis väitetäänkö tässä nyt et EVERit ois näyttäny jotenkin huonolta vai mitä analogiaa haet. Imo munmielestä on aika lapsellista vetää joku edesmenneen klubin ulkonäkö tälläseen kiistaan mukaan. Toivottavasti järjestäjätaholta saadaan pian kommenttia aiheesta.
edit: sori luinkin vähän väärin mut oon silti erimieltä tästä sun kans.
btw. yrittäkääs nyt keksii te mielikuvituksella siunatut (eli en ainakaan minä) jotain löylytarinaa niin vaikealta kuin se tuntuukin. Jossei muuta ni kertokaa vaikka viime yön höyryset unet tänne ni tää viihdyttää vähän enemmän....niin että sen lisäks voidaan seurata tos kesäl et kuinka paljon tää palaute eros varsinaisesta oikeasta palautteesta lukuunottmatta noita ylilyötyjä uhkailulöylytyksiä tuossa välissä frän Äbo (emmää ketää osottele ) öitä
ps. täst tuli semmoi "ei millään pahalla" viesti =) "ei millään pahalla mut vittu sä oot oksettava. mut ei niinku sillee pahalla kuitenkaa hei" HALIPUSIHEIHEI jos menis pois emmää tajuu
Tää on tätä sanomaa jonka takia kannattaa kyllä ehdottomasti rekisteröidä klubitukseen uusi käyttäjätunnus.
Eikö ois tehokkaampaa, jos rekisteröis vaikka kolme tunnusta ja kävis laittamassa kaikilla niillä saman viestin? Antais vaikutelman että ois kyse valtavirran mielipiteestä tai totaalisesta idiootista
Tää on tätä sanomaa jonka takia kannattaa kyllä ehdottomasti rekisteröidä klubitukseen uusi käyttäjätunnus.
---
Eikö ois tehokkaampaa, jos rekisteröis vaikka kolme tunnusta ja kävis laittamassa kaikilla niillä saman viestin? Antais vaikutelman että ois kyse valtavirran mielipiteestä tai totaalisesta idiootista
Väittävät että ainakin 18 jäänyt kiinni HUUmeista ja useita pahoinpitelyitä ja seksuaalista häirintää. Siviilipoliisit kirjanneet ylös kaiken.
Jesch! kerrankin! kaikki linnaan! itse en kyllä tuolla nähnyt noin montaa hörhöä tai muita häiriötekijöitä. Aika yliampuvaa mun mielestä silti toi "rikosaalto"-sanan käyttö
Väittävät että ainakin 18 jäänyt kiinni HUUmeista ja useita pahoinpitelyitä ja seksuaalista häirintää. Siviilipoliisit kirjanneet ylös kaiken.
No justjoo, huomaa taas millaista paskajournalismia iltalehti harrastaa. Voin vakuuttaa, että meidän jengissä oli enintään 15 ihmistä. Tarkistaisivat faktansa ennenkuin puhuvat ihan mitä sattuu, saatanan amatöörit.
---
---
mä haluisin panna sua.
Mikäli tämä oli mulle osoitettua niin täytyy todeta että onneksi tunne ei ole molemminpuoleinen.
---
---
mä haluisin panna sua.
---
Mikäli tämä oli mulle osoitettua niin täytyy todeta että onneksi tunne ei ole molemminpuoleinen.
hyvä neiti tämä oli tarkotettu huumorilla. pahoittelen mikäli koit oikeasti että haluaisin olla kanssa käymisessä siinä mielessä. en tunne sinua, ja siksi ala-arvoinen huumori oli mielestäni tuona kyseisenä hetkenä hauskaa. voipi tietenkin olla, että sinä pystyt määrittelemään pelkän internet käyttäytymisen perusteella minkälainen ihminen on. ehkäpä julkisilla foorumeilla pitäisi saada oikeita sakkoja epämoraalisesta käyttäytymisestä. ehdotankin lautakunnan perustamista, missä todenteolla puututaan yksittäisten ihmisten käyttäytymiseen julkisilla foorumeilla. ehkä myös ajatuspoliisi voisi olla yksi niistä hyvistä ratkaisuista, mitä voisimme alkaa käyttää. vai hainko juuri tällaista reaktiota, että voisin julkisesti martyrisoida itseäni =D. vai onko todella niin ettei sillä mitä tekee ole kuin suhteellinen merkitys... väliinpitämättömyyden vaikutelman pystyy itse antamaan sanomalla mitä päähänjuolahtaa vapaasti ilman, että välittää seurauksista, jotka ovat niin merkityksettömiä. ehkä ehkä ehkä =D=D=D=D=D=D=D
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Anteeksi jälleen että olin niin Wasted. Kiitos sille, joka heitti päälleni tuopin olutta ja uhkasi lyödä korkkarilla, mä ansaitsin sen.