Epailija, 23.3.2006 18:07:
---
Muuten jees, mut joku äijä luuli olevansa kovakin ja kävi muhun käsiksi sen takia, että mä mukamas puristelin sen tyttöystävää. No jos se oli sen tyttöystävä, niin miksi se sitten flirttaili mulle (sano "varo vähän" portaissa, kun kaadoin vahingossa bisseä sen päälle)? Kysyn vaan. Meitsi ei ketään puristele vastoin näiden tahtoa. Se muija diggas siitä, uskokaan pois. Silmistä sen näkee. Ihan sama minkä shown se veti "poikaystäväänsä" varten.
Sinäkö se ÄÄLIÖ olit?!!
ja
sulle! Tää vaan todistaa mitä kaiken maailman imbesiilejä klubbariin oikein päästetään!!
Mee ittees SIKA!!!!
Vahinko että pääsit pakenemaan paikalta, Peralla olis kyllä ollut rahkeita saattaa sut huonompaankin kuntoon. Toivottavasti osaat varoa ens kerralla, tai ainakin ottaa seuraamukset vastaan!!1!!
Tytöt hei välttäkää tota kähmijää!!! on niitä parempiakin vaikkette ehkä uskoiskaan. se ei oo varmaan saanut sataan vuoteen ja tarraa kaikkeen mikä liikkuu sano mun sanoneen..
Ja vielä miten sä voit tolleen arvostella toisten parisuhdetta, ei aina oo elämä täydellistä ja kyllä me ollaan ihan monta päivää jo tunnettu, että tiedoks vaan SEUKKAUSLUUKUSSA ollaan!!
Ei toi topin kastuminen nyt ihan koko iltaa pilannut, kun se Pera jaksoi paijata ja pidettiin vähän omaa kivaa vessassa sit kun se oli ihan macho fiiliksillä sen jälkeen
Paljon kavereita oli ja juoruttiin ja vedettiin röökiä tanssilattialla, vaik oli vähän ahdasta ja ihmisiä heilu, mut sitä röökiä heiluttelemalla sai hyvin tilaa, ihan VINKIKS muilleki
Mut ei siellä ihan kaikkea kuullut, musa vähän häiritsi välillä, sellasta liian kovaa ja nopeeta aika paikoin
kavereille
ja vielä kolmas
älyn pikku-jättiläisille, toivottavasti nähdään taas PIAN