109 posts, 6 pages, 31,442 views
Miika, 23.3.2006 10:43:
Sit voi olla arveluttavampaa jos alkaa tulla konemusatapahtumiin saarnaamaan kuten jenkeissä aina suurten saatanallisten rokkibändien keikkapaikoilla tapahtuu.
Kolera, 23.3.2006 10:54:
---
Miika, 23.3.2006 10:43:
Sit voi olla arveluttavampaa jos alkaa tulla konemusatapahtumiin saarnaamaan kuten jenkeissä aina suurten saatanallisten rokkibändien keikkapaikoilla tapahtuu.
---
Eikös itseasiassa jossain tuskassa tai nummirockissa kierrä aina nuo kristilliset juhlakulkueet? =P
Voi olla kyl et muistan vaan väärin jostain perus festareista tuommoset.
sxx, 23.3.2006 00:47:
Tuo ajattelutapa tuolla on aika jännä, eli esim koska instrumentaalibiisistä ei voi tietää onko siinä jumalan sanoma, niin on parempi ettei kuuntele sitä ollenkaan. Koska on mahdollista, että biisin tekijä on tehnyt sen pahojen henkien vaikutuksen alaisena, jolloin musiikin kuunteleminenkin olisi turmiollista
-nimim. Don't ask..
Eikös itseasiassa jossain tuskassa tai nummirockissa kierrä aina nuo kristilliset juhlakulkueet? =P
hallucinogen,
Jos biisissä ei ole vokaaleja niin miten se on silloin kristillistä? =)
hallucinogen, 23.3.2006 11:11:
---
Jos biisissä ei ole vokaaleja niin miten se on silloin kristillistä? =)
sxx, 23.3.2006 00:47:
Itseasiassa jos ihan tarkkoja ollaan, niin toi uskiksien konemusa on niiden omissa piireissä hyvinkin paljon kiistelty asia. Lähes kaikkien oikeiden uskiksien mielestä ne diggaajat tarvitsevat itse rukouksia, koska ovat jo melkein eksyneet aidan toiselle puolelle. Mutta kai tämä menee samaan kategoriaan senkin kanssa että saako uskovaiset meikata tai juoda ruuan kanssa viiniä yms. Kukin tavallaan, mutta silti mua henk.koht. ärsyttää ja naurattaa noiden usko siitä, että kaikki mikä ei ole jumalasta on sitten pakostakin saatanasta.. Kovin mustavalkoista ja ristiriitaista, kuten kaikki muukin..
hallucinogen, 23.3.2006 11:01:
Tstä tuli mieleen aika vanha juttu mut jonkun Eurooppalaisen poliitikon(muistaakseni) mukaan Daruden sandstorms oli tehty ekstaasin vaikutuksen alaisena ja paha asia :D
k1mm0, 23.3.2006 11:06:
oon ehkä ennakkoluuloinen ja nihkee, mut en kyl tukis
mitään uskonnollista musiikkia vaikka ois miten hyvää.
ei vaan kiinnosta tukea millään tavalla mitään vtun kultteja!
Annakins, 23.3.2006 11:40:
Mä en voi sille mitään, että mulla alkaa silmissä välkkyä punasta kun kaikki tiettyyn ryhmään kuuluvat ihmiset pistetään yhteen boksiin. Jos sun mielestä on mustavalkoista se, että "oikeat uskikset" näkevät asiat vain Jumalan tai saatanan aikaansaannoksina, niin eikö sekin ole mustavalkoista, että itse puhut "oikeista uskiksista", eli työnnät kaikki tavallaan samaan ryhmään?
Uskoon tulo, Jumalaan uskominen yms. ovat täysin henkilökohtaisia asioita. Joillekin se tarkoittaa sitä, että katsotaan maailmaa mustavalkoisten lasien läpi, toisille sitä, että Jumala on läsnä omassa elämässä eikä se ole kenenkään muun asia.
Caro², 23.3.2006 11:54:
k1mm0, 23.3.2006 11:06:
oon ehkä ennakkoluuloinen ja nihkee, mut en kyl tukis
mitään uskonnollista musiikkia vaikka ois miten hyvää.
ei vaan kiinnosta tukea millään tavalla mitään vtun kultteja!
---
Kaipaat selvästi pelastusta - Kyl se Jumala tuommostaki nihkeilijää rakastaa.. luulisin.
hardikaveri, 23.3.2006 11:08:
missä on muuten carl-heinz??
se krishna levyjen myyjä..
nähnyt sen viimeks jossain koneisto 04 rantajameissa..
varmaan muuttanut takas keski-eurooppaan
Annakins, 23.3.2006 11:40:
---
Mä en voi sille mitään, että mulla alkaa silmissä välkkyä punasta kun kaikki tiettyyn ryhmään kuuluvat ihmiset pistetään yhteen boksiin. Jos sun mielestä on mustavalkoista se, että "oikeat uskikset" näkevät asiat vain Jumalan tai saatanan aikaansaannoksina, niin eikö sekin ole mustavalkoista, että itse puhut "oikeista uskiksista", eli työnnät kaikki tavallaan samaan ryhmään?
Uskoon tulo, Jumalaan uskominen yms. ovat täysin henkilökohtaisia asioita. Joillekin se tarkoittaa sitä, että katsotaan maailmaa mustavalkoisten lasien läpi, toisille sitä, että Jumala on läsnä omassa elämässä eikä se ole kenenkään muun asia.
k1mm0, 23.3.2006 12:15:
mut oikeesti: pelkästään huonoja kokemuksia uskiksista
mulla, joten asennevammaa niitä kohtaan kyllä löytyy
(ehkä suomen raamattuvyöhykkeellä on osuutta asiaan).
Ana-5000, 23.3.2006 12:37:
Juu henkilökohtainen usko onkin ihan kiva ja mukava asia, mut tää keskusteluketju keskittyy nyt puhumaan siitä kuinka oman uskon luomassa ylemmyydentilassa keskustellaan siitä kuinka jotkut ihmiset ovat "saatanasta" ja miten tietynlainen musiikki vie ihmisen "helvettiin".
Caro², 23.3.2006 13:22:
---
Ana-5000, 23.3.2006 12:37:
Juu henkilökohtainen usko onkin ihan kiva ja mukava asia, mut tää keskusteluketju keskittyy nyt puhumaan siitä kuinka oman uskon luomassa ylemmyydentilassa keskustellaan siitä kuinka jotkut ihmiset ovat "saatanasta" ja miten tietynlainen musiikki vie ihmisen "helvettiin".
---
Ai siitäkös tässä keskusteltiin
Ehkä en sitte näe ihan niin negatiivisesti tätä asiaa, mutta miun mielestä tää topikki oli selkeesti paikka jossa keskustellaan kristillisestä konemusiikista - ei siitä kuinka tekno vie helvettiin..