Kristillinen konemusa

109 posts, 6 pages, 31,044 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#62 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

_kolibri_, 25.3.2006 12:09:
---
[klips]
---



njoh, esitinpä kantani ehkä vähä kärjistetysti tossa aiemmin :P

en mä sitä krishnamusiikkia ny goaan ite alunperin verrannutkaan,
mut vaan protestoin tota aiempaa "se on goaa"-läppää vastaan...

ja mitä tohon mun aivopesujuttuun tulee, ni viittasin sil vaan niiden
krishnojen psyykkaavaan prozac-harmonisuuteen... musta ne on vaan
niin zombimaisia.

(ton zombi-mielipiteeni perustan muutamaan muinoin tuntemaani hare
krishnaan, jotka oli kyllä ihan mukavia... mut silti kovin kääriytyneitä
omaan krishnaisuuteensa).

mä en vaan koe niitä yhtään sen vähemmän ahdistavina tai mitenkään
mystisempinä ku jotain jehovan todistajia... kaikki ne kuitenki kadulla
sitä omaa läppäänsä ihmisille tyrkyttää.

+ musiikista sen verran, että olen kyl kuunnellut aikoinani sri harit
läpi ja muut läpi... ei kolissut. tosin se yks vihreekantinen maturesh
oli ihan kiva chillilevy :)

--
dasinoaisnvs

sts

Posts: 7,969

#63 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Suomes on pari gospel räp bändiä ja White metal ei oo mikää uus juttu...

Tuol turun hullussa kaupungissa järjestetään joka vuosi yksi suurimmista suomigospel festivaaleista.

Maata Näkyvissä festivaali. Jossa allekirjoittanut törmäsi vuonna 2000(?) erääseen gospelpoppitrance artistiin, enpä muuten muista nimeä enään.


Ja ennenkö minut leimataan uskonnolliseksi hihhuliksi voin todeta että en ole kirkossa ja ei vois vähempää kiinnostaa (tm)
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#64 • • Gilgamint.com Making questions
Seuraava tämmönen suuntaus on OIKEISTOCORE!

Kokoomuksen uudet tunnarit onki gäbberii ja joku rääkyy taustal give me the money repeatil!
sts

Posts: 7,969

#65 • • sts Sama pyynti aitta!

DJ TESTO, 29.3.2006 23:52:
Seuraava tämmönen suuntaus on OIKEISTOCORE!

Kokoomuksen uudet tunnarit onki gäbberii ja joku rääkyy taustal give me the money repeatil!



No eiks se jo ala olee tollasta :D
POSER

Posts: 800

#68 • • POSER Wimp and Poser
Ei Jeesus sentään noiden hihhulien kanssa, minkä vitun takia pitää olla kristillstä konemusiikkia, kristillistä heviä... Miks niille nyt ei vaan sovi konemusiikki, hevimusiikki, miks se vitun jeesus pitää tunkea joka asiaan mukaan, ei ymmärrä ei...

--
Keppiä Jehoville!

Neko

Posts: 943

#69 • • Neko No äläpä kerro enempää

POSER, 6.4.2006 12:51:
Miks niille nyt ei vaan sovi konemusiikki, hevimusiikki, miks se vitun jeesus pitää tunkea joka asiaan mukaan, ei ymmärrä ei...


Mielenkiintoisempaa on miksi se on sinulle ongelma? Mikset jätä hommaa omaan arvoonsa, ja anna kaikkien kukkien kukkia?
POSER

Posts: 800

#70 • • POSER Wimp and Poser

Neko, 6.4.2006 13:13:
---
POSER, 6.4.2006 12:51:
Miks niille nyt ei vaan sovi konemusiikki, hevimusiikki, miks se vitun jeesus pitää tunkea joka asiaan mukaan, ei ymmärrä ei...

---

Mielenkiintoisempaa on miksi se on sinulle ongelma? Mikset jätä hommaa omaan arvoonsa, ja anna kaikkien kukkien kukkia?



Se on minulle samasta syystä ongelma, kuin se ettei konemusiikki voi olla hyvä ilman pakollista jeesusta. Miksei heille kelpaa musiikki ilman tätä kristillinen etuliitettä.

Henkilökohtaisesti minua myös ärsyttää jatkuva/pakollinen jeesuksen laittaminen aina mukaan asenteella: tämä ei kelpaa koska siinä ei ole selvästi tuotu esille sen hyviä ja puhtaita kristillisä arvoja.

--
Keppiä Jehoville!

POSER

Posts: 800

#71 • • POSER Wimp and Poser

Neko, 6.4.2006 13:20:
Ei hjymmärrä, ei.



Sittenhän meitä on kaksi.

--
Keppiä Jehoville!

Fyrisch

Posts: 4,525

#72 • • Fyrisch
Aika hauskaa :)
huomasin äsken et omistan 3 Hare Krishna levyy, yhdestä olin tietonen, mutta niistä muista epävarma.

Ekan levyn sain joskus yhdeltä krishna sukulaiselta vuonna 1998, joka sisältää räbää.

Bhakti - Quest For Identity

http://www.discogs.com/release/389655

Toisen levyn jonka sit ostin sisältää rumpubassoo, ja levylt löytyy jopa muutama hyvä biisi!

Tää levy tuli ostettuu vuonna 2002 kaupungilt yhelt jäbält:

András Hari - 11.2.37

http://www.absolutetruthpress.com
http://e.discogs.com/release/520298

Kolmannen levyn ostin sit olisko ollu 2003, sain kaupan päälle kirjan: Bhakti-Jooga - Henkisen elämän tie.

Vaikuttaa hyvält ja oon jopa muutaman sivun jo lukenu siit.

Levy sisältää kans muutaman hyvän biisin:

Mathuresh - Link

http://www.discogs.com/release/234846

Mathuresh on tuottanu biitit bhakti, Quest For Identity levylle :)

Meinaan kyl tulevaisuudes kans poistaa näit levyi, ihan mielenkiintost saundii kuiteski!
Skenemursu

Posts: 1,568

#73 • • Skenemursu Vastarannan Kuha


Se on minulle samasta syystä ongelma, kuin se ettei konemusiikki voi olla hyvä ilman pakollista jeesusta. Miksei heille kelpaa musiikki ilman tätä kristillinen etuliitettä.

Henkilökohtaisesti minua myös ärsyttää jatkuva/pakollinen jeesuksen laittaminen aina mukaan asenteella: tämä ei kelpaa koska siinä ei ole selvästi tuotu esille sen hyviä ja puhtaita kristillisä arvoja.



Kaikki hyvä tulee jeesuksesta, *jeesus* hyvä musiikki, hyvät bileet, hyvä meininki, hyvä kuosis, hyvä pössis ja hyvä seksi - kaikki hyvä tulee jeesuksesta rakas kanssa klubbaajani.

Siunausta! Ja vältetään kiusauksia!
POSER

Posts: 800

#74 • • POSER Wimp and Poser

Skenemursu, 6.4.2006 14:28:
---

Se on minulle samasta syystä ongelma, kuin se ettei konemusiikki voi olla hyvä ilman pakollista jeesusta. Miksei heille kelpaa musiikki ilman tätä kristillinen etuliitettä.

Henkilökohtaisesti minua myös ärsyttää jatkuva/pakollinen jeesuksen laittaminen aina mukaan asenteella: tämä ei kelpaa koska siinä ei ole selvästi tuotu esille sen hyviä ja puhtaita kristillisä arvoja.

---


Kaikki hyvä tulee jeesuksesta, *jeesus* hyvä musiikki, hyvät bileet, hyvä meininki, hyvä kuosis, hyvä pössis ja hyvä seksi - kaikki hyvä tulee jeesuksesta rakas kanssa klubbaajani.

Siunausta! Ja vältetään kiusauksia!



Kiitos siunauksestasi "veli", toivottavasti tämä on vitsi.

Mutta jos Jeesus on sun juttu, tosi kiva, silti vastusta sitä että jeesus laitetaan mukaan jokaiseen juttuun mukaan. Jeesus ihmiset tehköön musiikkia, mutta pitääkö sitä aina markkinoida jeesus musiikkina.

Toisaalta ehkä parempi näin, tiedänpä olla tukematta moista kuraa...

--
Keppiä Jehoville!

sts

Posts: 7,969

#78 • • sts Sama pyynti aitta!

Norb, 9.11.2006 15:44:
Leikattu footumista :

Sitte ku me uskikset saavutetaan ton tason:
http://www.laserpoint.fi/
...niin sit mä voin olla jo jonkin verran happy...sit ku me voitetaan niiden kaikkien sielut Jeesukselle...sit on aihetta RIEMUUN TODELLAKIN!


Varokaamme käännyttäjiä, niitä saattaa olla bileissä xD



Linkki alkuperäseen kommenttiin kiitos!
Saara

Posts: 1,954

#80 • • Saara #2970
Voihan HC-anna.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.