Kristillinen konemusa

109 posts, 6 pages, 31,020 views

mastream

Posts: 549

#41 • • mastream

Caro², 23.3.2006 13:22:

miun mielestä tää topikki oli selkeesti paikka jossa keskustellaan kristillisestä konemusiikista - ei siitä kuinka tekno vie helvettiin..



No kieltämättä tuohon ensimmäiseen tarkoitukseen tämän ajattelin, kun ei ollut aiempaakaan ketjua.*iloinen*
hrdkvr

Posts: 3,929

#42 • • hrdkvr KURGO

JussiS, 23.3.2006 12:24:
---
hardikaveri, 23.3.2006 11:08:
missä on muuten carl-heinz??
se krishna levyjen myyjä..

nähnyt sen viimeks jossain koneisto 04 rantajameissa..

varmaan muuttanut takas keski-eurooppaan

---

tuttu jäbä :) tuli poistettua siltä joskus pari jotain kokoelmaa. (oisko ollu joku sri hari)



hyvä kun vaimo on tuntenut sen kauemminkin (levyjä ostellen) niin se kerran pyys tsoukilla c-h:lta et tuoppa mulle gangeshista vettä kun se kuuli et c-h menee pyhinvaellusmatkalle sinne..

no se oli sit tuonu pullossa sitä kuravettä ja kantanut sitä 6kk mukanaan stadissa joka pv eikä oltu törmätty..

shame

--
-keep it hard-

Kon-tiki

Posts: 1,936

#43 • • Kon-tiki The Unsinkable

Caro², 23.3.2006 01:42:
Jos joku miettii gospel-haussibiisejä, niin tässä nyt on muutama raita



+ Joe Smooth: Promised Land
+ Source feat. Candi Staton: You got the Love

Itse en anna uskovaissanoman häiritä, jos biisi on muuten hyvä, vaan miellän sellaiset lyriikat yleiseksi mielialan nostatusjuustoksi. Kun on teininä tulkinnut Princen sanoituksia, selviää uskontohouse-haasteesta leikiten
anton fine

Posts: 1,359

#44 • • anton fine myspace.com/finethedj
voi jeesus sentään
tumpsi

Posts: 2,553

#45 • • tumpsi rekisteröitymätön

Caro², 23.3.2006 13:22:

Ite seurustelin viitisen vuotta yhen (emännän) kanssa, joka oli vallan syvästi uskovainen. Koskaan ei otettu uskontoa puheeksi, ellen itse aloittanu.


mä oon luullu et tollasia uskiksia ei oo, PERKELEEN hieno homma et niit on :)


MIKÄÄN ei vituta niin paljoo ku se, et joku suuren valon nähnyt(tm)
tulee kertoon sulle kuinka hän on oikees ja jumala just soitti sen kännykkään.
:satan:
z

Posts: 1,146

#46 • • Edited z

Kon-tiki, 23.3.2006 15:05:
---
Caro², 23.3.2006 01:42:
Jos joku miettii gospel-haussibiisejä, niin tässä nyt on muutama raita


---


+ Joe Smooth: Promised Land
+ Source feat. Candi Staton: You got the Love

Itse en anna uskovaissanoman häiritä, jos biisi on muuten hyvä, vaan miellän sellaiset lyriikat yleiseksi mielialan nostatusjuustoksi. Kun on teininä tulkinnut Princen sanoituksia, selviää uskontohouse-haasteesta leikiten



+ Roy Davis Jr: Gabriel (ja koko muu tuotanto)

ei kai biisi edes ole jenkkigaragea (tai soulful housea), jos siinä ei lauleta jumalasta ja/tai rakkaudesta?

eiköhän aika monikin housejukka voi soittaa boksistaan/hyllystään koko illan setin pelkkää viiden tähden jeesushousea. on se sen verran syvällä genressä. got soul?
Claquesous

Posts: 3,206

#50 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mikään saitti, jonka nimi on jeesusmedia.net _ei_ voi olla mitenkään hyvä. Enkä henk.koht. kuuntelisi mitään missä tosimielellä ylistetään kolmen koplaa tai niiden kavereita.

Ei, en ole gospelien, jeesushousen tai minkään muun uskonnollisen musiikin ystävä.

--
32. of December

Coma

Posts: 705

#51 • • Coma
Mä oon ihan sanaton :D

Ihan ku joku tulis ja sanois kannattavansa uskis-saatananpalvontaa ^____^

Muteisenpuoleen, hienoo et heilläkin rajat aukee. Tai sit toi on kuitenkin joku juoni et saadaan pikku-proteukset ja pikku-orkideat heti reivaan jessen kerhossa glowristit kädessä.
AlexS

Posts: 1,389

#52 • • AlexS kummasetä

Caro², 23.3.2006 01:42:
lista



Funkstar Deluxe - Walking In The Name Of The Father *pepsodent*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Anselmi

Posts: 2,578

#53 • • Anselmi And sell me
Olen pahoillani, mutta en voinut olla repeämättä kun luin otsikon*nauru*

--
sen pituinen se

z

Posts: 1,146

#54 • • z
mut topiciin. mitäs musiikillisesti vakavastiotettavia levylafkoja genrestä löytyy?

- god's house records tuli ekana mieleen.

ja sit heti takas ot:

kyllä google osaa markkinoida.. djnexuksen saitille ja sieltä GH:n julkaisut, niin google mainosti mm:

Learn Voodoo Powers
Voodoo is Real. The power can be yours to control all others.

*justjoo*
_kolibri_

Posts: 1,590

#59 • • _kolibri_ -lintunen-

k1mm0, 23.3.2006 11:06:
ne krishna-cd:t on ihan törkeetä paskaa kaikki! :D

eikä ne ole edes mitään goaa kuullutkaan, vaikka niis
jotai sitrasampleja onkin. yks niiden drum'n'bass-cd
oli ihan ok, mut ei sitäkään toista kertaa jaksanut
kuunnella.

ja oispa sit kivaa jos ne sais aivopestyä mut niiden levyillä
hyppimään kaduilla oranssi kaapu päällä tai kramppailemaan
jonneki herätystelttaan! :P



*ding* oikeestaan löytyy kyllä aika paljon helmi krishna musiikkia, minun mielestä...
ainakin kun olen soittanut "niiden" soundia (joka yleensä on erittäin harmoonista) moni sanoo että tykkää ja kysyy että mikäs tämä on kun niin positiivinen soundimaailma.
Katso vaikka Krishna Das

hmm... eihän ne sitä gooa käytä vaan he jotka soittavat gooa käyttää näiden soundia/sampleja jne.
moni krishna toki nykyään (ainakin suomessa) tekee elektronista musiikkia. Intiassa en törmännyt siihen, mutta eiköhän siellä myös sitä tehdä...

Eihän he halua aivopestä...ainakaan ei kertaakaan minua ole yritetty siihen. Mutta luulen että kaikissa uskonoissa löytyy ne "extreme" tyypit jotka saarnaa ja yrittävät "aivopestä". Suomessa niihin törmää kyllä eniten kristillisissä merkeissä. *hymy*

jooh...